Welke programma's?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:15 schreef trovey het volgende:
Mag je daar werken...als ik al die programma's op tv mag geloven mag dat niet zomaar.
Ja klopt, dat is dus het probleem niet. Nu eerder de vraag, wat en hoe..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:18 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Welke programma's?
Elke EU burger mag overal binnen de EU werken.
Ik vind dit een goed idee....quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:15 schreef spijkerbroek het volgende:
Ga in een bier- of weinstube werken.
Nee, niemand. Behalve de user in de fipo die je negeert.quote:
Barman, Magazijn medewerker, Restaurant en in een winkel gestaan voor een tijdje.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat kan je, behalve Nederlandse websites bouwen, nog meer? Al baantjes gehad?
Denk eerlijk gezegd dat baantjes voor een maand, zeker als je Duits ook nog eens (zeer) matig is, dun gezaaid zijn. Uitzendwerk in een fabriek misschien?
Oh, sorry, was gister niet helemaal wakker.. maar Wat is een Bier- weinstube? Wat houdt dat in?quote:Op zondag 29 juli 2012 08:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, niemand. Behalve de user in de fipo die je negeert.![]()
Succes ermee
Het is maar goed dat je de duitse taal gaat leren!quote:Op zondag 29 juli 2012 12:29 schreef Reakon het volgende:
[..]
Oh, sorry, was gister niet helemaal wakker.. maar Wat is een Bier- weinstube? Wat houdt dat in?
Zover kwam ik, wat houdt het werk in bedoelde ik, wat wordt er gedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 12:54 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je de duitse taal gaat leren!
(bier- en wijnkelder-cafe)
Bedienen, glazen wassen, vloer schoonmaken. Verglijkbaar met nederlandse kroeg.quote:Op zondag 29 juli 2012 12:55 schreef Reakon het volgende:
[..]
Zover kwam ik, wat houdt het werk in bedoelde ik, wat wordt er gedaan?
Ah dat is duidelijkquote:Op zondag 29 juli 2012 12:56 schreef tanteklara het volgende:
[..]
Bedienen, glazen wassen, vloer schoonmaken. Verglijkbaar met nederlandse kroeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |