abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114707444
ik snap er geen kut van maar misschien kunnen we samen wat geld gaan verdienen ^O^
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 02:51:18 #2
345491 Zaiks93
Wie klopt daar?
pi_114707574
ik ook niet maar ik ga naar bed.

en oja, kuttopic :W
pi_114707601
geld is voor mietjes.
pi_114707666
oh dan hoef ik het niet...

trusten zeiks
Nieuw is niet altijd beter.
pi_114707963
Geld is voor werklozen
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:37:39 #6
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_114710623
Voor 'idioten' moest zijn voor 'dummies'?

Geld verdienen doe je gewoon door te werken of door een uitkering aan te vragen.

Speculeren... dat is voor criminelen.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_114718455
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef ComplexConjugate het volgende:
Voor 'idioten' moest zijn voor 'dummies'?

Geld verdienen doe je gewoon door te werken of door een uitkering aan te vragen.

Speculeren... dat is voor criminelen.
uitkering noem ik geen geld verdienen, maar gewoon krijgen.

Speculeren is wel werken, hard nadenken en risicos durven nemen.
Drugsdealen trouwens ook, lijkt me een kutbaan, hele lange werkdagen, weekends geen vrij, snachts ook altijd oproepbaar, en je klanten zeuren altijd en je leveranciers ook. Bah.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:55:18 #8
352371 ComplexConjugate
Are you for real?
pi_114718563
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:52 schreef jisba het volgende:

uitkering noem ik geen geld verdienen, maar gewoon krijgen.
Onzin... weet je wel hoe hard je tegenwoordig moet werken om een uitkering te krijgen :{w

quote:
Speculeren is wel werken, hard nadenken en risicos durven nemen.
Voornamelijk risico's nemen met geld van anderen, dat is het soort speculeren waar institutionele beleggers dol op zijn.
Hard werken laat men over aan de mensen die uitgebuit worden in lage lonen landen.

quote:
Drugsdealen trouwens ook, lijkt me een kutbaan, hele lange werkdagen, weekends geen vrij, snachts ook altijd oproepbaar, en je klanten zeuren altijd en je leveranciers ook. Bah.
Geen idee, ik ken geen drugsdealers.
"No, I do not believe in patents. I believe that patents make other people dis-incentied in coming up with new thing" - Thomas Peterffy
pi_114718722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 13:55 schreef ComplexConjugate het volgende:

[..]

Onzin... weet je wel hoe hard je tegenwoordig moet werken om een uitkering te krijgen :{w
ja, toevallig heb ik iemand geholpen de formulieren in te vullen ervoor, omdat ze er zelf te ziek voor was. Ik was klaar binnen een half uur, en 10 minuten de envelop op de bus doen. Daarna kan ze rustig de rest van haar leven op de bank zitten en het geld valt netjes elke maand in haar opgeheven hand.

Voornamelijk risico's nemen met geld van anderen, dat is het soort speculeren waar institutionele beleggers dol op zijn.
Hard werken laat men over aan de mensen die uitgebuit worden in lage lonen landen.

[..]

Geen idee, ik ken geen drugsdealers.

ja, toevallig heb ik iemand geholpen de formulieren in te vullen ervoor, omdat ze er zelf te ziek voor was. Ik was klaar binnen een half uur, en 10 minuten de envelop op de bus doen. Daarna kan ze rustig de rest van haar leven op de bank zitten en het geld valt netjes elke maand in haar opgeheven hand. en ik ken ook geen drugsdealers, maar heb genoeg fantasie om me te kunnen voorstellen dat het hard werken is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')