Ik ga voor Of Monsters and Men en The Walkmen. Vooral die laatste is een favoriet van me, geweldige band.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Inderdaad ik twijfel hier ook voor de combi
The Whitest Boy Alive - Skrillex
Of Monsters And Men - The Walkmen
Ken ook maar 1 nummer van Whitest Boy Alive
Sta je absoluut weer vast op de dijk rond die tijd, wij vorig jaar iig wel vanaf richting Almere. Wellicht is omrijden via Elburg een idee. Mijn gevoel zegt dat die route iets sneller zal gaan, omdat ze de N309 denk niet vol willen laten lopen en daardoor een hogere doorstroming nodig is aan die kant.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:00 schreef Zyron het volgende:
Is ook een optie, maar nee, vind ik niet per sé handiger. Ik accepteer de file maar gewoon. ;] Uurtje of 13 er zijn en dan komt het vast goed.
Ja, alleen Santigold of The Walkmen krijg je er dan niet tussen :pquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:24 schreef MaJo het volgende:
Ik wil zowel Of Monsters and Men, Whitest Boy Alive en Skrillex zien maar dat kan toch best? Hele set Of Monsters and Men zien in de India, dan klein stukje missen van Whitest Boy Alive in Grolsch maar wel tot het eind blijven en klein stukje van Skrilles missen in de Alpha. Kun je ze allemaal zien
For the Walkmen zou je Skrillex moeten skippen, voor Santigold The Whitest Boy Alive. Maar ik hoef zelf the Walkmen en Santigold toch niet te zienquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:27 schreef kciR het volgende:
[..]
Ja, alleen Santigold of The Walkmen krijg je er dan niet tussen :p
Van de muziekgestappo?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
For the Walkmen zou je Skrillex moeten skippen, voor Santigold The Whitest Boy Alive. Maar ik hoef zelf the Walkmen en Santigold toch niet te zien
Ja Walkmen maakt fijne muziek imo. Maar toch heb ik hoge verwachtingen van Skrillex in de Alpha. Zal waarschijnlijk een last minute beslissing wordenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
For the Walkmen zou je Skrillex moeten skippen, voor Santigold The Whitest Boy Alive. Maar ik hoef zelf the Walkmen en Santigold toch niet te zien
Dat ging vorig jaar prima ja, alleen stapten we (eerste keer Lowlands!) uit ergens op het omhooglopende stuk. We wisten niet beter.. ;]quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:30 schreef frenkck het volgende:
Vanuit Elburg vanaf de N309 gelijk de N306 naar Walibi op lijkt mij de snelste route op donderdagmiddag ja, vanuit Harderwijk/Almere laten ze de N306 lekker vollopen tot aan het Harderbos aan toe (of misschien nog wel verder), omdat doorstroming daar toch niet nodig is.
En de donderdagmiddag/avond/nacht missen. Zonde!!!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:32 schreef Luni het volgende:
Wat een gedoe joh, gewoon vrijdagochtend heel vroeg aankomen, rij je zo door
Uh neequote:
Ik ken The Walkmen niet maar ik heb zo'n vermoeden dat ik het wel heel goed vind dus ik check het bewust niet want anders wordt de beslissing nog moeilijkerquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja Walkmen maakt fijne muziek imo. Maar toch heb ik hoge verwachtingen van Skrillex in de Alpha. Zal waarschijnlijk een last minute beslissing worden
Want dan treden de coolste bands op?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En de donderdagmiddag/avond/nacht missen. Zonde!!!
Nope, maar toch is het donderdagavond een leuk feestje!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Want dan treden de coolste bands op?
Doordat er niks optreed, is er niks geen druk, en kun je lekker met z'n allen op de camping feest vierenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:43 schreef Breuls het volgende:
[..]
Want dan treden de coolste bands op?
De donderdag was vorig jaar mijn meest beschonken dagquote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Doordat er niks optreed, is er niks geen druk, en kun je lekker met z'n allen op de camping feest vieren
De donderdag is al jaren mijn meest beschonken dag. Eigen meegenomen berenburg. Soms wel 1,5 liter (plus een paar blikjes bier)... auw...quote:Op donderdag 2 augustus 2012 13:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
De donderdag was vorig jaar mijn meest beschonken dagDe tapjes gingen er goed in bij de 24 uurs tent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |