abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114723738
Zijn er toevallig mensen hier bekend met PayPal?

Nou wil ik een betaling op een buitenlandse website doen met PayPal, aangezien ik geen creditcard heb. Ik heb me zojuist een account aangemaakt en mijn bankgegevens zijn gevetifiėrd.
Maar hoe zit dat nu met deze rekening? Moet ik hier geld op zetten alvorens ik de betaling via de webwinkel kan laten uitvoeren, of kan ik al afrekenen en schrijft PayPal automatisch van mijn bankrekening af? Met andere woorden; moet ik mij PP account opwaarderen?

Alvast bedankt !
UNOX
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:18:16 #2
284143 Chef_M
Luie Kaaskop
pi_114723867
Bij de meeste webwinkels kun je nu gewoon met je Paypal betalen, en die boekt het automatisch een dag of 2 later van je rekening af. Bij andere moet of genoeg geld al op je Paypal hebben, of een creditcard aan je account koppelen. En met creditcard beweren sommige users dat je reguliere pinpas al voldoende is, maar dat werkt bij mij niet.
pi_114724070
Ik heb mijn paypal ook aan mijn bankrekening gekoppeld, ik heb nog nooit gehad dat ik er eerst saldo op moet zetten. In de meeste gevallen word het de eerstvolgende werkdag van mijn rekening afgeschreven.
pi_114724166
Thanks allen. Ik ga eens een poging wagen met blanco PayPal rekening :)
UNOX
  vrijdag 27 juli 2012 @ 16:41:57 #5
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_114724784
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:18 schreef Chef_M het volgende:
Bij de meeste webwinkels kun je nu gewoon met je Paypal betalen, en die boekt het automatisch een dag of 2 later van je rekening af. Bij andere moet of genoeg geld al op je Paypal hebben, of een creditcard aan je account koppelen. En met creditcard beweren sommige users dat je reguliere pinpas al voldoende is, maar dat werkt bij mij niet.
Gewone pinpas is debitcard. Die kan je echt nooit invoeren waar een creditcard nodig is.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_114725627
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 16:26 schreef knakworst3d het volgende:
Thanks allen. Ik ga eens een poging wagen met blanco PayPal rekening :)
Dat moet geen probleem zijn als t geen louche zaak is
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')