SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gemiddelde temperatuur komende 48uur
Locaties in Groningen![]()
[ A - Grote markt ][ B - UMCG ][ C - Station (CS) ][ D - Stadspark ][ E - Euroborg ][ F - Noorderplantsoen ]
Neutraal, ik laat het over aan de politiek
Ik ben Tegen, er zijn alternatieven.
Tegen, geld inzetten voor anderen dingen
Ik ben 100% Tegen, onacceptabel in de crisis
Overige... (leg zelf uit)
Tussenstand:
Meer info? zie = http://www.regiotram.nl of http://groningertram.com
De OP | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
quote:Op zondag 29 juli 2012 10:36 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
FiPo en daarvoor de Lapo. Echter moet ik meer Ninja zijn
En ook nog eens verkeerd openen
Ninja edit:
Toch geen FiPo
quote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 10:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]. Ach de eerste halve liter Espresso is al gedronken
Moet wel goed komen.
Goed he?quote:Op zondag 29 juli 2012 10:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah kijk, dat zijn biertjes die gevaarlijk snel kunnen gaan als je op een terrasje zit
Hier evenmin. Ome Tele heeft goddank nooit katers.quote:
Ik nagenoeg ook niet. Alleen gister had ik zoiets van; Hmm, kan het wel eens wordenquote:Op zondag 29 juli 2012 11:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hier evenmin. Ome Tele heeft goddank nooit katers.
Mevrouw Tele overigens wel.![]()
Ik had een BBQ gepland.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Is er nog wat te doen in Groningen vandaag? Vervelen ons!
Alcoholtesters aan boord? Verplicht daarquote:Op zondag 29 juli 2012 12:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, bepakt en beplakt. Klaar voor mijn reis naar Frankrijk
Hier regent het alquote:Op zondag 29 juli 2012 12:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik had een BBQ gepland.
Maar als ik naar buiten kijk,,,
Dan heb je een kutdag uitgekozen Dan hadden wij gister een goede dag met de barbecuequote:Op zondag 29 juli 2012 12:21 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik had een BBQ gepland.
Maar als ik naar buiten kijk,,,
Fijne Vakantie!quote:Op zondag 29 juli 2012 12:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zo, bepakt en beplakt. Klaar voor mijn reis naar Frankrijk
Haha, nee man! Gewoon genieten daarquote:Op zondag 29 juli 2012 12:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Merci beaucoup :p![]()
2 weken en een beetje zonder FOK!
Hard times :p
No shit.quote:
Mwah, nog ff afwachten wat het weer doet... hetzelfde geldt gaat de zon straks weer schijnen. Nederlandquote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef Telecaster het volgende:
[..]
No shit.
Gister was inderdaad beter geweest, maar ja - Andere Plannen.
Zolang 't niet regent ga ik vanmiddag gewoon barbecuen.quote:Op zondag 29 juli 2012 14:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Mwah, nog ff afwachten wat het weer doet... hetzelfde geldt gaat de zon straks weer schijnen. Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |