quote:
zuid korea aan de vlag te zienquote:
Blij dat ik in een topic zit met meer van dat soort gekken...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef DeeBee het volgende:
Wel genot dit hoor, iedereen al weer een of ander online scoring systeem aan het refreshen voor een ranking round boogschieten.
Olympische Spelen.
Eens in de 4 jaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef DeeBee het volgende:
Wel genot dit hoor, iedereen al weer een of ander online scoring systeem aan het refreshen voor een ranking round boogschieten.
Olympische Spelen.
Inderdaadquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:01 schreef DeeBee het volgende:
Olympische Spelen.
Ach, ben allang blij dat ik een manier heb om er toch iets van te kunnen volgen. Naast dit topic natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inderdaad
Wel apart trouwens dat ik die live scoring niet via de site van de OS kon vinden, maar alleen via archery.org
Pauze na 36 pijlen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:04 schreef knnth het volgende:
Ze zijn halverwege, wordt er nu thee gedronken (het is immers op Lord's) of loopt de live scoring achter?
Niet voor niets de nummer 394 van de wereld en de slechtste op papierquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:15 schreef zolderraam het volgende:
heeft die gast uit san marino een paar pijlen naast het bord geschoten ofzo?
Lijkt me onmogelijk, de nr. 1 staat zeer goed te schieten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:27 schreef Koudewinter het volgende:
22 punten achter op nummer 1, zijn die nog in te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |