abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5372100
Ja klopt is voor de Bobike, maar die hebben we dus niet Vond het er zelf zo aan het stuur nogal gevaarlijk uitzien. Dan heb je helemaal zo gevaarte aan je fiets hangen. Bo heeft er in halfords nog even ingezeten
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 13 augustus 2002 @ 22:30:43 #227
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5372123
Er staat bij dat ie ook voor GMG is, jessie.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5372137
lol ik zie het net ja
Het voelt heerlijk!!!!
pi_5372150
Ik ben werkelijk ontroerd door de liefde die dit topic uitstraalt; hoe jullie altijd voor elkaar klaarstaan met raad en daad.
Blijdschap en verdriet: jullie delen álles met elkaar.
Hier heb ik groot respect voor, het overgrote deel van Fok zou een voorbeeld aan jullie moeten nemen!
Helaas zal ik zelf nooit actief aan deze topicreeks kunnen deelnemen, en dat doet vaak pijn als ik zo meelurk.
Maar het is ook héerlijk om zo met jullie mee te leven, en dat wilde ik even kwijt.
Het is moeilijk vriendelijkheid weg te geven, het wordt bijna altijd teruggegeven.
pi_5372164
Ziet er allen zo eng uit. Lijkt me dat ze dan met hun voetjes op de wieltjes kunnen ofzo, en nog meer gewicht aan je stuur. Moet ik met nog meer appels gaan oefenen, hahaha (Bo dr voetjes glippen nu nog uit die dingetjes , zijn nog te klein)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_5372215
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:29 schreef jessie het volgende:
Ja klopt is voor de Bobike, maar die hebben we dus niet Vond het er zelf zo aan het stuur nogal gevaarlijk uitzien. Dan heb je helemaal zo gevaarte aan je fiets hangen. Bo heeft er in halfords nog even ingezeten
Lijkt mij ook een gevaarte aan het stuur, vanmiddag ook nog even gefietst met Sven(weer lachen natuurlijk)
Gek kind, is net een clown op de fiets
Ander probleem kondigt zich al aan: fietszitjes voorop zijn gemiddeld genomen goed tot je kindje ongeveer 3 jaar is.
Sven is eind deze maand 17 maanden maar is er nu al zo goed als uitgegroeid.
Z'n voetjes krijg ik met moeite goed en zo hoog tillen kost me nogal wat moeite of ga weer door m'n rug. Best waardeloos eigenlijk
Maar fietsen blijft leuk
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_5372305
Ik ben kapot, bekaf, doodmoe!! maar heb vandaag mijn rollator ontvangen (ja zo'n ouwe wijvengeval ) Het is een superding, ben er nu al aangehecht

Ik kan gewoon koffie zetten in de keuken en mijn kopje mee naar de woonkamer nemen. Eindelijk weer gewoon ouderwets koffieleuten sochtends. Het afwasje na de keuken brengen, etc etc.

Ben vandaag al naar het park geweest en naar de winkels (gelijk maar even een korte broek gekocht). Echt superding. Het gaat niet snel, moet veel rusten en het loopt een beetje onhandig, zeker met zo'n kleintje bij je, maar voor kleine stukjes is ie zeeeeeeeeeeeeeeeeer geslaagd en welkom

Zal danny vragen deze week ff foto te maken

pi_5372335
hahaha K'moet er wel eventjes om lachen hoor Knorretje maar als jij maar vooruitkomt
Stapje voor stapje en jij rent er straks weer over
Veel plezier deze week want het wordt mooi weer.

-edit- Nu niet gelijk overmoedig worden en alles TE overbelasten hoor

dinsdag 13 augustus 2002 @ 22:49:45 #234
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5372384
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:44 schreef Knorretje het volgende:
Ik ben kapot, bekaf, doodmoe!! maar heb vandaag mijn rollator ontvangen (ja zo'n ouwe wijvengeval ) Het is een superding, ben er nu al aangehecht

Ik kan gewoon koffie zetten in de keuken en mijn kopje mee naar de woonkamer nemen. Eindelijk weer gewoon ouderwets koffieleuten sochtends. Het afwasje na de keuken brengen, etc etc.

Ben vandaag al naar het park geweest en naar de winkels (gelijk maar even een korte broek gekocht). Echt superding. Het gaat niet snel, moet veel rusten en het loopt een beetje onhandig, zeker met zo'n kleintje bij je, maar voor kleine stukjes is ie zeeeeeeeeeeeeeeeeer geslaagd en welkom

he wat gaaf!!!!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5372492
foutje

zie hieronder |
|
|
V

[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 13-08-2002 22:59]

pi_5372523
quote:

Geweldig!!
En ze zien heus wel dat je geen bejaarde bent hoor, maakt het uit.
Ben zo blij voor je dat je mobiel bent.
Maar waar o waar laat je nou Alicia??
pi_5372595
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:57 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Geweldig!!
En ze zien heus wel dat je geen bejaarde bent hoor, maakt het uit.
Ben zo blij voor je dat je mobiel bent.
Maar waar o waar laat je nou Alicia??

ik heb twee mogelijkheden voor haar. Of in de buikdrager (dan kan ik tenminste zitten op dat rekje om te rusten of in het autostoetje wat met touwen op allerlei manieren moet worden vast gebonden aan de rollator. Nadeel is dan dat ik het perse moet volhouden tot er een publiekelijk bankje langs de kant van de weg staat en das niet vaak

Dus buikdrager voorlopig. Zo zwaar is ze gelukkig nog niet.

pi_5372638
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:46 schreef beertje_ het volgende:

-edit- Nu niet gelijk overmoedig worden en alles TE overbelasten hoor

die fout heb ik al eens gemaakt en ben van plan die niet nog een keer te maken.. hoop ik. Het is heel moeilijk om rustig te revalideren. Ik wil zo veel en zo graag van alles zien. Wil dolgraag weer eens een keer naar de binnenstad (nu bijna een jaar niet meer gezien) en zo zijn er nog een aantal dingen die ik al zo lang niet meer heb kunnen doen, etc etc etc )
pi_5372959
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:05 schreef Knorretje het volgende:

[..]

die fout heb ik al eens gemaakt en ben van plan die niet nog een keer te maken.. hoop ik. Het is heel moeilijk om rustig te revalideren. Ik wil zo veel en zo graag van alles zien. Wil dolgraag weer eens een keer naar de binnenstad (nu bijna een jaar niet meer gezien) en zo zijn er nog een aantal dingen die ik al zo lang niet meer heb kunnen doen, etc etc etc )

Ik weet hoe moeilijk het is en ben zelf nog maar sinds kort weer een beetje fit. Ik had volgens mijn fysio geen bekkeninstabiliteit maar wel de symptomen
Maakt verder ook niet uit maar het duurt verschrikkelijk lang om weer een beetje op gang te komen en niet overmoedig te worden (pas geleerd nadat het 20 a 30 keer fout is gegaan en me er eindelijk bij neergelegd zo eigenwijs te zijn)
  † In Memoriam † dinsdag 13 augustus 2002 @ 23:37:29 #240
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5373133
quote:
Welke kleur is het geworden??
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_5373186
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:37 schreef just me het volgende:

[..]

Welke kleur is het geworden??

een bordeau rooie met zwarte accentjes de zitting is zwart, het mandje is zwart. het dienblaadje doorzichtig, de onderste laadklep weer bordeau. M'n zwarte krukken kleuren er prima bij. Zeker om dat die weer een accentje chroom hebben wat je ook weer terugvindt in de uitschuifbare buizen van de rollator.

En nee ik neem hem niet mee naar de dierentuin de 31e

dinsdag 13 augustus 2002 @ 23:55:13 #242
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_5373374
Hmmm, wij zijn op verzoek van Kay van de week naar blijdorp geweest ... ( op de een of andere manier bleef hij maar ratelen over een titituin
Daar hebben we deze foto laten maken door een of andere dame in een pak van de diergaarde ...

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  dinsdag 13 augustus 2002 @ 23:57:20 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_5373407
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik lees dit topic regelmatig in de hoop door middel van jullie verhalen een beter gevoel te krijgen bij het moederschap. Uiteraard heeft iedereen een ander verhaal, maar één ding staat altijd centraal: de liefde die je voor je kind voelt. Het kan dus bijna niet anders of ook bij mij zal die liefde komen bovendrijven.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † woensdag 14 augustus 2002 @ 00:02:22 #244
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_5373470
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:57 schreef Tinkepink het volgende:
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik lees dit topic regelmatig in de hoop door middel van jullie verhalen een beter gevoel te krijgen bij het moederschap. Uiteraard heeft iedereen een ander verhaal, maar één ding staat altijd centraal: de liefde die je voor je kind voelt. Het kan dus bijna niet anders of ook bij mij zal die liefde komen bovendrijven.
You go girl!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 14 augustus 2002 @ 00:03:45 #245
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_5373484
quote:
Het kan een paar dagen duren,(na de geboorte bedoel ik) maar het komt geheid, Tinkepink.
Trust me!
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  woensdag 14 augustus 2002 @ 00:08:11 #246
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_5373547
quote:
Jij bent echt niet de eerste die deze twijfels heeft, denk dat iedere aanstaande ouder dat wel heeft.
Als je je kind in je armen hebt weet je ineens wat je hebt gemist tot nu toe, en na een paar dagen is het net of je al jaren een kind hebt ...
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_5373725
quote:
Op woensdag 14 augustus 2002 00:08 schreef dice het volgende:

[..]

Jij bent echt niet de eerste die deze twijfels heeft, denk dat iedere aanstaande ouder dat wel heeft.
Als je je kind in je armen hebt weet je ineens wat je hebt gemist tot nu toe, en na een paar dagen is het net of je al jaren een kind hebt ...

Je haalt me de woorden uit de mond
Komt goed hoor Tink
pi_5375519
Moussy, wat een verdriet, verschrikkelijk! En jullie waren zo vol goede moed. Heel veel sterkte voor jullie alledrie!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 augustus 2002 @ 08:59:03 #249
13151 crew  Rewimo
pi_5375611
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:37 schreef beertje_ het volgende:

[..]

Lijkt mij ook een gevaarte aan het stuur, vanmiddag ook nog even gefietst met Sven(weer lachen natuurlijk)
Gek kind, is net een clown op de fiets
Ander probleem kondigt zich al aan: fietszitjes voorop zijn gemiddeld genomen goed tot je kindje ongeveer 3 jaar is.
Sven is eind deze maand 17 maanden maar is er nu al zo goed als uitgegroeid.
Z'n voetjes krijg ik met moeite goed en zo hoog tillen kost me nogal wat moeite of ga weer door m'n rug. Best waardeloos eigenlijk
Maar fietsen blijft leuk

Die zitjes van Bobike gaan tot 3 jaar of 15 kilo. Christan haalt de 15 kilo ook ruim voor zijn 3e jaar hoor. Bij de laatste weging was ie ruim 13 kilo. Maar hij past er gelukkig nog steeds in, dus hij blijft nog even gezellig voorop
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 14 augustus 2002 @ 09:00:15 #250
13151 crew  Rewimo
pi_5375612
quote:

Knor, da's goed zeg! Zo'n ding is heel handig, omdat je er ook op kunt zitten. Weer een stukje zelfstandigheid terug, lekker voor je
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')