abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114654956
quote:
A fixed-gear bicycle (or fixed wheel bicycle) is a bicycle that has no freewheel, meaning it cannot coast — the pedals are always in motion when the bicycle is moving. The sprocket is screwed directly onto the hub. When the rear wheel turns, the pedals turn in the same direction. This allows a cyclist to stop without using a brake, by resisting the rotation of the cranks, and also to ride in reverse.

Track cycling in a velodrome has always used fixed-gear track bikes, but fixed-gear bicycles are now used on the road, a trend generally seen as being led by bicycle messengers.


zijn er nog meer wegpiraten hier :7
pi_114660567

MACAFRAMA Trailer door MACAFRAMA
full stops and exclamation marks
pi_114672076
Ik had het ergens anders ook nog even gevraagd en daar kreeg ik dit als antwoord:

to answer your question any sort of handlebars will do as long as the diameter of the tube is 25.4mm. On most road bikes this diameter is 31.8mm if i'm not mistaking, so make sure you get the right size. Although they are not as common as the 31.8mm you can still find a variety of different handlebars in the 25.4mm size. Folks hare have posted some nice ones found on amazon. I suppose you could easily find nice drop bars for your ride. Good luck and enjoy your Bike :-)

Dus maar even op zoek naar een 25,4 mm stuur.
pi_114673251
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 09:01 schreef Stansfield het volgende:
Ik had het ergens anders ook nog even gevraagd en daar kreeg ik dit als antwoord:

to answer your question any sort of handlebars will do as long as the diameter of the tube is 25.4mm. On most road bikes this diameter is 31.8mm if i'm not mistaking, so make sure you get the right size. Although they are not as common as the 31.8mm you can still find a variety of different handlebars in the 25.4mm size. Folks hare have posted some nice ones found on amazon. I suppose you could easily find nice drop bars for your ride. Good luck and enjoy your Bike :-)

Dus maar even op zoek naar een 25,4 mm stuur.
Ik heb ook 25.4 en zijn er inderdaad maar weinig van. Dus kijk wat je maat is en ga dan zoeken. Met spacers kutten is erg omslachtig.
pi_114673774
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 10:04 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Ik heb ook 25.4 en zijn er inderdaad maar weinig van. Dus kijk wat je maat is en ga dan zoeken. Met spacers kutten is erg omslachtig.
Dat wil ik sowieso niet. Gewoon kijken wat het aanbod is in maat 25.4. Nu alleen nog iets bedenken voor mijn remmen. Ik post het dan wel in het fixed gear topic. Het is een single speed.
pi_114675690
Even een crosspost:

Op dit moment ben ik een fraaie wielrenfiets aan het ombouwen tot een fixed 14/48, en dat als m'n vaste wielrenfiets te gaan gebruiken. Alhoewel ik fixed nog uitgebreid moet ervaren, denk ik niet dat het verzet mij zwaar zal vallen. Immers, ik deed jarenlang iedere dag met 13/52 op m'n oude wielrenfiets en had geen drang om te schakelen, op enkele steile hellingen na.
Nadat ik hem omgebouwd heb, zal de fixed m'n vaste en enige wielrenfiets zijn. Er komt dan geen wielrenfiets met versnellingen meer bij aan pas.
Ik doe het niet voor het lichtere gewicht, of onderhoud, maar vanwege het heerlijke gevoel van 'drive'die je alsmaar dwingt om door te blijven trappen. Je ervaart meer snelheidsgevoel omdat hij je 'trekt'. .

Vreemd genoeg lees ik hier daarover niemand wat zeggen, waardoor ik mij afvroeg of ik de enige was die om dat bijzondere reden gaat doen.... :o
pi_114687066
Dit doen wij op woensdagavond hier in Barcelona


Barceloneta Nights : 25-07-2012 by jsprhrmsn.photography, on Flickr

[ Bericht 97% gewijzigd door firewirecable op 26-07-2012 21:12:21 ]
pi_114797696
Wat is eigenlijk de reden van het verschil in prijs van deze 2 sturen?

BLB drop bar 39,95
http://www.pristinefixedgear.com/shop/BLB-HB-DB-38.html

Nitto drop bar 89,95
http://www.pristinefixedgear.com/shop/NIT-B123+CrMo+Drop+Bar.html

Waar zit dat verschil in? Ik kwaliteit van het staal ofzo? en zou je dat echt merken dat verschil?
pi_114822404
Chrome!
pi_114835912
Dus eigenlijk is die van BLB prima. en betaal je alleen maar voor extra's als chrome of aluminium?
pi_114836578
Dat vermoed ik wel, maar het is, afhankelijk van wat voor een soort en kleur frame je hebt. wel mooier, en of je er bartape op gaat doen of niet...
pi_114837523
Ik zoek gewoon een zwart stuur met een bruin stuurlint. Dezelfde combinatie als mijn huidige rechte stuur.

Maar ik weet al welke het gaat worden:

Keirin Style Drop Bar: Aluminum 25.4mm
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:19:09 #14
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_115102572
Vandaag drops geflipt naar bullhorns :7
pi_115102789
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:19 schreef Life2.0 het volgende:
Vandaag drops geflipt naar bullhorns :7
Bullhorns fietst echt een stuk fijner. Merk ook dat ik meer gebruik maak van de horns dan de drops.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 18:26:25 #16
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_115102807
Ja had het eeuwen eerder moeten doen, plus het scheelt gewicht :~
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:15:53 #17
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_115116148
Mag gratisch setje 28" velgen hebben, heb nu 26.. keuzes keuzes :')
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:21:10 #18
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_115116475
quote:
17s.gif Op woensdag 25 juli 2012 22:25 schreef krioro het volgende:

MACAFRAMA Trailer door MACAFRAMA
deze?

pi_115145771
quote:
Ja.
full stops and exclamation marks
pi_115155374
Ik ga voor dropbars, aangezien ik veel meer lange afstanden rijd en dan diep zit zoals met mijn racefiets.
pi_115156073
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:07 schreef firewirecable het volgende:
Ik ga voor dropbars, aangezien ik veel meer lange afstanden rijd en dan diep zit zoals met mijn racefiets.
Ik vind drop bars ook beter. Alleen al de manier hoe je je handen bovenop het stuur kunt houden vind ik ideaal. En als je echt tempo wilt maken is je handen in de drop bars lekkerder dan op de bullhorns. Is mijn persoonlijke mening.
pi_115160387
idd. bullhorns zijn leuk voor een sprint, maar ik ga voor lange afstanden :-)
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:13:51 #23
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_115163561
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 21:17 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik vind drop bars ook beter. Alleen al de manier hoe je je handen bovenop het stuur kunt houden vind ik ideaal. En als je echt tempo wilt maken is je handen in de drop bars lekkerder dan op de bullhorns. Is mijn persoonlijke mening.
Misschien is het ook met je met 2 meter lengte wat meer onspannen zit (en dus beter kracht kunt zetten) dan in elkaar gepropt met een dropbar, en nee mijn frame is niet te klein :+
  zondag 5 augustus 2012 @ 23:16:36 #24
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_115163753
die macaframapapafilm is echt vreselijk, misschien als je into de brakeless/hipster scene bent dat het geweldig is, maar toen ik het tijdens het werk keek (met een oog :+ ) was het echt alleen maar kijken wie het hardst van een heuvel af kon :')
pi_115195846
idd, ik heb kortere films gezien met meer impact. Het is een echte: "hey, kijk hoe ik rij/skip/hip" video.
  maandag 6 augustus 2012 @ 17:57:02 #26
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_115195945
deze heeft meer sfeer

pi_115217638
Nu in de vakantie geniet ik elke dag van mijn fixie. Ik ben van plan de komende weken nog enkele lange afstand ritten te gaan fietsen denk aan 70/100km. Heb 2 dagen geleden een rit van 60km gereden samen met mijn vader met een gemiddelde van 33km/u. Was voor mij de eerste keer dat ik op mijn fixie zo'n lange rit heb gemaakt en dit beviel mij super! Denk wel dat ik op de langere termijn voor drop bars ga kijken en een nieuw zadeltje. Iemand tips qua stuur en zadel voor lange ritten?
pi_115217890
elke keer als ik "fixie" lees dan moet ik een beetje kotsen. Welke maat moet stuur zijn? Plus ik heb veel mensen fout zien maken dat ze op aanraden een zadel gaan kopen. Zadel is letterlijk heel erg bij iemand anders dus ga naar een goede winkel toe en leg uit wat voor zadel je zoekt.
pi_115223554
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 23:16 schreef Life2.0 het volgende:
die macaframapapafilm is echt vreselijk, misschien als je into de brakeless/hipster scene bent dat het geweldig is, maar toen ik het tijdens het werk keek (met een oog :+ ) was het echt alleen maar kijken wie het hardst van een heuvel af kon :')
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:55 schreef firewirecable het volgende:
idd, ik heb kortere films gezien met meer impact. Het is een echte: "hey, kijk hoe ik rij/skip/hip" video.
Lolnee.

quote:
TO LIVE & RIDE IN L.A. features talented local riders tearing up the streets with first-time visitor Keo Curry ("Fast Friday", "Macaframa") - one of the living legends of the sport.
Maar goed, voor lange afstandsrijders is dat waarschijnlijk niet interessant nee.

[ Bericht 2% gewijzigd door krioro op 07-08-2012 01:53:53 ]
full stops and exclamation marks
  dinsdag 7 augustus 2012 @ 01:53:18 #31
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_115223742
Voor een zadel, bedenk je ook dat een eigen zadel laten bedekken (of dus aanpassen) bij een beetje meudelmaker niet veel kost maar wel erg veel pijn kan besparen, mocht je niets vinden waar je lekker op neer kan ploffen..

Persoonlijk vind ik geveerde zadels super rijden, maar die vind je bijna nergens en zien er ook niet uit, maar als je vaak meer dan een uur achter elkaar rijd is het niet weg
pi_115230783
Voor aankomende zondag staat er een route van 155Km in de planning.

http://connect.garmin.com/course/1809599
pi_115343813
135Km met de fixed gear. 29.5Km gemiddeld uiteindelijk met al die wind van zee.

pi_115555261
Heeft iemand enig idee waar ik een zwarte drop bar kan vinden meet 25,4 mm?
pi_115564429
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 augustus 2012 14:08 schreef Stansfield het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik een zwarte drop bar kan vinden meet 25,4 mm?
nee, wel een cheapo bullhorn ;)
pi_115722111
Even een nieuwe foto gemaakt


Bianchi Pista by jsprhrmsn.photography, on Flickr
pi_115934986
Een vraag. Je kunt op een gewone wielrenfiets doortrappen en toch schakelen.

Het vereist wel een nauwkeurige afstelling van de ketting en de casettes. Maar het is in principe te doen.

Wat als je op een wielrenfiets gewoon een lockring indraait? Zodat het zich als een doortrapper gedraagt, maar dan met versnellingen. Weliswaar moeilijker te schakelen dan met vrije loop, maar wel mogelijk. Waarom zie ik ze dan nog niet rondrijden :?
pi_115983408
Omdat je met een wielrenfiets ook hoogteverschil kunt nemen, en de freewheel een moment van rust kan zijn om een langere route vol te houden. Op een fixed kun je een aantal Km's max doen omdat je knieeen dan echt gaar zijn.
pi_115991329
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 09:26 schreef firewirecable het volgende:
Omdat je met een wielrenfiets ook hoogteverschil kunt nemen, en de freewheel een moment van rust kan zijn om een langere route vol te houden. Op een fixed kun je een aantal Km's max doen omdat je knieeen dan echt gaar zijn.
Maar dat neemt nog niet weg dat versnellingen op een fixed toch mogelijk moeten zijn?

Hoe lang je over doet, is niet relevant of er een versnelling op moet toch.
pi_115991528
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 augustus 2012 15:33 schreef KeimpeHart het volgende:

[..]

Maar dat neemt nog niet weg dat versnellingen op een fixed toch mogelijk moeten zijn?

Hoe lang je over doet, is niet relevant of er een versnelling op moet toch.
Lijkt mij niet dat een cassette sterk genoeg is om fixed te zijn. Skidden zou niet lukken omdat je ketting nooit op genoeg spanning is.
pi_115991610
En keimpe hart. Je vraagt echt infinite veel vragen maar zou je niet een keer de knoop door hakken?!
  zondag 2 september 2012 @ 15:17:22 #42
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_116305822
Van de zomer mijn 2de fixed gear project afgemaakt.

Begonnen met een racefiets die ik voor 50 euro op marktplaats heb gekocht.


Anderhalve maand verder:


42/16 gear ratio, max snelheid die ik tot nu toe heb gehaald op een vlak stuk is 47 km/u
pi_116312522
42/16 is heel rot imo. Trap je je zelf helemaal suf en hou je die 47km/u nooit lang vol. Waarom heb jij die ratio genomen? Die voorrem gaat ook je velg verzieken. Had ook een rem en dat spul is op mijn velg gaan zitten en krijg het er niet af. Rem is ook veel gevaarlijker imo want als je hard gaat en je remt iets te hard vlieg je over de kop.
pi_116317359
Ik heb ook een voorrem en die haal ik er echt niet af, ook al verneuk ik mijn velg rand. Je moet gewoon verstandig omgaan met de rem, en ik rijd heel vaak heel erg hard. Er zijn gewoon situaties waar een skid gewoon niet genoeg is (ik skid eigenlijk helemaal niet).
pi_116317514
Je kan ook op tijd beginnen met tegen kracht zetten. Zo rem ik altijd. Binnen kort maar even kijken of ik bij pristine een achter tandwiel met 13 tanden kan kopen.
  zondag 2 september 2012 @ 19:54:03 #46
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_116317756
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 17:50 schreef vault_tec het volgende:
42/16 is heel rot imo. Trap je je zelf helemaal suf en hou je die 47km/u nooit lang vol. Waarom heb jij die ratio genomen? Die voorrem gaat ook je velg verzieken. Had ook een rem en dat spul is op mijn velg gaan zitten en krijg het er niet af. Rem is ook veel gevaarlijker imo want als je hard gaat en je remt iets te hard vlieg je over de kop.
Ik was nooit van plan om lange stukken ermee te gaan rijden, maar af en toe 10 - 15 km. En ik rijd meestal in een vrij rustig tempo, vandaar de lichte ratio. Bovendien heb je 8 skidpatches. Ik heb een flipflop naaf dus ik kan er ook nog een ander kransje op zetten mocht ik dat willen. Je krijgt inderdaad zwarte plekken op je velg door de voorrem, en ik probeer de rem ook zo weinig te gebruiken als het maar kan, maar ik houd hem er toch op.
pi_116320956
H4ppy, originele fiets hoor!

Waar heb je die banden om pedalen vandaan gehaald? En heb je de spaken zelf zwart geverfd, of zwarte spaken erin gepropt? :P

[ Bericht 40% gewijzigd door KeimpeHart op 02-09-2012 22:12:29 ]
pi_116327018
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 19:54 schreef H4ppy het volgende:
Ik was nooit van plan om lange stukken ermee te gaan rijden, maar af en toe 10 - 15 km. En ik rijd meestal in een vrij rustig tempo.
Dan moet je juist een zwaarder verzet hebben. :P
pi_116327081
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef KeimpeHart het volgende:
H4ppy, originele fiets hoor!

Waar heb je die banden om pedalen vandaan gehaald? En heb je de spaken zelf zwart geverfd, of zwarte spaken erin gepropt? :P
zijn straps en overal te halen en je kan gewoon zwarte spaken kopen.
pi_116327187
I know, maar omdat ik hier nog een haast volle spuitbus zwarte verf heb, en graag kosten bespaar, zit ik erover te denken de spaken los te draaien en zwart te spuiten. Maar ik vraag mij af of dat bij anderen dat wel goed bevallen is.
pi_116327537
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:16 schreef KeimpeHart het volgende:
I know, maar omdat ik hier nog een haast volle spuitbus zwarte verf heb, en graag kosten bespaar, zit ik erover te denken de spaken los te draaien en zwart te spuiten. Maar ik vraag mij af of dat bij anderen dat wel goed bevallen is.
Der heeft een tijdje een winkel in rotterdam gezeten die fixed gear fietsen maakte en die winkel deed het ook op die manier.fyi
  zondag 2 september 2012 @ 22:57:54 #52
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_116329848
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 20:45 schreef KeimpeHart het volgende:
H4ppy, originele fiets hoor!

Waar heb je die banden om pedalen vandaan gehaald? En heb je de spaken zelf zwart geverfd, of zwarte spaken erin gepropt? :P
Bedankt :) , de zwarte spaken zaten er al in. Het is een gippieme pista velgenset. Ik zou niet durfen om daar nog wat aan te veranderen. De banden zijn in een aantal webshops te verkrijgen. Het zijn Vittoria rubino lime banden. De pedalen en straps heb ik op www.skidd.nl gekocht.
  zondag 2 september 2012 @ 23:04:40 #53
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_116330310
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:16 schreef KeimpeHart het volgende:
I know, maar omdat ik hier nog een haast volle spuitbus zwarte verf heb, en graag kosten bespaar, zit ik erover te denken de spaken los te draaien en zwart te spuiten. Maar ik vraag mij af of dat bij anderen dat wel goed bevallen is.
Wat het verfen van de spaken betreft betwijfel ik of het mooi resultaat op zal leveren. Als je wat zo mooi mogelijk wilt gaan spuiten ga je eerst hetgeen opschuren, ontvetten, primer eroverheen, dan verf, en dan blanke lak. Ik denk niet dat je dit allemaal met al je spaken wilt gaan doen. Als je zomaar verf over je spaken heen gaat spuiten blijft dat nooit goed hechten. Ik zou gewoon zwarte spaken kopen.
pi_116350581
Iemand eigenlijk tips voor een goede zonnebril om mee te fietsen. Maar dan niet zo'n 'snelle' wielrenzonnebril.
pi_116356796
Elke bril die er voor zorgt dat je geen last van de zon hebt is een goede zonnebril toch?
pi_116364096
Een sportzonnebril zorgt ervoor dat je neus niet druipt, net als met een gewone zonnebril. Maar een sportieve zonnebril heeft meestal aan de bovenkant ook rubber, en doorlopende glas aan je neus. Dat zorgt voor dat het zweet van je voorhoofd niet in je ogen kruipt.



Deze dus, goede ervaringen dusver. Met andere zonnebrillen kwam er altijd lucht in je ogen waarvan je neus gaat druipen. Of zweet van voorhoofd die in je ogen loopt, door de zout gaat dat vreselijk irriteren.
pi_116369856
Beslaat deze bril niet heel snel? Door die schuimrand heb je minder luchtcirculatie natuurlijk..
pi_116378150
Nooit gemerkt, dus dat zit wel goed. Met zoiets houdt de ontwerpers wel rekening mee.
pi_116425739
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:57 schreef H4ppy het volgende:

[..]

Bedankt :) , de zwarte spaken zaten er al in. Het is een gippieme pista velgenset. Ik zou niet durfen om daar nog wat aan te veranderen. De banden zijn in een aantal webshops te verkrijgen. Het zijn Vittoria rubino lime banden. De pedalen en straps heb ik op www.skidd.nl gekocht.
Jammer dat skidd geen cogs heeft. Iemand die een nederlandse webshop weet waar ik een 13t cog kan kopen?
  woensdag 5 september 2012 @ 19:33:38 #60
371873 H4ppy
Go get some sleep.
pi_116431770
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 16:47 schreef vault_tec het volgende:

[..]

Jammer dat skidd geen cogs heeft. Iemand die een nederlandse webshop weet waar ik een 13t cog kan kopen?
http://www.tontacycles.com/products/rear-sprockets Hier zit een 13t cog bij.
pi_116432902
Sorry, maar die naam "Tonta" betekend stom in het Spaans.... ik moest even lachten toen ik op de pagina kwam.
pi_116433162
Ach, ik ga nu 2 oktober naar a'dam toe. Even bij pristine langs dan maar.
pi_116566062
Gisteren:

Distance: 70,03 km
Time: 2:23:28
Avg Speed: 29,3 km/h
Max Speed: 56,7 km/h
Elevation Gain: 811 m
Calories: 1.783 C

http://connect.garmin.com/activity/220082718
http://app.strava.com/rides/21229625



Vandaag een behoorlijk zware rit gehad. Heenweg 37,5 Km/u gemiddeld gereden, en op de terugweg een zeer demotiverende wind tegen gehad. Heel veel fietsers net als gisteren op de weg met een hele goede "vibe".

http://connect.garmin.com/activity/220565464
http://app.strava.com/rides/21364336

pi_117116333
Weet iemand hier een shop in Amsterdam (of omstreken, of online) die losse complete achterwielen verkoopt? Achterwiel van mn stadsracefiets is laatst gejat :( en dit lijkt me een geschikt moment om om te bouwen naar fixed/singlespeed.
pi_117116490
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef valleilijn het volgende:
Weet iemand hier een shop in Amsterdam (of omstreken, of online) die losse complete achterwielen verkoopt? Achterwiel van mn stadsracefiets is laatst gejat :( en dit lijkt me een geschikt moment om om te bouwen naar fixed/singlespeed.
Pristine :')?!?!?!?!
pi_117523050
Niet helemaal fixed gear. Maar mijn single speed is nu helemaal zoals ik wil.

Een trek district met de volgende aanpassingen:
BLB drop bar, Pro stem, charge stuurlint en 2 Tektro remmen. Het was even zoeken naar alle maten die bij elkaar paste. Maar via singlespeed.nl heb ik alles precies zoals ik wil.





pi_117529569
Mooi fietsje!

Jammer trouwens dat je de laatste tijd zoveel corpsballetjes op fixies en singlespeeds ziet rondrijden.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:24:33 #69
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117529721
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef Tommeke het volgende:
Mooi fietsje!

Jammer trouwens dat je de laatste tijd zoveel corpsballetjes op fixies en singlespeeds ziet rondrijden.
Ach ziet.. langer dan 3 seconden zul je ze toch niet zien ;)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 23:29:13 #70
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_117529932
quote:
0s.gif Op zondag 2 september 2012 22:16 schreef KeimpeHart het volgende:
I know, maar omdat ik hier nog een haast volle spuitbus zwarte verf heb, en graag kosten bespaar, zit ik erover te denken de spaken los te draaien en zwart te spuiten. Maar ik vraag mij af of dat bij anderen dat wel goed bevallen is.
Dat ga je per definitie al niet lukken met 1 busje, toevallig laatst wat oude velgjes gespoten en was al dik 3 bussen kwijt maar als je ze eerst spuit en dan gaat spaken valt de verf er weer af (spaken zullen of chroom of alu zijn, verf hecht op beide niet) dus zou je het toch perse willen ( ik heb mijn ss wiel ook gewoon gespoten, is toch dagelijks gebruik) gewoon compleet spuiten, maar moet je wel en en toe bijspuiten
pi_117540180
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef Tommeke het volgende:
Mooi fietsje!

Jammer trouwens dat je de laatste tijd zoveel corpsballetjes op fixies en singlespeeds ziet rondrijden.
Tnx.

Die zie ik gelukkig niet zo veel. Maar die geef ik nog 1 maand. Dan wordt het kouder en zullen ze toch wel andere vervoersmiddelen kiezen.
pi_117549706
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 23:21 schreef Tommeke het volgende:
Mooi fietsje!

Jammer trouwens dat je de laatste tijd zoveel corpsballetjes op fixies en singlespeeds ziet rondrijden.
Waarom is dat jammer?
pi_117553353
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 15:55 schreef eentwee het volgende:

[..]

Waarom is dat jammer?
Dan is het niet meer exclusief.
pi_117554481
Gezien mijn F. Moser racefiets een tijdje geleden gestorven is heb ik nu een nieuw frame gekocht in NL. Ik wacht enkel tot mijn vader hem over zend via de post en dan kan de montage beginnen.


Gazelle Tour de l'avenir (zoals op deze foto)


Miche Xpress crank 48T, Miche 15T cardridge cog en met dikke Taya ketting net zoals op mijn Bianchi
.


Gezien het een stadsfiets wordt en het verkeer hier nogal "onbetrouwbaar" is wordt het een fiets met remmen.
pi_117711640
Evening ride

Distance: 48,51 km
Time: 1:29:16
Avg Speed: 32,6 km/h
Elevation Gain: 186 m
Calories: 1.124 C
Bianchi Pista fixed 48/15
Avg Temperature: 22,9 °C

http://connect.garmin.com/activity/231098665
http://app.strava.com/activities/24304511

KOM on Parque Fluvial! http://app.strava.com/activities/24304511#434675086


Screen Shot 2012-10-07 at 9.55.15 PM by jsprhrmsn.photography, on Flickr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')