SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef Lindgren. het volgende:
marcie. :')
Ik ken kokosnoten die met lettervermicelli slimmere zinnen produceren.
Geen bus oid?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Zometeen van Leiden Centraal naar huis fietsen door de regen zonder jas
Predator balquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:32 schreef Dudeweiser het volgende:
Zometeen van Leiden Centraal naar huis fietsen door de regen zonder jas
Die roze en blauwe bal zijn zo tering irritant. Echt veel minder fijn qua zichtbaarheid tov de normale gele en witte bal..Snap niet waarom ze die onzin in het spel stoppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:33 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Predator bal
Boca Juniors home kit is ziek imo
Hardop lachen hierquote:
Waarom putdeksel? Ik ben hier erg verdrietig vanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jawel maar mijn fiets staat nog op centraal![]()
En hou je bakkes toef, putdeksel
Schoon team. Persoonlijk zou ik Lukaku en Kun omwisselen omdat Lukaku echt dodelijk is met poeiers en Aguero 5* wf heeft.quote:
quote:
Dat is gewoon vies dikquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hardop lachen hier![]()
Dat ze haar ook "volslank" noemen trouwens
weet ik niet, dat zei gerben en ik vond het wel een grappige uitspraakquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom putdeksel? Ik ben hier erg verdrietig vanIk wilde alleen lol maken
Dank je. Kan nog voor ruim 3 ton investeren. Zit toch te denken aan MOTM Torres ipv Lukaku. Torres en Aguero de 86 versies aan het begin van dit spel gehad, en speelde echt superquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:39 schreef laucas het volgende:
[..]
Schoon team. Persoonlijk zou ik Lukaku en Kun omwisselen omdat Lukaku echt dodelijk is met poeiers en Aguero 5* wf heeft.
Haha, zou iets zijn wat mijzelf zou moeten overkomen. Heb laatst voor mijn werk buiten moeten werken. Stond 4 uur buiten, 4 uur hozen. Echt vreselijk, door de hoeveelheid regen kon ik mn ogen niet eens meer goed open doen. We waren klaar, stopte met regenen en het zonnetje kwam te voorschijn toen ik weer in de auto zat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik niet, dat zei gerben en ik vond het wel een grappige uitspraaken jij lacht mij uit omdat ik door de regen moet fietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |