quote:
En ik? En ik?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:26 schreef Myraela het volgende:
[..]![]()
Als kaneel ook kan, dan wil ik een bescheiden BBQ gaan houden. Maar jij bent ook altijd welkom.
Zou je het wel gezellig vinden bij mij te BBQén de 19de?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:30 schreef Faxie het volgende:
Ik heb helemaal niks met dat Radio49 gebeuren...
BBQ nomnomnomquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou je het wel gezellig vinden bij mij te BBQén de 19de?
Want als iedereen hier toch niet naar de andere meet gaat dan ga ik dat toch gewoon doen.
Super. Ik maak vanavond even een eventje op facebook aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
BBQ nomnomnom
Moet even kijken of ik dan wel kanDenk het wel
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Super. Ik maak vanavond even een eventje op facebook aan.
BBQ?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zou je het wel gezellig vinden bij mij te BBQén de 19de?
Want als iedereen hier toch niet naar de andere meet gaat dan ga ik dat toch gewoon doen.
Weet ik eigenlijk niet, maar ik vind ze wel mooiquote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe heten zulke platsnuitpoezen?
So old-fashioned.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef Myraela het volgende:
WT, jij hebt geen facebook he? schrijf jij de 19de dan maar gewoon in je agenda.
Samzzquote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:54 schreef Watertornado het volgende:
En omdat ik links ben kan ik ook al geen chique vulpen hanteren. Jammer is dat. Tenzij ik arabisch mag schrijven natuurlijk. Maar dat kan ik niet.
Maar het klopt, deze dino heeft geen facebook.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 16:52 schreef Myraela het volgende:
WT, jij hebt geen facebook he? schrijf jij de 19de dan maar gewoon in je agenda.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |