Ja indercaad, laatummaarhoorquote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
maar ik ben net aan deze gewend
Ook met overbelichte foto's of foto's met teveel/weinig contrast?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:58 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Echte fotograaf doet allesch zonder men!
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
CS5 hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank Uquote:
Ik koop vrijwel al mijn software behalve van Adobe omdat ik het te slecht vind om er geld aan uit te gevenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Misschien binnenkort maar eens even kijken of ik het ga kopen.
goeie garp wel he?quote:
jij hebt ook leuk haarquote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Jij hebt wel leuke blonde haren hoor
Ik zit nu rond de 13.000 denk ikquote:
Tuurlijk allemaal weggooien. Dan ben je je footgraaf titel niet waard.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:00 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ook met overbelichte foto's of foto's met teveel/weinig contrast?
Niet mee omkunnen gaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef Dimens het volgende:
Ik heb een hekel aal twee schermen. Ik heb een tijdje met twee schermen gewerkt maar heb die monitor uiteindelijk maar weggedaan. Wat kloten werkt dat zeg.
quote:
Ik koop vrijwel niets aan software zolang ik het niet voor commercieel doeleinde gebruik.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:01 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel al mijn software behalve van Adobe omdat ik het te slecht vind om er geld aan uit te geven
quote:Op zondag 29 juli 2012 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik koop vrijwel niets aan software zolang ik het niet voor commercieel doeleinde gebruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |