abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel zondag 11 augustus 2002 @ 10:18:37 #1
2628 Karin
pi_5336781
Vervolg van
Zwangerschap en kindertjes....deel 22

as. papa's en mama's:

12 augustus 2002: Illogical (papa)
13 augustus 2002: gebruikersnaam (papa)
23 augustus 2002: Balou (papa)
28 augustus 2002: Sweej
29 augustus 2002: hollandse drop
13 september 2002: XyonN (papa)
4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus

Babietjes:

29 september 2001: Duco Yannik, zoon van NoNick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy

Dreumesjes:

13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark

Peutertjes:

13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 12-08-2002 12:54]

pi_5336798
Gatsie nog niks!
Dit is niet leuk meer
Ik hoop zo dat het allemaal goed gaat

*nog steeds hevig meepuft*

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 augustus 2002 @ 10:24:23 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_5336805
Hee Toot, hier is in elk geval iets om je een beetje op te vrolijken:

Beterschap van Christan! En van mij natuurlijk

Potverdrie, ben ik druk aan het posten, is het topic ineens dicht!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5336820
Wat een leuke fott weer. Die Chrissie staat er altijd maar goed op!!!

Wij gaan dalijk kijken voor een fietsstoeltje. Heb er helemaal zin om met die kleine te gaan fietsen. Hoe gaat dat fietsen eigenlijk bij de andere moeders? Eng?
En nog tips voor het kopen van een fietsstoeltje?

Alvast bedankt weer

Het voelt heerlijk!!!!
pi_5336824
Lief
oops ohh my ...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 augustus 2002 @ 10:33:23 #6
13151 crew  Rewimo
pi_5336841
Fietsen met de kleine is onwijs leuk! Een Bobike stoeltje is handig omdat je er meerdere bevestigingsblokken bij kunt kopen. Daarmee hang je het stoeltje zo aan een andere fiets, zonder ingewikkeld geschroef en zo. Ik heb nu nog een stoeltje voorop, maar over een tijdje zal Christan toch achterop moeten snif Qua rijden moet je even oefenen met een leeg stoeltje. Het rijdt wel anders. Maar wel heel gezellig, zo'n kletsend en wijzend kindje onder je neus

Ik ga mijn inmiddels wat blerende kind maar eens even badderen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_5336849
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 10:28 schreef jessie het volgende:

En nog tips voor het kopen van een fietsstoeltje?

Geen tip van een moeder, maar van een ex-fietsen verhuurster.

We hadden zitjes die vastzaten dmv een soort veer. Als je die uit elkaar trok, konden de 'beugels' om de bagagedrager heen. Het stoeltje zat wel stevig, maar heel wat mensen kregen die veren niet open of lieten ze ineens los, waardoor hun vingers er tussen zaten. *au*

We hadden ook een ander systeem, het duurde langer om het zitje op een fiets te zetten, maar werkte wel beter. Onder het stoeltje zal een ijzeren platte stang. Deze kon eraf. Deze schoof je onder de bagagedrager door en maakte hem dan weer vast. Deze stoeltjes zaten op 2 punten vast aan de bagagedrager, de andere maar op 1 punt.
Met deze stoeltjes waren we langer bezig, maar die vonden we wel fijner.
Als je het stoeltje er altijd op laat zitten, maakt het voor jou natuurlijk niet zoveel uit.
Succes met kopen
nog wat: trek een keer flink aan het 'kind-vastmaak-riempje, soms trokken we die dingen er bij nieuwe stoeltjes zo uit

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_5336874
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 10:34 schreef YPPY het volgende:

[..]

Geen tip van een moeder, maar van een ex-fietsen verhuurster.

We hadden zitjes die vastzaten dmv een soort veer. Als je die uit elkaar trok, konden de 'beugels' om de bagagedrager heen. Het stoeltje zat wel stevig, maar heel wat mensen kregen die veren niet open of lieten ze ineens los, waardoor hun vingers er tussen zaten. *au*

We hadden ook een ander systeem, het duurde langer om het zitje op een fiets te zetten, maar werkte wel beter. Onder het stoeltje zal een ijzeren platte stang. Deze kon eraf. Deze schoof je onder de bagagedrager door en maakte hem dan weer vast. Deze stoeltjes zaten op 2 punten vast aan de bagagedrager, de andere maar op 1 punt.
Met deze stoeltjes waren we langer bezig, maar die vonden we wel fijner.
Als je het stoeltje er altijd op laat zitten, maakt het voor jou natuurlijk niet zoveel uit.
Succes met kopen
nog wat: trek een keer flink aan het 'kind-vastmaak-riempje, soms trokken we die dingen er bij nieuwe stoeltjes zo uit

thx, maar we zoeken een stoeltje voor voorop (is nog te klein voor achter) Maar weten we als ze later naar achter moet in ieder gaval waar we op moeten letten

Rewimo,
Dat klinkt goed die bobike. Vooral omdat hub en ik allabei wel eens met haar willen fietsen.
Thx voor de info weer

Het voelt heerlijk!!!!
pi_5336884
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 10:40 schreef jessie het volgende:

[..]

thx, maar we zoeken een stoeltje voor voorop (is nog te klein voor achter) Maar weten we als ze later naar achter moet in ieder gaval waar we op moeten letten

Ik ben idd wel weer erg slim. Het is wel duidelijk dat ik nog niet zoveel met kids heb.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_5336955
Buiten Moussy om, hoe zit het met gebruikersnaam en illogical ??

Gebruikersnaam heeft vandaag nog gepost, maar van illogical kan ik niet zo snel iets vinden van de afgelopen 3 dagen...

Moussy zet hem op!! (en dat mannetje van je ook ntuurlijk)

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 augustus 2002 @ 11:29:08 #11
13151 crew  Rewimo
pi_5337128
Knor, hoe gaat het nu eigenlijk met jou? Lukt het lopen alweer wat beter?

En ik ben natuurlijk ook erg benieuwd naar die kleine (aanstaande?) wereldburgertjes

pi_5337523
Inderdaad knor dacht ik net ook aan toen het lijstje zag.
He aanstaande of misschien inmiddels al vader. Meldt jullie eens:)

Wij gaan dus vanmiddag naar de stad op zoek naar fietsstoeltje. Verkopen ze die dingen bv ook bij v en d ofzo of moet je echt naar een fietsenzaak. (moet ik dus eerst weer fietsenzaak opzoeken die op zondag in de stad open is)

Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 augustus 2002 @ 12:24:54 #13
13151 crew  Rewimo
pi_5337570
Geen idee of V&D ze verkopen. Misschien Halfords? En anders de fietsenzaak ja. Succes!
pi_5337572
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 12:20 schreef jessie het volgende:
Wij gaan dus vanmiddag naar de stad op zoek naar fietsstoeltje. Verkopen ze die dingen bv ook bij v en d ofzo of moet je echt naar een fietsenzaak. (moet ik dus eerst weer fietsenzaak opzoeken die op zondag in de stad open is)
Verkopen ze die dingen toevallig niet bij de Halfords?
pi_5337589
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 10:24 schreef Rewimo het volgende:
Hee Toot, hier is in elk geval iets om je een beetje op te vrolijken:

[afbeelding]

Beterschap van Christan! En van mij natuurlijk

Potverdrie, ben ik druk aan het posten, is het topic ineens dicht!

Oww ja, werp nog es een kjoet kindje mijn richting op!! Issie al zindelijk? Want anders neem ik oude Anouk ! Enne, hoest met nichtje Anouk eik? En waar zijn idd die hoogzwangeren gebleven?

*astma krijgt van al dat meepuffen*

Ondertussen zit ik hevig te overpeinzen wat ik moet morgen: wel of niet gaan werken. Ik vind het zoooo erg dat ik na zes weken vakantie me meteen ziek zou moeten melden Durfikniet! Vind ik te erg!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 augustus 2002 @ 12:31:20 #16
13151 crew  Rewimo
pi_5337626
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 12:27 schreef Catootje het volgende:

[..]

Oww ja, werp nog es een kjoet kindje mijn richting op!! Issie al zindelijk? Want anders neem ik oude Anouk ! Enne, hoest met nichtje Anouk eik? En waar zijn idd die hoogzwangeren gebleven?

*astma krijgt van al dat meepuffen*

Ondertussen zit ik hevig te overpeinzen wat ik moet morgen: wel of niet gaan werken. Ik vind het zoooo erg dat ik na zes weken vakantie me meteen ziek zou moeten melden Durfikniet! Vind ik te erg!

Neuh, je zult het dan met oude Anouk moeten doen. De mijne doet nog vrolijk zijn luiers vol. Hij zegt wel bah!

Toot, als je niet kunt werken kun je niet werken. Desnoods ga je het proberen, dan kun je aan je collega's laten zien dat het echt niet gaat. Voel je je misschien wat minder schuldig (ik herken het wel hoor, zou het zelf ook heel vervelend vinden).

zondag 11 augustus 2002 @ 12:32:11 #17
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_5337634
Met nichtje Anouk gaat 't hartstikke goed!!!
Ze groeit als een idioot (gisteravond 1935 gram; 85 gram boven het geboortegewicht) En ze ligt niet meer aan de monitor. (dus geen rare plakkers meer op dat kleine borstje)
Ze ligt alleen nog maar in de couveuse voor de temperatuur.

En heel voorzichtig wordt er al gedacht aan vervroegd thuiskomen.

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5337693
Whoop! Catootje een hart onder de riem komt steken

Meisje, ik weet precies hoe je je voelt. In het vorige deel schrijf je: "weer aan de pil gaat en laat die koters maar zitten'. My thoughts exactly. Heb precies hetzelfde gedacht van de week.

Na weer anderhalf week overtijd weer ongesteld geworden en ben er behoorlijk ziek van. (We gaan gelijk op is me opgevallen )
Ik heb me de afgelopen 2 maanden ook al 2 keer ziek gemeld en elke keer valt dat samen met ongesteld worden. Ik vind het verschrikkelijk om me ziek te melden, voel me er vreselijk schuldig onder en kan (lees: durf) het op mijn werk ook niet uitleggen. Ik denk steeds: het lukt nu al 2 jaar niet, ik ga gewoon weer aan de pil, zwanger word ik toch niet, en dan ben ik gelijk minder ziek elke keer.

Maar ik doe het niet en jij ook niet . Volgend jaar gaan wij een kindjes-meeting organiseren met onze eigen kindjes. Zo

zondag 11 augustus 2002 @ 12:39:38 #19
3011 E.T.
pi_5337720
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 12:37 schreef Tinkerbell het volgende:

Maar ik doe het niet en jij ook niet . Volgend jaar gaan wij een kindjes-meeting organiseren met onze eigen kindjes. Zo

Juist! Count me in!

*beide dames even flink knuffelt*

Toot, envelop staat klaar.. nu die postzegel nog zien te vinden

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_5337796
Ik wilde dat ik es flink kon huilen, dames. BEEHH!! Maar Tinkie, ik ben blij dat er iig ook iemand is die hetzelfde heeft: ziek en overtijd. Het lijkt er idd op dat we gelijk opgaan...

*Heel erg huilen gaat en maar es flink leunt op ET en Tink*

*tonguitsteeksmilie van zovty*

DANYEL EN THIJS
  Jubileum moderator zondag 11 augustus 2002 @ 12:50:28 #21
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_5337863
Jongens ik heb een beetje nieuws. Op het forum van babybrabbel staat het volgende bericht (het is van vannacht half 1)
quote:
Mink is geboren met een open ruggetje en doordat zijn urinewegen niet goed werken, had ie weinig vruchtwater en daardoor werken zijn longetjes niet goed. Zijn niertjes zijn ook beschadigd en hij heeft ook al een kleine hersenbloeding gehad. Hij is vanmiddag om 15.03 geboren en zijn toestand was nu wel stabiel, maar nog wel heeeeel zorgelijk. Ik hoop dat ik het zo goed vertel, maar het is dus een heel verhaal.
Hoe betrouwbaar dit nieuws is weet ik niet, ik weet niet wat de relatie is van diegene die het gepost heeft met Moussy maar dit is wat ik, dankzij Sweej, heb kunnen vinden.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_5337893
quote:
Op zondag 11 augustus 2002 12:50 schreef Lois het volgende:
Jongens ik heb een beetje nieuws. Op het forum van babybrabbel staat het volgende bericht (het is van vannacht half 1)
[..]

Hoe betrouwbaar dit nieuws is weet ik niet, ik weet niet wat de relatie is van diegene die het gepost heeft met Moussy maar dit is wat ik, dankzij Sweej, heb kunnen vinden.

Oe k*t!!! *toch al zin om te janken had* Moussy, jouw kindje gaat niet het eerste dooie kindje zijn hoor...Ik verbied het!! K*T
DANYEL EN THIJS
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 augustus 2002 @ 12:52:42 #23
13151 crew  Rewimo
pi_5337896
Lois, het lijkt wel heel erg op het verhaal van Moussy. Afwachten maar, hopelijk vindt iemand die hun kent even tijd om ons 'officieel' op de hoogte te brengen.
  zondag 11 augustus 2002 @ 12:56:30 #24
3011 E.T.
pi_5337937
deze ook van Babybrabbel:
quote:
Gister (10/8) om 15.03 is Mink geboren. Zoon van *vera* en Peter, broertje van Rene. Mink is geboren met een open Ruggetje (zoals van te voren al bekend was) Helaas gaat het niet zo goed met Mink, omdat zijn longetjes en niertjes niet goed functioneren. Om deze reden hebben de meiden van de zwangere lijst het idee opgepakt om op 12.00 uur een kaarsje voor Mink te branden. Wil jij een berichtje in het forum voor Mink en ouders achter laten klik dan hier of mail naar vandenborn@quicknet.nl Wij van Brabbel wensen Mink en familie heel veel sterkte en succes
Als ik zo naar de namen kijk en deze vergelijk met de namen op de site waar ook de foto's van het babykamertje stonden.. Kan 't bijna niet missen

Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 11 augustus 2002 @ 12:58:53 #25
13151 crew  Rewimo
pi_5337962
Ik heb ook even zitten neuzen op Babybrabbel. Volgens mij zijn ze het inderdaad. Och jee, dat arme ventje. Ik ga heel hard zitten duimen. En een kaarsje is geen gek idee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')