De India stond tot vorig op de plaats waar nu de X-ray staat. Nog steeds een raadsel waarom die verplaatsing nodig was...quote:Op maandag 30 juli 2012 10:00 schreef ebeaydojraes het volgende:
india richting alpha is een ramp voor de mensenmassa spreiding. crowd control noemen ze dat.. en ja de X-ray moet gewoon groter.. als je dan toch dance programmeert doe het dan goed..
Bravo en Xray dichter bij elkaar zetten denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 11:08 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
De India stond tot vorig op de plaats waar nu de X-ray staat. Nog steeds een raadsel waarom die verplaatsing nodig was...
Vorige week al begonnen, op twitter (@LLowCamp) al een paar foto's tegengekomen.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Wanneer beginnen ze trouwens met opbouwen van het terrein? Gaat er hier iemand weer foto's maken?
Tja als je echt een plekje wilt, op camping 5 helemaal achteraan (dat is tegen camping 6, de campercamping aan) is altijd meer dan genoeg plek te vinden hoor. Hier heb ik het nog nooit echt helemaal vol gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 10:43 schreef littledrummergirl het volgende:
kom er net pas achter dat ik dit jaar pas vrijdag vrij ben van mn werkdat wordt kamperen in de greppel
of ik moet mn vriend zo ver krijgen dat hij eerder gaat en onze tent gaat opzetten
Ik vond de nieuwe Bravo eigenlijk het meest irritant, die was gewoon echt heel veel kleiner dan de oude Bravo.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:21 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Bravo en Xray dichter bij elkaar zetten denk ik
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:21 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Bravo en Xray dichter bij elkaar zetten denk ik
ik heb mn baas al gemaild of ik donderdag vrij kan zijnquote:Op maandag 30 juli 2012 11:33 schreef frenkck het volgende:
[..]
Tja als je echt een plekje wilt, op camping 5 helemaal achteraan (dat is tegen camping 6, de campercamping aan) is altijd meer dan genoeg plek te vinden hoor. Hier heb ik het nog nooit echt helemaal vol gezien.
Ik geloof dat het qua vloeroppervlak wel meevalt, deze is volgens mij vierkanter, maar geef mij de oude Bravo maar inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:34 schreef frenkck het volgende:
[..]
Ik vond de nieuwe Bravo eigenlijk het meest irritant, die was gewoon echt heel veel kleiner dan de oude Bravo.
Gaat volgens mij gewoon de hele nacht door.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef frenkck het volgende:
Normaal gingen wij altijd donderdagochtend met de camper en waren we donderdagmiddag op het terrein, maar dit jaar gaan we pas donderdagavond en zullen we tegen de nacht aankomen. Nu dacht ik dat als de campings open zijn deze ook open blijven, maar is dit ook het geval met de campercamping? Volgens mij wel, maar ik heb hier nooit op gelet als ik er donderdagmiddag al was.
Ingang is gewoon de hele nacht open.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
staan er de hele avond/nacht mensen bij die kassa's ja? had verwacht dat ze wel dicht zouden zijn tussen 22:00 en 10:00 ofzo
Je kunt van opening donderdag tot sluit maandag het campingterrein op.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef littledrummergirl het volgende:
staan er de hele avond/nacht mensen bij die kassa's ja? had verwacht dat ze wel dicht zouden zijn tussen 22:00 en 10:00 ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |