quote:
Sjors!quote:
Knuffelenquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben wel wat gewend hoor
[..]
ff knuffelen?
Hmm das misschien wel een voordeel of niet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:52 schreef Solique het volgende:
Kan wel misbruik van het gesprek gaan maken omdat ik bij een tussenbedrijf mag praten, het bedrijf waar het voor is (vertelden ze al via telefoon gelijk (prutsers) ) heb ik al gewerkt en ken nog genoeg mensen daar.
Douche-zequote:
Als ik weet voor welke afdeling en functie ze mensen zoeken kan ik na het gesprek via mijn contacten kijken of ik niet direct bij dat bedrijf naar binnen kan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hmm das misschien wel een voordeel of niet?
klinkt goedquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ik weet voor welke afdeling en functie ze mensen zoeken kan ik na het gesprek via mijn contacten kijken of ik niet direct bij dat bedrijf naar binnen kan.
Tenzij de functie echt iets is wat mij niets lijkt.
Zekerquote:
Niet jouw probleem tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:02 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker
Geen slimme actie van het tussenbedrijf, kan ze evt een commissie kosten.
Nee, vind het wel mooi.quote:
mijn werkgever moest bij deze opdracht tekenen dat ze mij niet aan het concurentie beding houdenquote:
Mijn huidige contract bezit/bezat ook een concurrentie beding, maar deze is door mijn werkgever inactief gezet omdat ze willen meewerken zodat ik een andere baan kan vinden.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mijn werkgever moest bij deze opdracht tekenen dat ze mij niet aan het concurentie beding houden
mijn werkgever mopperde eroverquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Mijn huidige contract bezit/bezat ook een concurrentie beding, maar deze is door mijn werkgever inactief gezet omdat ze willen meewerken zodat ik een andere baan kan vinden.
Hebben ze wel gedaan de laatste jaren, al paar keer bij een project gezeten dat ze mij wilden overnemen maar niet wilden afkopen.quote:
Geniet er van en welterusten Lovelyquote:Op woensdag 25 juli 2012 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
Ik spring ook onder de douche en daarna lekker tukken![]()
Slaap lekker liefjens
ik moet het nog zien, eerst maar eens inwerken en dan zie ik wel weer.quote:Op woensdag 25 juli 2012 22:14 schreef Solique het volgende:
[..]
Hebben ze wel gedaan de laatste jaren, al paar keer bij een project gezeten dat ze mij wilden overnemen maar niet wilden afkopen.
[..]
Welterusten Lovely![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |