Ruilen? Ik ben wakker door een hoge bloedsuiker en kom niet meer in slaap omdat ik steeds maar denk aan die persoon waar ik niet aan zou moeten denkenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 05:20 schreef LizzyAdam het volgende:
Gatver. Er loopt een muis door mn slaapkamer, en ik hoor m steeds.. Maar er is niet veel dat ik er aan kan doen op dit tijdstip
Dat wil ik niet! Ik wil haarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:53 schreef LizzyAdam het volgende:
Nee dank je. Ik ben net uit die fase. The best way to ge ove a girl is to get under another.
Weet ik niet precies, ik denk gisteren gewoon verkeerd gerekend heb met m'n insulinequote:Wat vervelend van je bloedsuiker joh. Hoe kwam dat?
Paracetamol voor je liefdespijnquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind onder iemand anders denken terwijl je eigenlijk nog niet klaar bent met de vorige ook niet echt een optimale ervaring hoor...
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:38 schreef CytiseChromatique het volgende:
Het spijt me, maar ik moet die van gister ook nog even kwijt:
Bakfiets, wat een passende naam. Ik kan je bakken (bereiden) en met je fietsen (berijden)
Ik denk dat ze je zouden verbeteren en zeggen "Ik vond haar vorige week al een hoer"quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk dat ik voor ons allen spreek wanneer ik zeg "We vinden je nu al stom."
Vroegah was alles beterquote:Op woensdag 1 augustus 2012 08:45 schreef Abby79 het volgende:
Die topictitel hè... dat klinkt eigenlijk nog niet eens als zo'n slecht idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |