Moussy , nogmaals heel veel sterkte
Moussy terwijl de tranen van verdriet over mijn wangen rollen sta ik tegelijkertijd versteld van jullie kracht. Wat zijn jullie sterk en wat was Mink een dapper vechtertje.
Hele dikke knuffel van mij voor Rene, die stoere grote zus.
Leg Mink maar in zijn mooie kamertje, tussen de schelpen en vissen.
De grootste nachtmerrie die je je kunt bedenken..
We hebben zo met je meegeleefd vanaf 't moment dat je een positieve test had, hebben we met z'n allen je zwangerschap meebeleefd. Alle leuke en minder leuke dingen heb je ons deelgenoot van gemaakt.
En dan dit
Alles is eigenlijk al gezegd.. Ik wil alleen nog kwijt dat ik jullie zo ontzettend dapper vindt!!!!
Dag lieve Mink..
Zoveel verdriet...
Bedankt dat je met ons dit verhaal wilde delen, ik hoop dat het voor jou fijn is om het een keer goed van je af te schrijven!
We kunnen de pijn niet van je overnemen, we kunnen hooguit het verdriet met je delen en jou, je man en grote zus Renee het beste toewensen!
Sterkte!
So wish me Luck.
Er zitten nog een aantal mensen hoogzwanger (of misschien niet meer) te wezen: ik hoop dat het met hen heel erg goed gaat en dat hier straks een paar hele mooie berichten staan.
Ik heb met trouwens ziekgemeld: nog steeds grieperig en gisteren echt ook een kutdag gehad. Ik weet dat het nu helemaal niet druk is (er is waarschijnlijk niets te doen op het werk) dus gemist word ik niet. En ik moet uitzieken en mijn schouders er weer onder zetten. Afwachten is nu eenmaal niet mijn sterkste kant.
quote:hartstikke goed dat je je ziek gemeld hebt Toot!! en trouwens.. ziek is ziek of het nu wel druk is of niet
Op maandag 12 augustus 2002 11:59 schreef Catootje het volgende:Ik heb met trouwens ziekgemeld: nog steeds grieperig en gisteren echt ook een kutdag gehad. Ik weet dat het nu helemaal niet druk is (er is waarschijnlijk niets te doen op het werk) dus gemist word ik niet. En ik moet uitzieken en mijn schouders er weer onder zetten. Afwachten is nu eenmaal niet mijn sterkste kant.
Moet de hele ochtend al aan jullie denken Moussy.
Moest ook denken aan een of ander citaat uit de Griekse oudheid, waarin wanhopige ouders naar Hades (de god van de doden) uitroepen waarom hij hun prachtige dochtertje al zo snel heeft meegenomen: "wist je dan niet dat ze (ooit) toch wel zou komen".
Waarom mocht Mink niet oud worden, waarom zo vroeg al. Niemand weet het. Maar wat is het wreed.
-edit-
Hierbij de letterlijke tekst:
Hades, hoe kwam je erbij om kleine Hymnis weg te halen,
negen jaar oud, onze zon,
lieveling van het gezin?
Onverbiddelijke, kon je niet eventjes wachten? Je wist toch dat ze op de lange duur
toch wel gekomen zou zijn?
Krinagoras, eerste eeuw voor Christus
[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 12-08-2002 16:01]
Moussy, heel veel kracht toegewenst ... vind het knap dat je het zo kunt verwoorden.
Jessie
quote:Ik zit ook uitgebreid op de bank (behalve nu dan
Op maandag 12 augustus 2002 13:11 schreef jessie het volgende:
Catootje goed dat je je ziek gemeld heb hoor!! En zoals JustMe al schreef het moet helemaal geen ene **** uitmaken of ze het druk hebben op je werk. Ziek is ziek. Instaleer je maar lekker op de bank of in bed met een paar kussens een boekie en wat te drinken en een snoepie!!
quote:*trots op Catoot is*
Op maandag 12 augustus 2002 13:39 schreef Catootje het volgende:[..]
Ik zit ook uitgebreid op de bank (behalve nu dan
) maar MIIIJJN god wat verveel ik me ....naja. Ik kan ook vrij weinig, heb overal spierpijn en zit dus naar de meeste gekke dingen te kijken. (ik koop zo'n superhandigmegaleukenfijnkleinnaaimachientje als ik niet uitkijk)
Enne... als je toch dingen bij Tellsell enzo gaat bestellen... ik wil reduce fast fat! Ik moet van die vetkwabben af!
quote:bij mij is het nog steeds niet zover.
Op maandag 12 augustus 2002 11:43 schreef Rewimo het volgende:
Illogical en gebruikersnaam, doe ook es even melden!Zijn ze er al???
ik heb expres de afgelopen tijd niks gepost hier, omdat ik niet wist hoe ik met de treurige situatie moet omgaan en om de rouwende ouders ook wat ruimte te geven om hier hun hart te kunnen luchten.en ik hoop voor hun dat ze er ooit bovenop kunnen geraken.dit soort dingen gun je niemand, en zeker niet bij mensen waarbij de baby zo welkom was, zoals het bij hun het geval was.ook al ken ik jullie niet persoonlijk, of via fok! toch heb ik heel vaak aan jullie moeten denken.
Sterkte, voor de hele familie.
quote:Fijn weer even wat van je te horen. Ik kan me voorstellen dat het voor jullie ook moeilijk is, de geboorte en het overlijden van Mink, terwijl jullie wachten op jullie eigen wondertje. Heel dubbel allemaal. Ik hoop dat jullie gauw jullie kleintje in jullie armen mogen sluiten en ik kijk nu al uit naar de foto's!
Op maandag 12 augustus 2002 13:47 schreef gebruikersnaam het volgende:[..]
bij mij is het nog steeds niet zover.
mijn vrouw en ik wachten er met smart op.
gek worden we van die goedbedoelde telefoontjes van familie en vrienden, die vragen of alles goed is, of aan mijn vrouw vragen of ze nog steeds zwanger is.
zodra de kleine geboren is zal ik zeker een paar fotoos plaatsen. volgens de verloskundigen krijgen we niet een kleine baby, maar ook geen grote. de schatting is 7 pond.ik heb expres de afgelopen tijd niks gepost hier, omdat ik niet wist hoe ik met de treurige situatie moet omgaan en om de rouwende ouders ook wat ruimte te geven om hier hun hart te kunnen luchten.en ik hoop voor hun dat ze er ooit bovenop kunnen geraken.dit soort dingen gun je niemand, en zeker niet bij mensen waarbij de baby zo welkom was, zoals het bij hun het geval was.ook al ken ik jullie niet persoonlijk, of via fok! toch heb ik heel vaak aan jullie moeten denken.
Is Mink al thuis?
Net een fietsstoeltje. Toch zo'n gm nog wat dinges. Echt een hele schattige met nijntje en een nijntje scherm en een nijntje slaaprol(die ze waarschijnlijk niet vaak nodig zal hebben maar goed
)
Hubbie is hem nu aan het instaleren en dan meot het natuurlijk nog wel even droog blijven!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |