abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5347651
Weer krijg ik er kippenvel van als ik het lees!

Moussy , nogmaals heel veel sterkte

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  Jubileum moderator maandag 12 augustus 2002 @ 09:13:44 #102
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5347661
Vocje..... ...prachtig!

Moussy terwijl de tranen van verdriet over mijn wangen rollen sta ik tegelijkertijd versteld van jullie kracht. Wat zijn jullie sterk en wat was Mink een dapper vechtertje.
Hele dikke knuffel van mij voor Rene, die stoere grote zus.

Leg Mink maar in zijn mooie kamertje, tussen de schelpen en vissen.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 12 augustus 2002 @ 09:32:34 #103
13760 Angelic1
Never a dull moment
pi_5347743
*zucht* Het leven kan zo hard en oneerlijk zijn... Ik heb net terwijl de tranen over mijn wangen liepen je verhaal gelezen Moussy. Wat hebben jullie in een dag allemaal wel niet moeten doorstaan! Geluk, hoop, verdriet, angst.. alle gevoelens door elkaar. Ik heb nog steeds een brok in mijn keel en iedere keer als ik een schopje in mijn buik voel komen de tranen weer op. Dit gevoel zal nog wel een tijdje blijven hange... Heel veel sterkte nogmaals en geniet nog even van de tijd die je met de kleine Mink door kan brengen.
***I have an attitude and I'm not afraid to use it***
Angelic1 since 2001
  maandag 12 augustus 2002 @ 09:43:38 #104
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5347807
Moussy, ik zou je zo graag kracht willen toewensen en je willen laten weten dat ik meeleef.
Ik kan alleen geen woorden vinden die geen afbreuk doen aan het gevoel dat bij mij raast. Het verdriet en de onmacht

De grootste nachtmerrie die je je kunt bedenken..
We hebben zo met je meegeleefd vanaf 't moment dat je een positieve test had, hebben we met z'n allen je zwangerschap meebeleefd. Alle leuke en minder leuke dingen heb je ons deelgenoot van gemaakt.

En dan dit

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5347837
Moussy, wat een prachtig verhaal. De tranen schieten elke keer als ik aan jullie denk ik in mijn ogen..

Alles is eigenlijk al gezegd.. Ik wil alleen nog kwijt dat ik jullie zo ontzettend dapper vindt!!!!

Dag lieve Mink..

pi_5348571
Ik zit hier op mijn werk te vechten tegen de tranen.
Moussy wat een verhaal. Hoe je het omschrijft, wat hou jij je ontzettend sterk!

Zoveel verdriet...
Bedankt dat je met ons dit verhaal wilde delen, ik hoop dat het voor jou fijn is om het een keer goed van je af te schrijven!
We kunnen de pijn niet van je overnemen, we kunnen hooguit het verdriet met je delen en jou, je man en grote zus Renee het beste toewensen!

Sterkte!

pi_5348615
Ik wordt als het goed is op 23 augustus vader
En dan is het denk ik over met

So wish me Luck.

Life's short! Make every day count!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 augustus 2002 @ 11:41:34 #108
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5348748
23 augustus... Dat is al snel, Balou! Spannend Wel even melden hier hè, als er wat gebeurt
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 augustus 2002 @ 11:43:17 #109
13151 crew  Rewimo
pi_5348767
Illogical en gebruikersnaam, doe ook es even melden! Zijn ze er al???
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5348952
Moussy, wat een mooi en verschrikkelijk verhaal. Wat erg zielig voor Rene: wat heeft ze dat knap gedaan met haar kleine broertje. Hoe heb je het opgelost met Minks'geboortekaartje, Mous? dat soort 'kleine'dingetjes lijken me zo moeilijk.
*nog versteld staat van de beentjes, dat hij dat toch kon! wat jammer dat de rest van zijn lichaam toch niet goed bleek*

Er zitten nog een aantal mensen hoogzwanger (of misschien niet meer) te wezen: ik hoop dat het met hen heel erg goed gaat en dat hier straks een paar hele mooie berichten staan.

Ik heb met trouwens ziekgemeld: nog steeds grieperig en gisteren echt ook een kutdag gehad. Ik weet dat het nu helemaal niet druk is (er is waarschijnlijk niets te doen op het werk) dus gemist word ik niet. En ik moet uitzieken en mijn schouders er weer onder zetten. Afwachten is nu eenmaal niet mijn sterkste kant.

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † maandag 12 augustus 2002 @ 12:02:56 #111
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5348992
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 11:59 schreef Catootje het volgende:

Ik heb met trouwens ziekgemeld: nog steeds grieperig en gisteren echt ook een kutdag gehad. Ik weet dat het nu helemaal niet druk is (er is waarschijnlijk niets te doen op het werk) dus gemist word ik niet. En ik moet uitzieken en mijn schouders er weer onder zetten. Afwachten is nu eenmaal niet mijn sterkste kant.

hartstikke goed dat je je ziek gemeld hebt Toot!! en trouwens.. ziek is ziek of het nu wel druk is of niet
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_5349084
Weer tranen hier.

Moet de hele ochtend al aan jullie denken Moussy.

Moest ook denken aan een of ander citaat uit de Griekse oudheid, waarin wanhopige ouders naar Hades (de god van de doden) uitroepen waarom hij hun prachtige dochtertje al zo snel heeft meegenomen: "wist je dan niet dat ze (ooit) toch wel zou komen".
Waarom mocht Mink niet oud worden, waarom zo vroeg al. Niemand weet het. Maar wat is het wreed.

-edit-

Hierbij de letterlijke tekst:

Hades, hoe kwam je erbij om kleine Hymnis weg te halen,
negen jaar oud, onze zon,
lieveling van het gezin?
Onverbiddelijke, kon je niet eventjes wachten? Je wist toch dat ze op de lange duur
toch wel gekomen zou zijn?

Krinagoras, eerste eeuw voor Christus

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 12-08-2002 16:01]

maandag 12 augustus 2002 @ 12:28:26 #113
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_5349228
* Dice zit ook tegen te vechten en met een krop in zijn keel

Moussy, heel veel kracht toegewenst ... vind het knap dat je het zo kunt verwoorden.

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_5349657
Mous wat goed dat je je verhaal opgeschreven hebt. Wat hebben jullie tussen hoop en wanhoop gezeten zeg zo net na Mick zijn geboorte. Al die verschillende emotie's achter en door elkaar. Later schreef je nog dingen op die je vergeten was op te schrijven. Waarschijnlijk zullen er de komende dagen je nog steeds dingen te binnen schieten. Dingen die je 'vergeten' was. Vergeten omdat als je ze allemaal tegelijk zou herinneren je het niet aan zou kunnen. En wat knap hoe jullie met Renee omgaan. Het lijkt me zo ontiegelijk moeilijk als je zelf zoveel verdriet heb om dan zo'n kleintje (het is wel een 'grote' zus maar natuurlijk ook nog een ukkie)zo goed te kunnen troosten en opvangen.
Ik wens jullie vandaag heel veel kracht en liefde toe. En een kus voor Mink van alle fokmoedertjes en hun koele kids.

Jessie

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_5349760
Catootje goed dat je je ziek gemeld heb hoor!! En zoals JustMe al schreef het moet helemaal geen ene **** uitmaken of ze het druk hebben op je werk. Ziek is ziek. Instaleer je maar lekker op de bank of in bed met een paar kussens een boekie en wat te drinken en een snoepie!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_5350103
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 13:11 schreef jessie het volgende:
Catootje goed dat je je ziek gemeld heb hoor!! En zoals JustMe al schreef het moet helemaal geen ene **** uitmaken of ze het druk hebben op je werk. Ziek is ziek. Instaleer je maar lekker op de bank of in bed met een paar kussens een boekie en wat te drinken en een snoepie!!
Ik zit ook uitgebreid op de bank (behalve nu dan ) maar MIIIJJN god wat verveel ik me ....naja. Ik kan ook vrij weinig, heb overal spierpijn en zit dus naar de meeste gekke dingen te kijken. (ik koop zo'n superhandigmegaleukenfijnkleinnaaimachientje als ik niet uitkijk)
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_5350157
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 13:39 schreef Catootje het volgende:

[..]

Ik zit ook uitgebreid op de bank (behalve nu dan ) maar MIIIJJN god wat verveel ik me ....naja. Ik kan ook vrij weinig, heb overal spierpijn en zit dus naar de meeste gekke dingen te kijken. (ik koop zo'n superhandigmegaleukenfijnkleinnaaimachientje als ik niet uitkijk)

*trots op Catoot is*
Fijn dat je lekker niets doet!
Verveel je maar lekker!

Enne... als je toch dingen bij Tellsell enzo gaat bestellen... ik wil reduce fast fat! Ik moet van die vetkwabben af!

pi_5350212
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Illogical en gebruikersnaam, doe ook es even melden! Zijn ze er al???
bij mij is het nog steeds niet zover.
mijn vrouw en ik wachten er met smart op.
gek worden we van die goedbedoelde telefoontjes van familie en vrienden, die vragen of alles goed is, of aan mijn vrouw vragen of ze nog steeds zwanger is.
zodra de kleine geboren is zal ik zeker een paar fotoos plaatsen. volgens de verloskundigen krijgen we niet een kleine baby, maar ook geen grote. de schatting is 7 pond.

ik heb expres de afgelopen tijd niks gepost hier, omdat ik niet wist hoe ik met de treurige situatie moet omgaan en om de rouwende ouders ook wat ruimte te geven om hier hun hart te kunnen luchten.en ik hoop voor hun dat ze er ooit bovenop kunnen geraken.dit soort dingen gun je niemand, en zeker niet bij mensen waarbij de baby zo welkom was, zoals het bij hun het geval was.ook al ken ik jullie niet persoonlijk, of via fok! toch heb ik heel vaak aan jullie moeten denken.

Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 12 augustus 2002 @ 13:48:46 #119
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_5350224
Ow Moussy

Sterkte, voor de hele familie.

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 augustus 2002 @ 13:50:40 #120
13151 crew  Rewimo
pi_5350241
Hee Toot, goed gedaan jochie Zit jij je maar lekker te vervelen daar, uitgebreid op de bank. Goed voor jezelf zorgen, denk je erom? Kallem an en eerst naar de dokter als je dat nodig vindt. Heb je je foliumzuur al trouwens?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 augustus 2002 @ 13:53:46 #121
13151 crew  Rewimo
pi_5350274
quote:
Op maandag 12 augustus 2002 13:47 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

bij mij is het nog steeds niet zover.
mijn vrouw en ik wachten er met smart op.
gek worden we van die goedbedoelde telefoontjes van familie en vrienden, die vragen of alles goed is, of aan mijn vrouw vragen of ze nog steeds zwanger is.
zodra de kleine geboren is zal ik zeker een paar fotoos plaatsen. volgens de verloskundigen krijgen we niet een kleine baby, maar ook geen grote. de schatting is 7 pond.

ik heb expres de afgelopen tijd niks gepost hier, omdat ik niet wist hoe ik met de treurige situatie moet omgaan en om de rouwende ouders ook wat ruimte te geven om hier hun hart te kunnen luchten.en ik hoop voor hun dat ze er ooit bovenop kunnen geraken.dit soort dingen gun je niemand, en zeker niet bij mensen waarbij de baby zo welkom was, zoals het bij hun het geval was.ook al ken ik jullie niet persoonlijk, of via fok! toch heb ik heel vaak aan jullie moeten denken.

Fijn weer even wat van je te horen. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie ook moeilijk is, de geboorte en het overlijden van Mink, terwijl jullie wachten op jullie eigen wondertje. Heel dubbel allemaal. Ik hoop dat jullie gauw jullie kleintje in jullie armen mogen sluiten en ik kijk nu al uit naar de foto's!
pi_5350357
Moussy, wat goed dat je het allemaal op hebt kunnen schrijven.
Ik denk sinds gisteren al aan jullie, en zit nu weer te grienen voor mijn pc.

Is Mink al thuis?

pi_5350619
Gebruikersnaam ik duim voor jullie dat het snel op zal schieten!! *vrouwtje gebruikersnaam doe is opschieten*

Net een fietsstoeltje. Toch zo'n gm nog wat dinges. Echt een hele schattige met nijntje en een nijntje scherm en een nijntje slaaprol(die ze waarschijnlijk niet vaak nodig zal hebben maar goed )
Hubbie is hem nu aan het instaleren en dan meot het natuurlijk nog wel even droog blijven!!!!!

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 12 augustus 2002 @ 14:34:51 #124
13151 crew  Rewimo
pi_5350704
O, wat zal Bo dat leuk vinden, jessie! Lekker met mama op de fiets. Oefen je wel eerst even met een zak aardappelen of zo zodat je niet met Bo en al over de straat rolt
pi_5350870
Hhahahaha ik zie me al gaan met een zak aardappelen. Maar ik ga eerst even een blokkie om met een leeg stoeltje. Hub is bijna klaar en het is nog droog joepieeeeeee
Vanavond zal ik vertellen van mijn avontuur;)
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')