abonnement Unibet Coolblue
pi_114819100
Was ook wel een :') momentje bij een dubbetje van Bart de Gier en Tim van Terheijden.
Het werd 5-3, maar de umpire hing vrolijk 4-4 af. Ze hadden het pas een punt later door :').
Toen het 6-3 werd (en dus GSM) liep een van de tegenstanders naar het bankje ipv een handje te geven alsof het 5-4 stond (als geintje), umpire werd later ook nog een paar keer afgezeken _O-.
  zondag 29 juli 2012 @ 21:03:19 #52
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114819124
Gisteren had mijn vriendin al verloren dus ben vandaan niet meer geweest, maar wat een debiel mens speelde ze tegen. Raar doen en schreeuwen en schelden.

Op een gegeven moment gaf ze een bal uit en mijn vriendin dacht dat die goed was dus ze vraagt of zij de afdruk kan aanwijzen. Maakt ze een gebaar waarin ze een bereik van 2 meter aangeeft. "ja hier ergens"
Daar kun je ook niets mee dus mijn vriendin zei dat ze een let wilde. Even discussie zegt die vrouw ineens keihard "ach neem dan godverdomme maar je kut let"
Laat bij de wissel maakte ze mijn vriendin nog uit voor "vervelend kreng"

Echt bizar. Dat heb ik nog nooit meegemaakt mijn vriendin is ook niet op haar mondje gevallen, maar die stond echt perplex.

Uiteindelijk was ze er zo klaar mee dat ze de wedstrijd nog heeft uitgespeeld, maar hem eigenlijk heeft weg gegeven. Het is jammer dat die vrouw daardoor kreeg wat ze wilde, maar het sloeg nergens op.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 29 juli 2012 @ 21:04:46 #53
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114819204
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:02 schreef luckass het volgende:
Was ook wel een :') momentje bij een dubbetje van Bart de Gier en Tim van Terheijden.
Het werd 5-3, maar de umpire hing vrolijk 4-4 af. Ze hadden het pas een punt later door :').
Toen het 6-3 werd (en dus GSM) liep een van de tegenstanders naar het bankje ipv een handje te geven alsof het 5-4 stond (als geintje), umpire werd later ook nog een paar keer afgezeken _O-.
Toen zat ik bij mijn vriendin te kijken even verder op. Ik wist niet helemaal waar het over ging, maar ik had al zo'n vermoeden dat het zoiets was. Iedereen zat ook een beetje te lachen langs de kant.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_114819265
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:03 schreef Komakie het volgende:
Gisteren had mijn vriendin al verloren dus ben vandaan niet meer geweest, maar wat een debiel mens speelde ze tegen. Raar doen en schreeuwen en schelden.

Op een gegeven moment gaf ze een bal uit en mijn vriendin dacht dat die goed was dus ze vraagt of zij de afdruk kan aanwijzen. Maakt ze een gebaar waarin ze een bereik van 2 meter aangeeft. "ja hier ergens"
Daar kun je ook niets mee dus mijn vriendin zei dat ze een let wilde. Even discussie zegt die vrouw ineens keihard "ach neem dan godverdomme maar je kut let"
Laat bij de wissel maakte ze mijn vriendin nog uit voor "vervelend kreng"

Echt bizar. Dat heb ik nog nooit meegemaakt mijn vriendin is ook niet op haar mondje gevallen, maar die stond echt perplex.

Uiteindelijk was ze er zo klaar mee dat ze de wedstrijd nog heeft uitgespeeld, maar hem eigenlijk heeft weg gegeven. Het is jammer dat die vrouw daardoor kreeg wat ze wilde, maar het sloeg nergens op.
In de 7 toch? Volgens mij heeft een clubgenootje van me ook tegen haar gespeeld, raar mens was het inderdaad.
  maandag 30 juli 2012 @ 00:14:44 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114829442
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:05 schreef luckass het volgende:

[..]

In de 7 toch? Volgens mij heeft een clubgenootje van me ook tegen haar gespeeld, raar mens was het inderdaad.
Klopt. Inderdaad in de 7

Ik vraag me af wat zo iemand leuk vindt aan tennis. Dat soort gedrag moeten ze verbieden. Zou een wedstrijdleiding tegen op moeten treden, maar die zijn altijd ook meer van het aanpappen en nat houden. Snap ik ook wel, maar het is wel kamer dat niemand iets aan zo'n vrouw doet.
Je kunt er alleen van winnen om haar de mond te snoeren, maar dat is zo moeilijk.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2012 @ 11:45:54 #56
21636 Feestkabouter
pi_114839998
Eerste ding is natuurlijk dat het dan wel aan de wedstrijdleiding moet worden gemeld, liefst door degene die tegen het rare mens speelde.

Over het volplannen van het voorweekend: ivm mogelijke regen en zo zal ik ook proberen zoveel mogelijk wedstrijden in het voorweekend te plannen, dan heb je die alvast maar gehad.
Maar het is wel zo (geldt voor elk toernooi): je mag maar een maximaal aantal wedstrijden plannen (dus ook het maximale bijbehorende aantal spelers toelaten).
Vooraf moet je dit berekenen en aan de BGD communiceren, die moet ermee akkoord gaan.
Als je stelt dat je van 1030 tot 1800 speelt in het voorweekend op 6 banen, 1,5 uur per partij, dan kun je dus in theorie 60 partijen spelen in het voorweekend........ maar je mag er maar 24 (40%) tellen.
En doordeweeks geldt dat je 80% mag tellen (dus in feite ga je er vanuit dat 1 avond verregent).

Nou weet ik uit ervaring helaas dat BGD's akkoord gaan met berekeningen die helemaal niet kloppen. Geen idee of ze te dom zijn om te rekenen, er te weinig of geen aandacht aan besteden, of dat ze het bewust toestaan.
En wat ook weer vreemd is: eerst een berekening maken obv bijvoorbeeld 6 wedstrijden per dag in het voorweekend, en dan uiteindelijk wel 8 rondes plannen........ nou kan ik me daar wat bij voorstellen als een toernooi veel teveel inschrijvingen heeft (je wil ten eerste graag de spelers blij maken en ten tweede wil je graag het inschrijfgeld ontvangen), maar het komt ook voor bij toernooien die niet maximaal ingeschreven zijn.
De BGD's gaan soms erg ver, en het loopt ook nagenoeg altijd wel los....... maar niet iedereen is er altijd even blij mee.

over Utrecht vs Den Haag: nagenoeg elke club heeft z'n eigen open toernooitje, dus qua capaciteit zou het aan clublidmaatschappen en deelname aan open toernooien allemaal een beetje in evenwicht moeten zijn.
2 mogelijke conclusies: er wordt tegenwoordig veel meer ingeschreven (actiever getennist) dan een aantal jaar geleden (ik weet niet hoe lang geleden het is dat je in Den Haag speelde); of in de regio Utrecht speler ze gewoon veel actiever.
  maandag 30 juli 2012 @ 15:54:15 #57
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114850506
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:45 schreef Feestkabouter het volgende:
Eerste ding is natuurlijk dat het dan wel aan de wedstrijdleiding moet worden gemeld, liefst door degene die tegen het rare mens speelde.
Het is inderdaad een mogelijkheid, maar mijn vriendin speelt nog niet zo lang wedstrijden en het is dan toch sowieso wel een hele stap om dat te doen.
Je weet trouwens vast ook wel hoe toernooi commissies zijn. Als je er wat van zegt komen ze misschien even kijken, maar er wordt niets aan gedaan. Zeker als het een speelster is van de betreffende club (zoals in dit geval). Dan wordt er toch weinig aan gedaan.

Gewoon het feit dat iemand zich zo gedraagd is belachelijk :r
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2012 @ 17:59:16 #58
21636 Feestkabouter
pi_114856600
ik weet hoe het werkt, bij 1 melding heeft het nog weinig zin. maar bij 2 of meer meldingen zijn er absoluut veel toernooileidingen die er iets mee doen. volgende toernooi die persoon niet toelaten bijvoorbeeld (heel veel andere dingen zijn niet moeilijk).
en vaak zit er in een toernooileiding wel iemand die het niet kan laten om de betreffende speler op 1 of andere manier wel even een subtiele doch duidelijke hint te geven. het kan vrij objectief namelijk, bijvoorbeeld dat 'we niet zo blij zijn met de signalen die we krijgen over je sportiviteit en/of uitlatingen naar de tegenstander toe'.

maar goed, dan is het altijd maar de vraag wat zo'n muts ermee doet.

niet geschoten is altijd mis.
pi_114884221
Laatst een toernooitje meegedaan in de HD7. Staan we 2e geplaatst :? Lachuh! Klein schema, staan meteen in halve finale na een BYE. Geeft onze tegenstander van de halve de avond van te voren op!! Staan dus gewoon meteen in de finale... Dus op zondag de eerste wedstrijd dit jaar op kunstgras gespeeld met zware kut drukloze fokballen. :W :W 6-3 6-4 verloren :W :W

Dit weekend maar weer eens een graveltoernooitje bij ons in het dorp. Leuk, eerste keer HE met actuele rating waar ik aan mee doe. Ben benieuwd in welke range ik ingedeeld wordt. Daarnaast lekker in de mix met iemand waar ik nog nooit mee gespeeld heb...
Wordt denk weer een kort toernooitje wegens het slaaptekort van de afgelopen 4 weken! Verse papa dus weinig slapen!!!
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:14:18 #60
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114884886
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 17:59 schreef Feestkabouter het volgende:
ik weet hoe het werkt, bij 1 melding heeft het nog weinig zin. maar bij 2 of meer meldingen zijn er absoluut veel toernooileidingen die er iets mee doen. volgende toernooi die persoon niet toelaten bijvoorbeeld (heel veel andere dingen zijn niet moeilijk).
en vaak zit er in een toernooileiding wel iemand die het niet kan laten om de betreffende speler op 1 of andere manier wel even een subtiele doch duidelijke hint te geven. het kan vrij objectief namelijk, bijvoorbeeld dat 'we niet zo blij zijn met de signalen die we krijgen over je sportiviteit en/of uitlatingen naar de tegenstander toe'.

maar goed, dan is het altijd maar de vraag wat zo'n muts ermee doet.

niet geschoten is altijd mis.
Ik snap je verhaal maar, wat jammer is aan dit soort situaties is dat in bijna alle gevallen jij er geen drol aan hebt. Leuk dat ze haar volgend jaar uitgesloten wordt, maar daar heb je natuurlijk op dat moment niets aan.
Er is gewoon weinig aan te doen op dat moment en dat is jammer. Zeker gezien de situatie waarin we zaten. We hadden een verjaardag waar we later naar toe zijn gegaan, omdat ze moest tennissen en dan krijg je dit. Dat is gewoon ruk. Maar ja, doe je niets aan.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:17:58 #61
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114884946
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 08:26 schreef Vetnek het volgende:
Laatst een toernooitje meegedaan in de HD7. Staan we 2e geplaatst :? Lachuh! Klein schema, staan meteen in halve finale na een BYE. Geeft onze tegenstander van de halve de avond van te voren op!! Staan dus gewoon meteen in de finale... Dus op zondag de eerste wedstrijd dit jaar op kunstgras gespeeld met zware kut drukloze fokballen. :W :W 6-3 6-4 verloren :W :W

Dit weekend maar weer eens een graveltoernooitje bij ons in het dorp. Leuk, eerste keer HE met actuele rating waar ik aan mee doe. Ben benieuwd in welke range ik ingedeeld wordt. Daarnaast lekker in de mix met iemand waar ik nog nooit mee gespeeld heb...
Wordt denk weer een kort toernooitje wegens het slaaptekort van de afgelopen 4 weken! Verse papa dus weinig slapen!!!
Ik heb afgelopen weekend weer eens met Tretorn Plus gespeeld. Zelf gekocht omdat bij ons de kunstgras banen (van mijn 2de vereniging) vernieuwd zijn en alles wat niet drukloos is gewoon nog niet stuitert.
Ik heb er alleen echt geen grip op. Het is net alsof de ballen van mijn racket af glijden. Komt ook een beetje door mijn snaar die gewoon niet echt relaxt is, maar ik heb er met die ballen echt extreem veel last van.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:40:41 #62
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114885362
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen weekend weer eens met Tretorn Plus gespeeld. Zelf gekocht omdat bij ons de kunstgras banen (van mijn 2de vereniging) vernieuwd zijn en alles wat niet drukloos is gewoon nog niet stuitert.
Ik heb er alleen echt geen grip op. Het is net alsof de ballen van mijn racket af glijden. Komt ook een beetje door mijn snaar die gewoon niet echt relaxt is, maar ik heb er met die ballen echt extreem veel last van.
Ik snap precies wat je bedoelt, geprofileerde snaar, of een slappere bespanning helpt een beetje. Met tretorn plus ballen speel ik het liefst 1 tot 1,5 kilo slapper dan met andere ballen. Vraag me niet waarom, maar tis een gevoel he...
pi_114885509
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen weekend weer eens met Tretorn Plus gespeeld. Zelf gekocht omdat bij ons de kunstgras banen (van mijn 2de vereniging) vernieuwd zijn en alles wat niet drukloos is gewoon nog niet stuitert.
Ik heb er alleen echt geen grip op. Het is net alsof de ballen van mijn racket af glijden. Komt ook een beetje door mijn snaar die gewoon niet echt relaxt is, maar ik heb er met die ballen echt extreem veel last van.
Ja, dat soort ballen heb je gewoon totaal geen controle over. Laatst speelde ik ook een toernooi waarbij ik het gevoel had van wtf, waarom heb ik geen controle meer? Waren gewoon volstrekt andere ballen dan ze normaal bij toernooien gebruiken. Alles schoot keihard van mijn racket af en ook bij mijn tegenstander. Terwijl ik de dag daarvoor nog op een ander toernooi heerlijke controle had, en dat was met nieuwe ballen! (Deze waren oude, veel hardere)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 31 juli 2012 @ 09:56:25 #64
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114885753
Als ik met die Blast van Babolat speel gaat het nog wel, want daar heb je heel erg veel grip mee. Nu heb ik een vrij standaard snaar er in zitten en dat schiet gewoon niet op.
Vorige week speelde ik op mijn eigen vereniging en toen ging het nog prima. De snaar is dan nog steeds niet ideaal, maar ik kan er prima mee spelen. Dit was gewoon kak.

Komt ook nog bij dat het nog 1 grote zandbak is, omdat het net nieuwe kunstgras banen zijn. Ballen schoten alle kanten op. :')
Gelukkig was het gewoon vrij spelen :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 31 juli 2012 @ 10:01:53 #65
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114885914
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:56 schreef Komakie het volgende:
Als ik met die Blast van Babolat speel gaat het nog wel, want daar heb je heel erg veel grip mee. Nu heb ik een vrij standaard snaar er in zitten en dat schiet gewoon niet op.
Vorige week speelde ik op mijn eigen vereniging en toen ging het nog prima. De snaar is dan nog steeds niet ideaal, maar ik kan er prima mee spelen. Dit was gewoon kak.

Komt ook nog bij dat het nog 1 grote zandbak is, omdat het net nieuwe kunstgras banen zijn. Ballen schoten alle kanten op. :')
Gelukkig was het gewoon vrij spelen :P
De blast is dan ook een 8-hoekige snaar (als ik me niet vergis) waarmee je ook nog wat controle hebt, is niet echt armvriendelijk maar als je geen last van blessures heb, een fijne snaar.
  † In Memoriam † dinsdag 31 juli 2012 @ 10:01:59 #66
21636 Feestkabouter
pi_114885919
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 09:14 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik snap je verhaal maar, wat jammer is aan dit soort situaties is dat in bijna alle gevallen jij er geen drol aan hebt. Leuk dat ze haar volgend jaar uitgesloten wordt, maar daar heb je natuurlijk op dat moment niets aan.
hetzelfde geldt als je op straat klappen krijgt of wordt verkracht. de dader krijgt een boete of taakstrafje of gevangenisstrafje, jijzelf schiet er niks mee op. je zult het moeten doen met de gedachte dat de dader z'n verdiende loon krijgt.
  † In Memoriam † dinsdag 31 juli 2012 @ 22:34:30 #67
21636 Feestkabouter
pi_114920102
ik moet het toch even zeggen: ik speel deze week in Blaricum (Bijvanck), daar hebben ze 8 gravelbanen.... wat liggen die banen er netjes bij!!!!!
ik heb het nog nooit meegemaakt dat de lijnen en het gravel werkelijk zo mooi op dezelfde hoogte liggen. heb nu 2 partijen gespeeld, tig ballen op de lijn gehad bij mezelf en mijn tegenstanders, en maar 1 die ook werkelijk een beetje opsprong (volgens mij tegenstander van vanavond)...... en volgens mij was dat niet eens de lijn, want volgens mij was de bal ruim voor de lijn.
morgen volgende partij.

wel jammer dat ik in het andere onderdeel ben uitgeloot.

trouwens een vreselijk mooie vrouw gespot daar, afgelopen zondag zag ik haar ook al (volgens mij had ze mij toen ook gespot, we keken elkaar een paar keer aan), net effe kort met haar staan kletsen. morgen is ze er hopelijk ook weer.......
en ze is ook nog single dacht ik op te vangen....... maar ik weet niet zeker of dat over haar relatie-status of haar tennisdeelname ging :P
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:52:25 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_114924757
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 10:01 schreef tja77 het volgende:

[..]

De blast is dan ook een 8-hoekige snaar (als ik me niet vergis) waarmee je ook nog wat controle hebt, is niet echt armvriendelijk maar als je geen last van blessures heb, een fijne snaar.
Klopt. Hij speelt erg lekker als je er eenmaal aan gewend bent. Vooral de grip is echt super.
Met die snaar gaat de controle met dat soort ballen nog wel een beetje, andere snaren zijn echt kak.

Vandaag ook nog even gespeeld met Tretorns op kunstgras. Het is net alsof ik met mijn racket tegen beton aan sla.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 1 augustus 2012 @ 08:54:52 #69
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114935063
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:52 schreef Komakie het volgende:

[..]

Klopt. Hij speelt erg lekker als je er eenmaal aan gewend bent. Vooral de grip is echt super.
Met die snaar gaat de controle met dat soort ballen nog wel een beetje, andere snaren zijn echt kak.

Vandaag ook nog even gespeeld met Tretorns op kunstgras. Het is net alsof ik met mijn racket tegen beton aan sla.
Ik speel nu met de pro's pro red devil. Goedkope snaar (1,5 Euro per racket) en niet te strak bespannen, en dan valt het gevoel met tretorn plus ballen nog wel te doen.
Met tretorn plus ballen, moet je eigenlijk niet boven de 25 kg bespannen. Zeker niet als je een relatief klein racketblad hebt, en een polyestersnaar gebruikt.
pi_114935359
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 22:34 schreef Feestkabouter het volgende:
ik moet het toch even zeggen: ik speel deze week in Blaricum (Bijvanck), daar hebben ze 8 gravelbanen.... wat liggen die banen er netjes bij!!!!!
ik heb het nog nooit meegemaakt dat de lijnen en het gravel werkelijk zo mooi op dezelfde hoogte liggen. heb nu 2 partijen gespeeld, tig ballen op de lijn gehad bij mezelf en mijn tegenstanders, en maar 1 die ook werkelijk een beetje opsprong (volgens mij tegenstander van vanavond)...... en volgens mij was dat niet eens de lijn, want volgens mij was de bal ruim voor de lijn.
morgen volgende partij.

wel jammer dat ik in het andere onderdeel ben uitgeloot.

trouwens een vreselijk mooie vrouw gespot daar, afgelopen zondag zag ik haar ook al (volgens mij had ze mij toen ook gespot, we keken elkaar een paar keer aan), net effe kort met haar staan kletsen. morgen is ze er hopelijk ook weer.......
en ze is ook nog single dacht ik op te vangen....... maar ik weet niet zeker of dat over haar relatie-status of haar tennisdeelname ging :P
Bijvanck :D Ik kom zelf (oorspronkelijk) uit Blaricum maar ik heb daar slcehts 15 jaar geleden een jeugdtoernooi gespeeld :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 1 augustus 2012 @ 09:23:19 #71
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114935556
Mooie tennisdames zijn schaars in brabant, gelukkig heeft dat ene fraaie exemplaar me gisteren gevraagd voor de clubkampioenschappen (eind september). Ze zei dat het naar meer smaakte na de finale in het vorige toernooi dat we samen speelde. Ik heb me netjes gedragen, en geen schunnige opmerkingen gemaakt.
Binnekort speelt ze een toernooi met iemand anders, heb dan wel de mogelijkheid een mooi fotootje te schieten, als ik zelf niet op dat moment hoef te tennissen.
pi_114935663
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:23 schreef tja77 het volgende:
Mooie tennisdames zijn schaars in brabant, gelukkig heeft dat ene fraaie exemplaar me gisteren gevraagd voor de clubkampioenschappen (eind september). Ze zei dat het naar meer smaakte na de finale in het vorige toernooi dat we samen speelde. Ik heb me netjes gedragen, en geen schunnige opmerkingen gemaakt.
Binnekort speelt ze een toernooi met iemand anders, heb dan wel de mogelijkheid een mooi fotootje te schieten, als ik zelf niet op dat moment hoef te tennissen.
Ze heeft wel zin in je geloof ik :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 1 augustus 2012 @ 09:30:33 #73
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114935696
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:28 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ze heeft wel zin in je geloof ik :P
Was het maar zo'n feest, ze doet er alles aan om duidelijk te maken dat ze absoluut geen zin in me heeft. Misschien een keertje ketsen, maar meer niet...
pi_114935782
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:30 schreef tja77 het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, ze doet er alles aan om duidelijk te maken dat ze absoluut geen zin in me heeft. Misschien een keertje ketsen, maar meer niet...
Lol, wat doet ze dan? Als je haar op haar bek pakt je wegduwen ofzo? :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 1 augustus 2012 @ 09:53:12 #75
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_114936217
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 09:33 schreef Norrage het volgende:

[..]

Lol, wat doet ze dan? Als je haar op haar bek pakt je wegduwen ofzo? :P
Heb ik al een keer gedaan (meerdermalen) maar dat mocht alleen als ik niet verliefd op haar zou worden zei ze. Ik ben niet verliefd, maar heb ook zo mijn lusten....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')