Daar heb je niet echt veel aan als je dan je portemonnee vergeet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn vader verdient goed, dus hij bekijk het maar
Die had hij dus niet bij zichquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:55 schreef sinepedraap het volgende:
En waar bewaart hij zijn rijbewijs dan?
Daar gaat het ook niet om; het gaat om het gebaar. Het kan geen kwaad soms wat waardering te tonen haan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:48 schreef haan33 het volgende:
[..]
Mijn vader verdient goed, dus hij bekijk het maar
Oh dus jullie zijn niet alleen vergeetachtig maar ook nog eens strafbaar!quote:
Nou boehoequote:Op donderdag 26 juli 2012 09:56 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Oh dus jullie zijn niet alleen vergeetachtig maar ook nog eens strafbaar!
Net thuis geweest, nu op de A12quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik woon lekker aan het strand dus nergens last van.
TS heeft het van geen vreemdequote:Op donderdag 26 juli 2012 10:33 schreef najazeg het volgende:
Hoe faal ben je om in de file naar het strand te gaan staan en dan op de eindbestemming te ontdekken dat je je portemenee niet hebt meegenomen
Ik kan lopen als ik wil; ik hoef alleen een stukje natuur door.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]Maar nu zal ik voor die 10 minuutjes ook wel in de file staan.
chillquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan lopen als ik wil; ik hoef alleen een stukje natuur door.
camera op bb is stuk. Geen chicks, bier afgepakt. KUTZOOIquote:
Wie zit er nu aan je kanon te lurken? Je pa?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:27 schreef haan33 het volgende:
[..]
camera op bb is stuk. Geen chicks, bier afgepakt. KUTZOOI
Eerst klagen om de file omdat je naar het strand wilt en dan klagen dat het niet leuk is... rightquote:
Ik moest hem in de auto laten liggenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wie zit er nu aan je kanon te lurken? Je pa?
Schiet zo'n blik met die hitte niet in de fik?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:29 schreef haan33 het volgende:
[..]
Ik moest hem in de auto laten liggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |