Ditquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord, van die tekst op dat liedje.
quote:
Is hiermee de laatste vraag beantwoord of roepen jullie altijd heel hard "LALALALALA" als dit riffje langskomt bij een groep bestaande uit 2 of meer Nederlanders?quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:21 schreef SuperwormJim het volgende:
Daar heb ik nog nooit van gehoord, van die tekst op dat liedje.
Nee, het is eerder jouw verwrongen en bizarre geest die een goed nummer met vage vervangende teksten verkrachtquote:Op woensdag 25 juli 2012 20:29 schreef ir.Relevant het volgende:
[..]
[..]
Is hiermee de laatste vraag beantwoord of roepen jullie altijd heel hard "LALALALALA" als dit riffje langskomt bij een groep bestaande uit 2 of meer Nederlanders?
Ik heb het niet bedacht! Dat is het nou juist, ik wil weten waarom die tekst erbij is gekomen!quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Nee, het is eerder jouw verwrongen en bizarre geest die een goed nummer met vage vervangende teksten verkracht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat is het verschil tussen een Duitser en een homo ?Topografische humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You thought you were a hustler, a boy that was rude. But now you're in the dirt...
Dat.quote:Op woensdag 25 juli 2012 20:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik herken het ook hoor. Al is het natuurlijk best kansloos
En datquote:Op woensdag 25 juli 2012 21:33 schreef LookAtMe het volgende:
Bedankt nu zit ik voor de rest van de avond met die tekst in mijn hoofd.
Fixedquote:Op donderdag 26 juli 2012 00:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het was nochtans een DuitserOostenrijker die voor het zuivere volk was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |