SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:09 schreef BBQ-kip het volgende:
Ah fuck it, ik ga het er gewoon op tekenen, mijn schets is immers fucking briljantWel een foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.K.A : Struis, Oorbeer, Aardbei, Ooievaar, Kikker
Being perfect may be okay with Barbie,
But let us all remember, she ended up with a guy with no dick!
als 'ie klaar is gooi ik die wel op de FBquote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
als 'ie klaar is gooi ik die wel op de FB
yepquote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]o wacht zijn wij wel vriendjes dan?
Niet dat ik weet ik zou niet durvenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
yep
(tenzij je mij eruit geknikkerd hebt)
Ik gooi hem in ieder geval niet hier, omdat mijn naam en huisnummer erop staan en het dan wel erg herkenbaar wordt
Muggen van die zoem beesten die prikken?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
2 muggen vermoord, de 3e is ontsnapt
Ja, welke anders?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:19 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Muggen van die zoem beesten die prikken?
Ik noem ze altijd neefjes namelijkquote:
Slaap lekker!quote:
Trsuten Mandy, veel plezier met je katten cadeautjesquote:
Nee dat word dan neef of neefke als ie jonger is dan jezelfquote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
En wat is neefjes dan in het Fries? Of noemen jullie die weer muggen?
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef BBQ-kip het volgende:
En wat is neefjes dan in het Fries? Of noemen jullie die weer muggen?
Dankjequote:
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:23 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Trsuten Mandy, veel plezier met je katten cadeautjes
hehehe, ok dan, lijkt me verwarrendquote:Op zondag 29 juli 2012 01:24 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Nee dat word dan neef of neefke als ie jonger is dan jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |