abonnement Unibet Coolblue
pi_341378
wat denken we, is de groep slim of net als de vorige groep... (ik gruwel nog steeds van Ruud...hij VWO?)

Koos, sorry maar hij komt niet echt over als inteligent, ik weet niet waarom, misschien omdat dat stukje van rascisme zo... wel bomvol zit met vooroordelen... ik weet niet dit klinkt supervreemd maar juist het stukje dat bij koos staat geeft mij het beeld van een wereld-vreemde oude man die leeft in zijn eigen wereldje met goed en slecht en die absoluut niet openstaat voor anderen hoezeer hij het tegendeel ook beweert.

ik hoop alleen dat Mohamed Ali een wat slimmere Bullent is... welbespraakt maar wetend wie wel en wie niet te verafgoden nadat die persoon het huis uit is.

Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
  Admin donderdag 14 september 2000 @ 21:10:21 #2
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_341529
Het gemiddeld IQ van vorig jaar was niet geweldig. Van het IQ van de nieuwe lichting bewoners kunnen we denk ik nog weinig zeggen. Dat gaat vanavond en in de komende dagen wel komen.
Van Ruud kun je trouwens veel zeggen, maar hij was absoluut de meest besproken persoonlijkheid uit BB1. Aan hem hebben we de nu weer in de populariteit gebrachte kreten "lajeniegekmakuh!", "lekker knuffelen" en het uitermate populaire woord "maatje" te danken.

Vraag me nog steeds af of ze wederom zo'n dom, maar kleurrijk figuur hebben weten te vinden.

- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 14 september 2000 @ 21:20:33 #3
4792 Knaive
Hunter of arguments
pi_341553
Laten jullie ze allemaal een IQ-test afleggen ofzow? Anders kun je hier niet echt goede uitspraken over doen
"Absence of proof is not proof of absence."
  Admin donderdag 14 september 2000 @ 21:24:53 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_341565
Sorry hoor, maar als Sabine d'r hand open haalt en ze roept meteen "er komt allemaal wild vlees uit" kan ik toch niet spreken van een hoge mate van intelligentie.
Bovendien zijn IQ tests ook nauwelijks betrouwbaar.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_341767
quote:
Op 14 september 2000 21:24 schreef Danny het volgende:
Sorry hoor, maar als Sabine d'r hand open haalt en ze roept meteen "er komt allemaal wild vlees uit" kan ik toch niet spreken van een hoge mate van intelligentie.
Bovendien zijn IQ tests ook nauwelijks betrouwbaar.
hehe... wild vlees.. met kerst altijd wilde eend.. lekker hoor..
Maar zo te zien is de intelligentie redelijk deze keer... Niet dat wij hier allemaal zo slim zijn natuurlijk...
... na vijf jaar
pi_342400
quote:
Op 14 september 2000 19:33 schreef PhalanX het volgende:
wat denken we, is de groep slim of net als de vorige groep... (ik gruwel nog steeds van Ruud...hij VWO?)
Net als de vorige groep.
quote:
Koos, sorry maar hij komt niet echt over als inteligent, ik weet niet waarom, misschien omdat dat stukje van rascisme zo... wel bomvol zit met vooroordelen... ik weet niet dit klinkt supervreemd maar juist het stukje dat bij koos staat geeft mij het beeld van een wereld-vreemde oude man die leeft in zijn eigen wereldje met goed en slecht en die absoluut niet openstaat voor anderen hoezeer hij het tegendeel ook beweert.
Ja dat idee had ik ook, een dom mannetje dat intelligent over probeert te komen maar het absoluut niet is. Ook die Desiree komt niet op mij over als een van de meest intelligente vrouwen die erin zit. Wat ga je het meeste missen ---> "lang douchen" Zucht.
Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
  vrijdag 15 september 2000 @ 09:45:45 #7
4316 Arnof
Socioofzo.......
pi_342422
quote:
Op 14 september 2000 21:24 schreef Danny het volgende:
Bovendien zijn IQ tests ook nauwelijks betrouwbaar.
Hoezo niet betrouwbaar? Ik scoor op IQ testen gemiddeld 145. Lijkt mij aardig te kloppen.

Probleem is alleen dat ik het niet altijd eens ben de stelling van de maker van de test (het bekende wat hoort in dit rijtje niet thuis: Bombay, New York, London, Rio de Janairo).

Het IQ in de groep lijkt me overigens niet veel afwijken van vorig jaar:
-Kim: Hihihihih
-Jolanda: Kijk mijn hoed eens! Ahhh kijk nou. Toe nou, kijk nou...
- Koos: .... .... ....
- Mohammed: Ik heb meer respect voor een zwerver of junk dan een directeur. Ja ik ook. Iemand die dagelijks ze hersens tot moes spuit kan bij mij ook alleen maar respect afdwingen

Don't speak unless you can improve the silence. -Hunter
  vrijdag 15 september 2000 @ 09:48:44 #8
5854 Sarin
ik ben geen pannuhkoek
pi_342426
Volgens mij is er dit jaar puur op uiterlijk geselecteerd... Niks mis mee natuurlijk, je moet er immers wel weer 3 maanden tegenaan kijken maar het iq kan er dan natuurlijk een beetje bijin schieten.
Water is pas lekker als het door de brouwerij is geweest (origineel he?)
pi_437999
(Even oud topic nieuw leven inblazen...)

Hoe is het IQ van de groep? Ik dat het IQ van deze groep vrij gemiddeld is. De bewoners lijken qua IQ een redelijke afspiegeling van de bevolking. De meeste bewoners lijken ook gemiddeld intelligent. Bijvoorbeeld Kim, Georgie, Hieke, Desiree. Geen echte uitschieters naar boven of beneden. Alhoewel Darius' IQ lijkt me beduidend lager dan dat van de rest van de groep. En Bianca lijkt toch best een slimme meid.

  donderdag 2 november 2000 @ 17:25:26 #10
6471 Bundy
according to moi
pi_438007
Lekker belangrijk zeg. Waar maak je je eigen druk om?
Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
pi_438014
IQ van de deelnemers van hoog naar laag:

kim
bianca
hieke
desiree
koos
annet
georgie
robin
ferdi

pi_438023
quote:
Op 02 november 2000 17:21 schreef Ccarrella het volgende:

afspiegeling van de bevolking. De meeste bewoners lijken ook gemiddeld intelligent. Bijvoorbeeld Kim, Georgie, Hieke, Desiree. Geen echte uitschieters naar boven of beneden.


Desiree?????? Mijn god, dat mens is echt een van de domste die ooit op mijn TV verschenen is!
pi_438029
1. Bianca (Jolanda, Leo)
2. Robin (Ed)
3. Kim, Hieke, Ferdi
4. Koos, Desiree, Georgi, (Miranda)
5. Annet
6. (Darius)
pi_438156
Weet je wat dom is?
Over andere mensen zeggen dat ze dom zijn.
Je kan niet van iemand zeggen dattie dom is. Iedereen is wel ergens goed in. Ik maak zelf ook wel eens een domme opmerking: wil dat zeggen dat ik dom ben?

Nu zeggen jullie natuurlijk: moet je dit topic maar niet openen of lezen, maar ik wou het toch even kwijt!

pi_438301
quote:
Op 02 november 2000 17:28 schreef bonnie het volgende:
IQ van de deelnemers van hoog naar laag:

kim
bianca
hieke
desiree
koos
annet
georgie
robin
ferdi


Ben ik het totaal niet mee eens...

Wat een waardeloze topic is dit zeg Een beetje gaan zeiken over hoe dom die bewoners zijn Je bent niet allemaal in de wieg gelegd om VWO te doen hoor...

٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 2 november 2000 @ 19:46:16 #16
6471 Bundy
according to moi
pi_438327
En ook al ben je dat wel, dan zegt het nog verrot weinig over intelligentie. Ik ken zoveel VWO'ers die zo lomp zijn als het achterend van een koe en net zoveel LBO'ers die zeer slim zijn. Maakt nie uit. Het gaat ook om persoonlijke ontwikkeling etc. Maar goed, andermans "intelligentie" be- en ver- oordelen is zielig en zegt meer over diegenen die dat doen als over wie het gaat.

En nou hou ik hierover op

Alsof deze regel mij nog intressanter zou maken
pi_438373
Hoe kun je in hemelsnaam mensen uit gaan drukken in getallen. Zijn we vergeten dat ieder persoon uniek is.
Als je IQ-getallen nodig moet hebben om een persoon op zijn of haar waarde te gaan schatten is dat duidelijk een teken van sociale armoede.

[Dit bericht is gewijzigd door Flexer op 02-11-2000 20:02]

pi_438379
gelukkig denk ik niet zo veel en schat dat het iq samen ongv 100 is...dan zou het ook nog hoog geschat zijn!
Just say hi!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')