Je hoeft je kind niet continu te zien, en nogmaals als je zo verstrooid bent om je kind te vergeten gaat dat cameraatje waarschijnlijk niet veel helpen.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:52 schreef Gia het volgende:
Cameraatje gericht op het kind, waardoor je hem/haar continu ziet.
Alarm op de autogordel. Zit er nog een gordel vast op het moment dat de motor uitstaat en de portieren gesloten worden, meteen een alarmsignaal.
Bij het inparkeren kijk je toch meestal even in je achteruitkijkspiegelquote:Op maandag 30 juli 2012 10:50 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
En hoe komen die spiegeltjes de verkeersveiligheid ten goede? Als je in je achteruitkijkspiegel kijkt en je ziet je kind, dan kijk je dus niet naar wat er achter je zit, dat is één ding. Ten tweede kijk je waarschijnlijk heel wat vaker het kinderspiegeltje om even te zien hoe leuk je kind lacht. Ten derde helpt het niks bij het vergeten van je kind in de auto, want als je zo verstrooid bent om zo uit te stappen ben je ook te verstrooid om even in het spiegeltje te kijken of je wel een kind bij je hebt!
Volkomen nutteloos, neuh dat niet, maar standaard? Lijkt me niet nodig.
Dat is waar, maar dat werkt dus (mogelijk) alleen als je achteruit inparkeert.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:16 schreef moussie het volgende:
[..]
Bij het inparkeren kijk je toch meestal even in je achteruitkijkspiegel
Klopt. Maar ik denk dan ook dat verbetering/voorkomen vooral in het besef zit dat het jou ook kan gebeuren. Als je het van begin af aan benadert vanuit dat besef, als je je eigen 'beperkingen' onderkent en er rekening mee houdt, dan sta je toch heel anders in die situatie als wanneer je in alle toonaarden ontkent dat het jou ook kan overkomen? Zo zou ik niet alleen zo'n set spiegels gaan kopen maar ook een alarm zetten op mijn telefoon, zo wordt het risico dat mij zoiets overkomt al een flink stuk kleiner.quote:Op maandag 30 juli 2012 12:38 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat werkt dus (mogelijk) alleen als je achteruit inparkeert.
gewoon, door er niet meer aan te denken, hoe anders?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Hoe kun je verdomme een baby vergeten?
Heb je zelf een baby/kind?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:49 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Hoe kun je verdomme een baby vergeten?
Ik wel. Een hele grote van 26.quote:
Dat is absoluut waar, ik zeg ook zeker niet dat ik denk dat het mij niet kan overkomen.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:22 schreef moussie het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik denk dan ook dat verbetering/voorkomen vooral in het besef zit dat het jou ook kan gebeuren. Als je het van begin af aan benadert vanuit dat besef, als je je eigen 'beperkingen' onderkent en er rekening mee houdt, dan sta je toch heel anders in die situatie als wanneer je in alle toonaarden ontkent dat het jou ook kan overkomen? Zo zou ik niet alleen zo'n set spiegels gaan kopen maar ook een alarm zetten op mijn telefoon, zo wordt het risico dat mij zoiets overkomt al een flink stuk kleiner.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |