Whuuut.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:34 schreef Smoofie het volgende:
White collar, de protagonist is homo irl, vond het meteen een stomme serie
Meh NPL is ook gay en baas. kan bestquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:34 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:34 schreef Smoofie het volgende:
Mooi gebouw, wat is dat voor iets?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Check waar ik eergister heb ingebroken
[ afbeelding ]
Dat is nice
Ik had het niet erg gevonden hoor, maar hij is echt een womanizer/heer in de serie, vond het gwn niet kloppenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:36 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Jij weet het te verneuken voor me voordat ik uberhaupt 1 seconde heb gezien.
Buzludzha (geloof ik). Oud communistisch partijgebouw in Bulgarije, op een van de hoogste plekken van Bulgarije. Fucking vet. Inbreken ging door dit gat, waar die plank overheen ligt dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:38 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi gebouw, wat is dat voor iets?
Phelps 4e, tegenvallertje
Ja dat is dan ook het gene wat irritant wordt, meest lekkere wijven lopen ze te batsen maar je weet dat ze gewoon zakken suiker lopen te geven aan een diabeet. Die geniet er nooit van.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik had het niet erg gevonden hoor, maar hij is echt een womanizer/heer in de serie, vond het gwn niet kloppen
Lachen, dat je zo binnenkomt. De naam klopt, ik heb het even opgezocht. Eerst was het wel een mooi gebouw.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Buzludzha (geloof ik). Oud communistisch partijgebouw in Bulgarije, op een van de hoogste plekken van Bulgarije. Fucking vet. Inbreken ging door dit gat, waar die plank overheen ligt dus
[ afbeelding ]
Je hebt het over een liter per keer net, dus dat is dan al 8 glazen bier man.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:32 schreef Saind het volgende:
[..]
Gister en eergister 2 bier op! Morgen terugvliegen, vandaag dus zuipen
De deur staat gewoon open man boeler.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:35 schreef Saind het volgende:
[..]
Check waar ik eergister heb ingebroken
[ afbeelding ]
Dat is nice
Gepast geweld.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik je volledig kwijt ben.
Nog steeds wel. Veel van die Mozaïeken zijn nog in prima staat. Glas met goud eronder enzo. En het uitzicht is nicequote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Lachen, dat je zo binnenkomt. De naam klopt, ik heb het even opgezocht. Eerst was het wel een mooi gebouw.
Raam op 7 of 8 meter van de grondquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De deur staat gewoon open man boeler.
quote:
3,5 alweer. Morgen terugquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe lang zit je daar nog btw? Voor m'n gevoel ben je er al 2,5 week ofzo.
Vaag dat ze dat gebouw na de revolutie niet meer gebruken, je zou zeggen even een ander logo erop en klaar ben je.quote:
ze willen heel graag de geschiedenis vergeten hier. Stond ook heel groot met graffiti boven de deur: "Forget your past"quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vaag dat ze dat gebouw na de revolutie niet meer gebruken, je zou zeggen even een ander logo erop en klaar ben je.
Heb net 9km hardgelopen dus 't zal wel meevallen. Falafel is overigens best gezond hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Alweer? Kijk je uit dat je niet te vet word?
quote:
Mag ik niet meer op Fok!.quote:
quote:
Serieus ik juichte gewoon.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:23 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Machtige inhaalrace zeg
Ik dacht ook: DOPING
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ah ja, ik zal de hond nog maar even uitlaten.
Gezond, ja? Weet niet eens wat het is.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb net 9km hardgelopen dus 't zal wel meevallen. Falafel is overigens best gezond hoor.
Van oorsprong Israel geloof ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Ik dacht gewoon arabisch.
Ik voelde me ook verraden. Ik juichte voor niet.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat wicht keek niet echt blij trouwens
Döner, dat is echt het beste eten dat ooit bedacht isquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Gezond, ja? Weet niet eens wat het is.
Dacht iets gelijkwaardigs aan döner.
Veel minder vet wel geloof ik.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
Kip Donerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Döner, dat is echt het beste eten dat ooit bedacht is![]()
![]()
![]()
quote:
Ben jij ook zo'n nepperd die tot 6 uur wakker blijft, zichzelf volledig volvreet tot 't laatste aan toe en dan 8 uur gaat slapen om vervolgens maar 4 uur oid niet te hoeven eten.quote:
Ik sliep vandaag tot 3 uur, maar dat kwam door dat ik dag daarvoor 0 uur had geslapen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Zo'n mooie meid he.
[..]
Ben jij ook zo'n nepperd die tot 6 uur wakker blijft, zichzelf volledig volvreet tot 't laatste aan toe en dan 8 uur gaat slapen om vervolgens maar 4 uur oid niet te hoeven eten.
Nee man. Zoek maar op.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:25 schreef Happel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Döner, dat is echt het beste eten dat ooit bedacht is![]()
![]()
![]()
Van de week ook in Turkije, lag iedereen midden op de dag in het park te slapen, fakersquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]Zo'n mooie meid he.
[..]
Ben jij ook zo'n nepperd die tot 6 uur wakker blijft, zichzelf volledig volvreet tot 't laatste aan toe en dan 8 uur gaat slapen om vervolgens maar 4 uur oid niet te hoeven eten.
Hypocriet gedoe allemaal.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Van de week ook in Turkije, lag iedereen midden op de dag in het park te slapen, fakers
Het is dus een moslimgerecht? Ik heb gelukkig nog wat kipfilet in m'n koelkast liggen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
Lekker man!
Met veel knoflook en sambal
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Flikker eens op. Het is geen wielrennen.
Wel leuk zo'n zwemtopic.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet ik je keihard neuken bitch
Net als die tour gasten houden ze niet erg van verhalen over doping.quote:
Dat weet ik ja en nu?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat ik een quote alert kreeg als je quotes van mij in eender welk topic plaatst?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wist je dat ik een quote alert kreeg als je quotes van mij in eender welk topic plaatst?
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moet ik je keihard neuken bitch
Wtf die videoquote:Full RAW Video of Black 9 Year Old Kid Beating Toddlers at Daycare.. Punches, Kicks and Throws Them
Wist je dat de laatste niet VBL-user die hier tof kwam doen met een gaskabel van een R6 om z'n nek aan de Erasmusbrug teruggevonden werd?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
R.I.P. wietparkietquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist je dat de laatste niet VBL-user die hier tof kwam doen met een gaskabel van een R6 om z'n nek aan de Erasmusbrug teruggevonden werd?
Ik denk persoonlijk dat ik meer van voetbal ken dan jouw. en PS: ik kick op ophanging dus ik speel af en toe wurgspelletjesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wist je dat de laatste niet VBL-user die hier tof kwam doen met een gaskabel van een R6 om z'n nek aan de Erasmusbrug teruggevonden werd?
Wtatsthesecret werd weggepest door mijn getrollquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik meer van voetbal ken dan jouw. en PS: ik kick op ophanging dus ik speel af en toe wurgspelletjes
Met DeLuna?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat ik meer van voetbal ken dan jouw. en PS: ik kick op ophanging dus ik speel af en toe wurgspelletjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |