Haha ja het is heel apart gelopen he.. maar dat is 't lot. Enzo.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ahh![]()
verbaas me nog steeds dat jullie elkaar zo via een meet hebben ontmoet
Oh en niet via een meet trouwens.. t begon met heel stom dm-en.. toen gingen we ineens afspreken, aantal keren gedate, Was niet zo dat we elkaar via tinychat hadden gezien ofzo.. en nu ditquote:Op maandag 30 juli 2012 11:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ahh![]()
verbaas me nog steeds dat jullie elkaar zo via een meet hebben ontmoet
Hoeist?quote:
Huh dus je had ook geen echt beeld?quote:Op maandag 30 juli 2012 11:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Oh en niet via een meet trouwens.. t begon met heel stom dm-en.. toen gingen we ineens afspreken, aantal keren gedate, Was niet zo dat we elkaar via tinychat hadden gezien ofzo.. en nu dit
Via een facebook foto en we hadden een keer ff gebeld.. De ochtend zelf was ik nog aan het twijfelen of ik wel moest gaan hoorquote:Op maandag 30 juli 2012 11:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Huh dus je had ook geen echt beeld?
verder veel geluk met hem
Dit heb ik bij al mijn meets gehad.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:55 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
De ochtend zelf was ik nog aan het twijfelen of ik wel moest gaan hoor![]()
Okequote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit heb ik bij al mijn meets gehad.
Ill take you to the candyshop.quote:
Zo vaak, vroeger zat ik meer op FOK! dit (school)jaar niet echt veel meer.quote:
I lett you lick the lollypop.quote:
Come here girl dont you stop.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |