telt welquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:11 schreef Antartida het volgende:
Gelukkig doelpunt zeg. Dat was echt niet zo bedoeld.
In kaarten misschien welquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Marokko gaat nog winnen met 5-1 of zo
Nee, die zijn kapot. Honduras gaat winnen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:13 schreef HupDuitslandHup het volgende:
Marokko gaat nog winnen met 5-1 of zo
Zeefuik zou hem met een omhaal erin geknald hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:23 schreef BasNijmegen het volgende:
Platje zou 'm zo ook gescoord hebben.
Wordt nergens anders uitgezonden met commentaarquote:
En terecht.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:45 schreef Thas het volgende:
Dan maar naar NOS.nl gezien alle tv-stations nu natuurlijk naar Spanje gaan
Mwahh, Mexico wordt toch gezien als een van de talentvolste en al helemaal meest attractieve jeugdelftallen, en worden mensen Spanje niet een keer zatquote:
Ik word Spanje nooit zat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Mwahh, Mexico wordt toch gezien als een van de talentvolste en al helemaal meest attractieve jeugdelftallen, en worden mensen Spanje niet een keer zat?
Heel ander Spanje natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:48 schreef Thas het volgende:
[..]
Mwahh, Mexico wordt toch gezien als een van de talentvolste en al helemaal meest attractieve jeugdelftallen, en worden mensen Spanje niet een keer zat?
Hampden Parkquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:59 schreef TLC het volgende:
Waar wordt Spanje-Japan gespeeld eigenlijk ?
EK gespeeld heh.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:27 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom heeft Spanje zo'n C elftal meegenomen? De echte toppers hebben er geen zin in?
Het zijn allemaal U23 spelers. Alle topspelers zijn ouder dan dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:27 schreef DennisDeBengel het volgende:
Waarom heeft Spanje zo'n C elftal meegenomen? De echte toppers hebben er geen zin in?
Muniain speelt ook niet toch?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:30 schreef JennaSometimes het volgende:
[..]
Het zijn allemaal U23 spelers. Alle topspelers zijn ouder dan dat.
Ja, volgens hem net de eerste rode kaart op dit toernooiquote:
Klopt. Normaal gesproken winnen ze overigens wel van Honduras en Marokko, die zijn een klap slechter dan Japan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:33 schreef TLC het volgende:
Spanje is toch ook de Europese kampioen in deze leeftijdscategorie, hopelijk kunnen ze er een tandje bijsteken in de tweede helft.
Geen idee, maar hij krijgt het altijd voor elkaar om zinnen te maken die echt lachwekkend zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:33 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Ja, volgens hem net de eerste rode kaart op dit toernooi![]()
![]()
Heeft ie dat al hersteld?
Alstuquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom laten ze nu geen beelden van Mexico zien?
Vooralsnog gaat het niet lekker..quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, Spanje. Doe een poging dit gefaal ongedaan te maken.
Dat is algemeen bekend.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:17 schreef Szura het volgende:
Wat Spanje laat zien lijkt nergens op.
Montoya is echt belachelijk slecht.
Nee klopt, zeer storend. Volgens mij is hij ook nog een tijdschrift aan het lezen, dat gekreukel de hele tijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:22 schreef vincerusso het volgende:
die commentator kan niet eens normaal Nederlands spreken
Eurosport staat bij mij altijd op Engels prima commentaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:22 schreef vincerusso het volgende:
die commentator kan niet eens normaal Nederlands spreken
Krakende stoel volgens mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:24 schreef Crocmaz het volgende:
[..]
Nee klopt, zeer storend. Volgens mij is hij ook nog een tijdschrift aan het lezen, dat gekreukel de hele tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0/10quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:34 schreef Columbiafan het volgende:
Japan![]()
Spanje![]()
voetbal op de Olympische spelen
Herstel dit kan wel eens een verrassing zijn.quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:38 schreef Szura het volgende:
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is dit wel een verrassing in groep D.
Misschien dat de commentator me kan helpen.
Sowieso.quote:
UAEquote:
Eindbaas ja.quote:
Ik ken ze nietquote:
De eerste die Suarez schopt is een baasquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De eerste die Suarez schopt is een baas
quote:Op donderdag 26 juli 2012 17:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De eerste die Suarez schopt is een baas
Toch niet.quote:
Bij de penalty?quote:
Nee op Coates iets eerderquote:
Ik doe het gewoon zonder commentaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:34 schreef Szura het volgende:
Gaan we nou elke keer bij ie gast horen: "De Zidane vande Emiraten", zoiets als "de legendarische nummer 14"?
Alleen Fred Rutten spreekt van slimmigheidjes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:33 schreef Szura het volgende:
WTF doet die keeper
Edit: ah Suarez weer met een slimmigheidje
Ik ben Fred Ruttenquote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Fred Rutten spreekt van slimmigheidjes.
Gewoon geilheid voor de goal(keeper) dit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen Fred Rutten spreekt van slimmigheidjes.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef Szura het volgende:
offtopic, doet Twitter ook kut bij jullie?
Twitter doet altijd kut.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef Szura het volgende:
Dik een uur off al.quote:Op donderdag 26 juli 2012 18:37 schreef Szura het volgende:
wel mooie assist.quote:
uhuquote:Op donderdag 26 juli 2012 19:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben ze toch fout gezien bij ajax
Old Trafford.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:33 schreef Lemsterr het volgende:
Schakel pas later in. Waarom wordt Suarez uitgefloten?
Dan is het wel een baas.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:39 schreef Rumille het volgende:
Is er wel een speler geweest die tegelijk Europees Kampioen, Wereldkampioen, Olympisch Kampioen met de landen en Champions League winnaar met z'n club is geweest?
Mata zou dat namelijk kunnen worden.
Karembeu was wel CL-winnaar en won het EK en WK.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is het wel een baas.
Sowieso zijn er maar een beperkt aantal spelers die het zouden kunnen zijn, alleen Fransen, West-Duitsers en Spanjaarden.
Dacht dat ie op het EK 2000 niet meedeed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:52 schreef Rumille het volgende:
[..]
Karembeu was wel CL-winnaar en won het EK en WK.
Speelde in de poulefase tegen Nederland.quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat ie op het EK 2000 niet meedeed.
boringquote:Op donderdag 26 juli 2012 20:56 schreef beantherio het volgende:
De eerste officiële interland van Groot Brittannië in ruim 50 jaar gaat zo beginnen.
Je weet dat er in 1916 geen olympische spelen waren?quote:
Ik vind het een heel interessant fenomeen. Vooral ook omdat de Britten zelf niet zo goed lijken te weten wat ze er mee aan moeten. Groot Brittannië betekend daar op voetbal-niveau niets.quote:
die prutsers zou ik ook niet aanmoedigenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef beantherio het volgende:
De Britse supporters lijken eigenlijk niet eens helemaal goed te weten hoe ze hun team moeten aanmoedigen.
inderdaad. pas naar een wedstrijd gaan als er wat goals vallen en ervoor niet uitzendenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:20 schreef Maver24 het volgende:
Ik kom net thuis van het strand. Welke zender kijken jullie ? Ik Eurosport HD
leuk hoe ze dat doen bij Eurosport
Vooral ook erg onnodige tackle.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:12 schreef Maver24 het volgende:
Zo de knetters die tackle van Alaa Eldin van Egypte, das gewoon rood hoor
Goh. Iets anders verwacht? xPquote:
Leeftijdsgrens is belachelijk.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goh. Iets anders verwacht? xP
Achtste finales op het EK? 2016 belde.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:04 schreef kristyle het volgende:
[..]
Is leuker dan de 1/8ste finales van het EK en al dat daarop volgde.
Kleine vergissing.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achtste finales op het EK? 2016 belde.
Verloren van Oekraine in de playoffs voor het EK U21 vorig jaar.quote:
Metquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Verloren van Oekraine in de playoffs voor het EK U21 vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |