Zevina dus ook niet?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:16 schreef TheArt het volgende:
Ging ook hard hier. Sharon uiteindelijk 20e. Dus ruim niet.
Ik denk dat ze met de tijd toch enigszins tevreden kan zijn.
Nope ook niet. Dat is nog wel verrassender idd. 16e tijd was 1.00,25. Sharon had dus haar PR moeten benaderen om door te gaan.quote:
Waarom zijn er maar 3 manquote:Op zondag 29 juli 2012 11:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn er niet meer. De rest komt hierna.
Omdat de rest in de volgende serie zit. Er zijn niet meer zwemmers. Als er 6 series zijn maar er zijn 43 man dan valt er toch niks op te vullen.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Waarom zijn er maar 3 man?
Omdat ze de olympische limiet hebben gezwommen?
Als de tijden dichter bij elkaar zouden zitten zou bijvoorbeeld 2x6 man eerlijker zijn.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat de rest in de volgende serie zit. Er zijn niet meer zwemmers. Als er 6 series zijn maar er zijn 43 man dan valt er toch niks op te vullen.
Klopt maar nu missen er 2 ook in deze heat. had je 2 vn de vorige heat er toch kunnen inzetten ?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omdat de rest in de volgende serie zit. Er zijn niet meer zwemmers. Als er 6 series zijn maar er zijn 43 man dan valt er toch niks op te vullen.
Nee, want de series moeten zo vol mogelijk zijn. Maar je kan in de 1e serie niet iemand alleen indelen. Dus dat werkt zo. Computer deelt het allemaal in.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:24 schreef kilon het volgende:
[..]
Als de tijden dichter bij elkaar zouden zitten zou bijvoorbeeld 2x6 man eerlijker zijn.
Er zit een heel systeem achter, je hebt geen series met maar 1 zwemmer.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Klopt maar nu missen er 2 ook in deze heat. had je 2 vn de vorige heat er toch kunnen inzetten ?
Eric Moussambani...quote:Op zondag 29 juli 2012 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zit een heel systeem achter, je hebt geen series met maar 1 zwemmer.Tenzij ze uitvallen.
Zoals toen die ene befaamde race.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zit een heel systeem achter, je hebt geen series met maar 1 zwemmer.Tenzij ze uitvallen.
Zwom ook niet alleen. Hij zat in een serie met 3 maar de andere twee zwemmers maakten een valse start en vlogen eruit.quote:
quote:Indien het aantal deelnemers niet gelijk is aan een geheel veelvoud van het aantal banen, dan
wordt(en) de eerste serie(s) niet geheel gevuld; per serie dienen minimaal drie deelnemers
geplaatst te worden.
Ja, wtf.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:33 schreef TheArt het volgende:
Biedermann lijkt wel compleet uit vorm joh.
En hij heeft natuurlijk al superveel progressie gemaakt dit jaar. Het houdt een keer op.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:38 schreef TheArt het volgende:
Dion moet het ook van die tweede 100 hebben, dus dit was echt te gek, maar wel gedurfd gedaan.
Denk het niet.quote:
Iddquote:Op zondag 29 juli 2012 11:39 schreef DeLuna het volgende:
Verschuren hoort ook helemaal niet voor te liggen.![]()
Net niet.quote:
Welke heat?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:43 schreef Szura het volgende:
Nijhuis dadelijk aan de beurt, hockey start ook
Dus hoeft het ook niet. Of je nou 11e of 8e wordt. Tot 150 meter zag het er prima uit. Vanavond race wat anders opbouwen en dan zit er finale er zeker in.quote:
De concurrentie is wel moordendquote:Op zondag 29 juli 2012 11:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dus hoeft het ook niet. Of je nou 11e of 8e wordt. Tot 150 meter zag het er prima uit. Vanavond race wat anders opbouwen en dan zit er finale er zeker in.
Concurrentie is moordend ja, maar Sebastiaan in vorm moet daar ook tussen staan.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:44 schreef Szura het volgende:
[..]
De concurrentie is wel moordend
Maar wat is er met Biedermann joh
Nog niet gemeld hier. Maar ze richt zich dus vol op de 100 en 4x100 wissel.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:48 schreef Marcoss het volgende:
Heemskerk meldt zich af voor 200 meter vrij (al was dat hier vast al bekend)
Thanks.quote:
En in baan 4.quote:
quote:
Is ze daar nog een kanshebster naast Ranomi? Leek gisteren toch wel goed te gaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 11:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nog niet gemeld hier. Maar ze richt zich dus vol op de 100 en 4x100 wissel.
Ze heeft eerder kans op brons op de 100 dan op de 200 ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is ze daar nog een kanshebster naast Ranomi? Leek gisteren toch wel goed te gaan?
Ja precies, dat bedoelde ik. Dan kan je inderdaad maar beter je minste afstand laten schietenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:54 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze heeft eerder kans op brons op de 100 dan op de 200 ja.
Kawasaki wel meen ik.quote:Op zondag 29 juli 2012 11:56 schreef Szura het volgende:
Suzuki, Honda, is er ook nog ergens een sporter met de naam Mazda?
Zijn er 19 snellerquote:
Ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:02 schreef Neroje het volgende:
20e, was die andere Nederlander dat net niet ook al?
Op de BBC denken ze aan een mogelijke diskwalificatie, gekke finishquote:
Het is m'n eerste deelnemer die ik in actie ziequote:Op zondag 29 juli 2012 12:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Op de BBC denken ze aan een mogelijke diskwalificatie, gekke finish
Ik hoop voor je van niet uiteraard...
Je kan niet gediskwalificeerd worden op een rugfinish.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:09 schreef Neroje het volgende:
[..]
Op de BBC denken ze aan een mogelijke diskwalificatie, gekke finish
Ik hoop voor je van niet uiteraard...
Ow, dan kan jij beter commentaar geven op de BBCquote:Op zondag 29 juli 2012 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan niet gediskwalificeerd worden op een rugfinish.
quote:Op zondag 29 juli 2012 12:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Je kan niet gediskwalificeerd worden op een rugfinish.
Ik vraag me af waarop dan? Ik ben zelf jurylid in het zwemmen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:10 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ow, dan kan jij beter commentaar geven op de BBC
quote:
Ja. Ik bedenk met net dat ze de hoek van 90 graden niet mogen overschrijden.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:14 schreef swimmie86 het volgende:
Je kunt wel gediskwalificeerd worden op de rugslagfinish. Maar het lijkt me sterk dat dat door een ervaren zwemmen als Bovell zal gebeuren.
Wat mag er niet in een hoek van 90 graden?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja. Ik bedenk met net dat ze de hoek van 90 graden niet mogen overschrijden.
Maar ik wist niet dat er ook mensen waren die zo finishen.![]()
Nouja, hoek. Je moet op je rug blijven liggen. Dus je bovenste schouder mag niet voorbij de onderste, want dan lig je namelijk op je buik.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
Wat mag er niet in een hoek van 90 graden?
Ik heb een tv, en ik kan waarschijnlijk ook nog op de Europese stream... Dus no worriesquote:Op zondag 29 juli 2012 12:16 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Ja is wel handig, maar nu kan je weer niets van de NOS zien totdat je hem weer uitschakelt
Ohh zo ja, begrijpelijk.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, hoek. Je moet op je rug blijven liggen. Dus je bovenste schouder mag niet voorbij de onderste, want dan lig je namelijk op je buik.
Daar hing het volgens de commentatoren dus net omquote:Op zondag 29 juli 2012 12:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nouja, hoek. Je moet op je rug blijven liggen. Dus je bovenste schouder mag niet voorbij de onderste, want dan lig je namelijk op je buik.
Ja, nogal dubieus om zo te finishen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:18 schreef Neroje het volgende:
[..]
Daar hing het volgens de commentatoren dus net om
Lijesen gaat hier ook ten onder aan zijn onervarenheid (en misschien de spanning). Die 54,36 waarmee de nummer 16 doorgaat, zwemt hij normaal met zijn ogen dicht.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:21 schreef marcodej het volgende:
Het is dus heel wisselend bij de Nederlanders.
Tig? 200 misschien wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:29 schreef swimmie86 het volgende:
5.41???? Dan kun je toch tig series vullen met Nederlandse zwemsters.
Zou jij niet mee kunnen?quote:
Er zijn 542 meisjes in Nederland sneller dan dit.quote:
De nummer 525 van Europa dit jaar zwom 4.29quote:
De nummer 542 van Nederland zwemt ook 5.40quote:Op zondag 29 juli 2012 12:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De nummer 525 van Europa dit jaar zwom 4.29
Als je je nou naturaliseren tot laten we zeggen, Mozambiquese ofzo, dan mag je ook meedoen. DL op de Spelenquote:Op zondag 29 juli 2012 12:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Er zijn 542 meisjes in Nederland sneller dan dit.
Ja, ik zwem 4.54.60.
Van Rouwendaal op de 200m beter.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Het houdt nog niet helemaal over met de zwemprestaties he... ik had Van Rouwendaal en Nijhuis toch wel in de halve finales verwacht...
Ja, maar aan de andere kant wil ik helemaal niet zo op tv komen.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Als je je nou naturaliseren tot laten we zeggen, Mozambiquese ofzo, dan mag je ook meedoen. DL op de Spelen
Ja Van Rouwendaal weet ik... maar ik had haar net iets sneller verwacht... al ging het in die series ook al veel harder dan gedachtquote:Op zondag 29 juli 2012 12:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Van Rouwendaal op de 200m beter.
Bij Nijhuis ging het wel erg hard in de heats.
Van Rouwendaal niet. Die tijd van haar vandaag was gewoon prima. Op de 200 moet het gebeuren.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:34 schreef TheVulture het volgende:
Het houdt nog niet helemaal over met de zwemprestaties he... ik had Van Rouwendaal en Nijhuis toch wel in de halve finales verwacht...
Dit was een halve seconde sneller dan haar beste seizoenstijd. Prima dus.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Van Rouwendaal weet ik... maar ik had haar net iets sneller verwacht... al ging het in die series ook al veel harder dan gedacht
Oh ok... dat wist ik dan weer niet... maar qua plaatsen merk je dat het hier wel al veel harder gaat in de series dan op een WK... toch wel opvallendquote:Op zondag 29 juli 2012 12:36 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dit was een halve seconde sneller dan haar beste seizoenstijd. Prima dus.
Voor Pellegrini niet, maar voor Adlington wel.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Schmitt gaat hard. Kan voor Pellegrini wel eens desastreuze gevolgen hebben.
Oh, die zit er nog boven? Dacht dat Adlington onder Pellegrini zat.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:51 schreef TheArt het volgende:
[..]
Voor Pellegrini niet, maar voor Adlington wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |