quote:Lijkt mij ook een gevaarte aan het stuur, vanmiddag ook nog even gefietst met Sven(weer lachen natuurlijk)
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:29 schreef jessie het volgende:
Ja klopt is voor de Bobike, maar die hebben we dus nietVond het er zelf zo aan het stuur nogal gevaarlijk uitzien. Dan heb je helemaal zo gevaarte aan je fiets hangen. Bo heeft er in halfords nog even ingezeten
Ik kan gewoon koffie zetten in de keuken en mijn kopje mee naar de woonkamer nemen. Eindelijk weer gewoon ouderwets koffieleuten sochtends. Het afwasje na de keuken brengen, etc etc.
Ben vandaag al naar het park geweest en naar de winkels (gelijk maar even een korte broek gekocht). Echt superding. Het gaat niet snel, moet veel rusten en het loopt een beetje onhandig, zeker met zo'n kleintje bij je, maar voor kleine stukjes is ie zeeeeeeeeeeeeeeeeer geslaagd en welkom ![]()
Zal danny vragen deze week ff foto te maken
-edit- Nu niet gelijk overmoedig worden en alles TE overbelasten hoor
quote:he wat gaaf!!!!
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:44 schreef Knorretje het volgende:
Ik ben kapot, bekaf, doodmoe!! maar heb vandaag mijn rollator ontvangen (ja zo'n ouwe wijvengeval) Het is een superding, ben er nu al aangehecht
Ik kan gewoon koffie zetten in de keuken en mijn kopje mee naar de woonkamer nemen. Eindelijk weer gewoon ouderwets koffieleuten sochtends. Het afwasje na de keuken brengen, etc etc.
Ben vandaag al naar het park geweest en naar de winkels (gelijk maar even een korte broek gekocht). Echt superding. Het gaat niet snel, moet veel rusten en het loopt een beetje onhandig, zeker met zo'n kleintje bij je, maar voor kleine stukjes is ie zeeeeeeeeeeeeeeeeer geslaagd en welkom
![]()
quote:Geweldig!!
Ik ben kapot, bekaf, doodmoe!! maar heb vandaag mijn rollator ontvangen (ja zo'n ouwe wijvengeval) Het is een superding, ben er nu al aangehecht
Ben vandaag al naar het park geweest en naar de winkels (gelijk maar even een korte broek gekocht). Echt superding. Het gaat niet snel, moet veel rusten en het loopt een beetje onhandig, zeker met zo'n kleintje bij je, maar voor kleine stukjes is ie zeeeeeeeeeeeeeeeeer geslaagd en welkom
![]()
quote:ik heb twee mogelijkheden voor haar. Of in de buikdrager (dan kan ik tenminste zitten op dat rekje om te rusten of in het autostoetje wat met touwen op allerlei manieren moet worden vast gebonden aan de rollator. Nadeel is dan dat ik het perse moet volhouden tot er een publiekelijk bankje langs de kant van de weg staat en das niet vaak
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:57 schreef Bluezz het volgende:[..]
Geweldig!!
En ze zien heus wel dat je geen bejaarde bent hoor, maakt het uit.
Ben zo blij voor je dat je mobiel bent.
Maar waar o waar laat je nou Alicia??
Dus buikdrager voorlopig. Zo zwaar is ze gelukkig nog niet.
quote:die fout heb ik al eens gemaakt en ben van plan die niet nog een keer te maken.. hoop ik. Het is heel moeilijk om rustig te revalideren. Ik wil zo veel en zo graag van alles zien. Wil dolgraag weer eens een keer naar de binnenstad (nu bijna een jaar niet meer gezien) en zo zijn er nog een aantal dingen die ik al zo lang niet meer heb kunnen doen, etc etc etc )
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:46 schreef beertje_ het volgende:
-edit- Nu niet gelijk overmoedig worden en alles TE overbelasten hoor
quote:Ik weet hoe moeilijk het is en ben zelf nog maar sinds kort weer een beetje fit. Ik had volgens mijn fysio geen bekkeninstabiliteit maar wel de symptomen
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:05 schreef Knorretje het volgende:[..]
die fout heb ik al eens gemaakt en ben van plan die niet nog een keer te maken.. hoop ik. Het is heel moeilijk om rustig te revalideren. Ik wil zo veel en zo graag van alles zien. Wil dolgraag weer eens een keer naar de binnenstad (nu bijna een jaar niet meer gezien) en zo zijn er nog een aantal dingen die ik al zo lang niet meer heb kunnen doen, etc etc etc )
quote:Welke kleur is het geworden??
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:37 schreef just me het volgende:[..]
Welke kleur is het geworden??
En nee ik neem hem niet mee naar de dierentuin de 31e
quote:You go girl!!
Op dinsdag 13 augustus 2002 23:57 schreef Tinkepink het volgende:
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik lees dit topic regelmatig in de hoop door middel van jullie verhalen een beter gevoel te krijgen bij het moederschap. Uiteraard heeft iedereen een ander verhaal, maar één ding staat altijd centraal: de liefde die je voor je kind voelt. Het kan dus bijna niet anders of ook bij mij zal die liefde komen bovendrijven.
quote:Het kan een paar dagen duren,(na de geboorte bedoel ik) maar het komt geheid, Tinkepink.
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik lees dit topic regelmatig in de hoop door middel van jullie verhalen een beter gevoel te krijgen bij het moederschap. Uiteraard heeft iedereen een ander verhaal, maar één ding staat altijd centraal: de liefde die je voor je kind voelt. Het kan dus bijna niet anders of ook bij mij zal die liefde komen bovendrijven.
quote:Jij bent echt niet de eerste die deze twijfels heeft, denk dat iedere aanstaande ouder dat wel heeft.
quote:Je haalt me de woorden uit de mond
Op woensdag 14 augustus 2002 00:08 schreef dice het volgende:[..]
Jij bent echt niet de eerste die deze twijfels heeft, denk dat iedere aanstaande ouder dat wel heeft.
Als je je kind in je armen hebt weet je ineens wat je hebt gemist tot nu toe, en na een paar dagen is het net of je al jaren een kind hebt ...
quote:Die zitjes van Bobike gaan tot 3 jaar of 15 kilo. Christan haalt de 15 kilo ook ruim voor zijn 3e jaar hoor. Bij de laatste weging was ie ruim 13 kilo. Maar hij past er gelukkig nog steeds in, dus hij blijft nog even gezellig voorop
Op dinsdag 13 augustus 2002 22:37 schreef beertje_ het volgende:[..]
Lijkt mij ook een gevaarte aan het stuur, vanmiddag ook nog even gefietst met Sven(weer lachen natuurlijk)
Gek kind, is net een clown op de fiets
Ander probleem kondigt zich al aan: fietszitjes voorop zijn gemiddeld genomen goed tot je kindje ongeveer 3 jaar is.
Sven is eind deze maand 17 maanden maar is er nu al zo goed als uitgegroeid.![]()
Z'n voetjes krijg ik met moeite goed en zo hoog tillen kost me nogal wat moeite of ga weer door m'n rug. Best waardeloos eigenlijk
Maar fietsen blijft leuk
quote:Knor, da's goed zeg! Zo'n ding is heel handig, omdat je er ook op kunt zitten. Weer een stukje zelfstandigheid terug, lekker voor je
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |