quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:43 schreef female81 het volgende:
Er is al eens een topic gesloten met als onderwerp 'Sonja Silva is dik geworden', omdat het onderwerp van gesprek erachter kwam, en er niet tegen kon.
Benieuwd hoe dít afloopt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier?
Is er hier gezwicht voor dit C-sterretje???
quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef Fascination het volgende:
twitter:Gefascineerd twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:22:59@sonjasilva Wat mensen hier toch over je zeggen, ongehoord: Bijna-ex Sonja Silva gooit met modder! reageer retweet
Jammer.twitter:sonjasilva twitterde op donderdag 26-07-2012 om 13:53:13@Gefascineerd Bedankt, maar ik ga het niet eens lezen. Die mensen die online, vaak ook nog anoniem, andere mensen gaan bashen zijn zielig... reageer retweet
Oftewel, klacht: Labiel derderangs mensje wat zich nergens wat van aantrekt laat wel topics over haar sluiten deletenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Het was inderdaad wel zo dat op een bepaald moment topics wat makkelijker werden gesloten na een mail aan Danny (namens de zogenaamde advocaat) Wel jammer inderdaad.
[...]
Nah, op grond van een advocatenbrief moest FOK! wel door de knieën, daar heb ik nog wel begrip voor... Maar degene die die advocatenbrief laat sturen, dáár is de klacht dus over.quote:
Klopt, en die rechter heeft wat weg van Wilma Nanninga.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:34 schreef nattermann het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft wel iets weg van Giel Beelen.
Ok, maar kunnen ze dan FOK! voor de rechter laten verschijnen door zo'n topic?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:33 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nah, op grond van een advocatenbrief moest FOK! wel door de knieën, daar heb ik nog wel begrip voor... Maar degene die die advocatenbrief laat sturen, dáár is de klacht dus over.
hehequote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Klopt, en die rechter heeft wat weg van Wilma Nanninga.
Sonja Silva heeft ME en is daardoor zó labiel dat ze dat wel veronderstelt, ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:36 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ok, maar kunnen ze dan FOK! voor de rechter laten verschijnen door zo'n topic?
Ok maar FOK! zou toch beter moeten weten dan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sonja Silva heeft ME en is daardoor zó labiel dat ze dat wel veronderstelt, ja.
Weet er iemand trouwens hoe het zit als men zegt/denk iets te hebben maar nog geen enkele arts daadwerkelijk een diagnose heeft gesteld? *hint*quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Sonja Silva heeft ME en is daardoor zó labiel dat ze dat wel veronderstelt, ja.
Wat bedoel je, Silva die het topic laat deleten of dit topic?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben voor een backfire-actie, dit is echt te triest
Dat weet jij, dat weet ik, dat weet de complete FOK!-community inclusief crew... Maar Sonja Sletje Silva zegt alleen maar: Dit is toch een belediging?quote:
mensen die anaal gebreivik'ed worden op het internetquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nieuwe wet dat kritiek op internet niet mag
My point exactly! Derderangs slettertje wat vroeger furore maakte als lekker ding bij TMF, maar er nu uitziet als een spons.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |