abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114650142
Ben inmiddels weer terug zag dat mijn oude topic gesloten was, snap niet zo goed waarom mensen ineens zo raar reageren :{

Maar goed.. Ben naar zijn ziekenhis gereden in Brasschaat met hem erbij, ben naar de afdeling radiologie gegaan en heb met zijn behandelend arts gesproken (met mijn vriend erbij, daar stond ik op) en alles wat hij mij verteld heeft, is waar, op die reanimatie na... Zijn behandeling zou 2 uur duren en duurde uiteindelijk 5 uur omdat er complicaties waren, hij raakte buiten bewustzijn na die eerste spuit die bedoelt was om zijn bloed te zuiveren, toen hebben ze de behandeling stilgelegd en pas later zijn ze verder gegaan met de rest van de spuiten en de radioactieve bestraling daarna.Toen ik vroeg waarom ze hem uiteindelijk met een eigen risico verklaring lieten gaan terwijl hij gereanimeerd was en dat dat in NL niet zou gebeuren, keek hij me vreemd aan en zei hij dat er geen sprake was geweest van eanimatie. Mijn beste vriend had tijdelijk zijn bewustzijn verloren maar hij was niet gereanimeerd. :s Dus ik werd (en ben) nogal pissig dat hij deed alsof hij gereanimeerd moest worden terwijl 't dat dus helemaal niet was en ik weet eerlijk gezegd ook nog niet zo goed wat ik daarmee aan moet. Dit is de tweede keer dat hij over iets belangrijks liegt, en de eerste keer snapte ik 't nog wel enigzins, maar de tweede keer en dan over zoiets, dat gaat me echt te ver..

Volgens de arts waren die behandelingen verder goed verlopen en hoort hij over 2 weken of het echt 100% gelukt is of niet. Maar ik weet niet of ik dat hier nog wel wil posten als ik eerlijk ben.
Ik vind het namelijk nogal zielig dat ik hier zo wordt afgebrand terwijl ik hier alleen maar kwam om min ei kwijt te kunnen, ik ben van nature een emotioneel type dat alles opkropt en aangezien bijna zijn hele familie en onze gezamelijke vrienden van niets weten (dat wil hij niet), kan ik daar mijn verdriet en twijfel ook niet aan kwijt. En ik vind het echt schandalig dat ik zo door het slijk word gehaald als een of andere fantast, terwijl ik zelf al genoeg ervaring heb met sterfte in mijn familie door kanker. Heb mijn tante, mijn oom en mijn oma eraan verloren (erfelijke vorm van darmkanker) en op dit moment vecht mijn andere oom nog tegen darmkanker. Zijn allemaal dingen die ik (destijds en nu) niet eens aan vrienden heb verteld omdat ik hun daar ook niet lastig mee wil vallen, die hebben hun eigen problemen. Maar blijkbaar als je op internet je ei kwijt wilt wordt meteen gedacht dat je de boel bij elkaar loopt te liegen. Vind het persoonlijk erg sneu.
pi_114650155
Is die al dood?
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:54:52 #3
367004 TBakkert
Aleksandr Bukharov
pi_114650257
wens hem heel veel sterkte... O-)
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
pi_114650314
Kan zijn dat hij het zelf verkeerd herinnerd.

Buiten bewustzijn raken, dan was hij nogal zwak lichamelijk op dat moment.
In een ruimte met waarschijnlijk een arts en verpleeg(st)er.

Hersenen zijn prima in staat dingen licht te verdraaien op zulke momenten om het gat in te vullen tussen niet en wel bij bewustzijn.

Of hij heeft gewoon gelogen, maar dan is het wel vreemd dat al het andere niet gelogen is.

Overigens vreemd dat de arts uberhaupt medische zaken van een behandeling bespreekt met jou.
Of je er nou op stond of niet.

Dat is gewoon grove schending van het medische geheimplicht.
En kan ie waarschijnlijk naar z'n baan fluiten.
pi_114650853
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Hersenen zijn prima in staat dingen licht te verdraaien op zulke momenten om het gat in te vullen tussen niet en wel bij bewustzijn.

Of hij heeft gewoon gelogen, maar dan is het wel vreemd dat al het andere niet gelogen is.

Overigens vreemd dat de arts uberhaupt medische zaken van een behandeling bespreekt met jou.

Exact wat ik wilde typen, dus ik quote het even!!
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
pi_114650870
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Ik heb die doktor gewoon wat vragen gesteld zodat ik kon controleren of het gros wat die vriend mij vertelde klopte. Die vriend zat erbij en had die dokter toestemming gegeven om erover te praten. Kwam er puur toevallig achter dat die reanimatie gewoon niet is gebeurd :s en tja medisch geheimplicht.. Doktoren vertellen wel vaker dingen die ze eigenlijk niet zouden moeten maar het zijn ook mensen he. Bovendien was ik niet van plan om rond te gaan bezuinen van oh doktor X heeft me zojuist bevestigt dat XYZ klopt.
Hij moet nu iig 3 dagen blijven ter observatie en ik moet voor mezelf wat dingen op een rij gaan zetten want ik voel me toch wel een beetje genaaid, zelfs al zou hij het zich verkeerd herrinert hebben.
pi_114651088
Nu moet hij opeens drie dagen blijven en gisteren wandelde hij zo de deur uit _O- het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger.
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:24:16 #8
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_114651094
Als het allemaal waar is wens ik je natuurlijk alle sterkte toe, maar je snapt toch wel dat het ongeloofwaardig is dat iemand na een 5 uur durende operatie even het ziekenhuis uitloopt en voor een langere periode een auto bestuurt?
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:26:52 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114651177
Toch blijft het bovennatuurlijk knap om 2uur auto te rijden...

En waar heb je gelezen dat een NET langzaam groeit? En waarom besteed je zoveel tijd aan dit geneuzel. Ondertussen begint het een beetje cru te worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:27:54 #10
262 Re
Kiss & Swallow
pi_114651211
En dat de dokter zomaar tijd had joh...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_114651216
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:24 schreef padlarf het volgende:
Als het allemaal waar is wens ik je natuurlijk alle sterkte toe, maar je snapt toch wel dat het ongeloofwaardig is dat iemand na een 5 uur durende operatie even het ziekenhuis uitloopt en voor een langere periode een auto bestuurt?
Ja dat weet en begrijp ik en dat vond ik zelf ook moeilijk om te bevatten en dat heb ik hem ook erg kwalijk genomen. Hij heeft zijn excuses aangeboden en heeft zo'n beetje de hele weg naar het ziekenhuis lopen huilen omdat hij het zo dom vond van zichzelf wat hij had gedaan want de kans is groot dat hij door al dat gepaniek en gestress alles erger heeft gemaakt. Zijn behandelend arts was ook op z'n zachtst gezegd erg boos en geïrriteerd omdat hij zo raar heet gedaan :s
pi_114651232
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:27 schreef Re het volgende:
En dat de dokter zomaar tijd had joh...
Hij had niet zomaar tijd, we hebben gewacht tot hij tijd had.
pi_114651284
Rijden na een narcose?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114651292
En wat is er gebeurt met de eigen risico verklaring eigenlijk? En de telefoon die van hem was waar je wel/niet mee kon sms'en naar zijn wel/niet telefonisch bereikbare nicht ? En hoe zit het nu met zijn wel/niet bestaande tuiniersbedrijf die in twee jaar tijd hem wel/niet tot miljonair heeft gemaakt ? Wat een vragen.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 18:30:44 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_114651304
wat een kulverhaal is dit zeg :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_114651308
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Rijden na een narcose?
Dat kan en mag niet... Na een narcose ben je zo ontzettend suf dat dat gewoon niet goed KAN gaan..
Geluk vermenigvuldig je door het te delen... :)
  woensdag 25 juli 2012 @ 18:32:40 #17
151456 Tokamak
Bad shrooms...
pi_114651367
Ik vind het ook niet zo gek eerlijk gezegd dat een persoon die kanker heeft emotioneel is en raar kan gaan doen...

Bovendien lees ik nergens 'operatie' in het verhaal van TS. Het lijkt me een 'behandeling' waarmee hij wordt ingespoten met een radioactief goedje. Daarna kan je inderdaad (enigszins ziek en van de kaart) weer naar huis.
pi_114651368
Pffff je wil niet weten wat mijn man allemaal uitkraamde tijdens zijn kanker en de behandelingen, zou er niet zo zwaar aan tillen.
pi_114651387
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Linda94 het volgende:

[..]

Dat kan en mag niet... Na een narcose ben je zo ontzettend suf dat dat gewoon niet goed KAN gaan..
Maar hij is wel/niet onder narcose geweest en ook wel/niet buiten bewustzijn geweest.
  Moderator woensdag 25 juli 2012 @ 18:33:13 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_114651392
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Linda94 het volgende:

[..]

doh. ik heb zelf vaak genoeg narcose gehad, en als je wakker wordt val je nog tig keer in slaap, en je voelt je ook niet kiplekker ofzo, dus om dan in de auto te stappen voor 2 uur en dan zelf te gaan rijden...yeah right :')

En dat mocht ie, want verklaring eigen risico, maar toen TS op hoge poten terug kwam met patient toen was de dokter ineens boos dit dat alles en moest ie 3 dagen daar blijven ter observatie 8)7 kom op zeg. TS heeft gewoon wat tijd genomen om te verzinnen hoe ze het verder moest uitleggen omdat het verhaal niet klopte, maar het klopt nog steeds van geen kanten :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_114651432
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:28 schreef beejceej het volgende:

[..]

Ja dat weet en begrijp ik en dat vond ik zelf ook moeilijk om te bevatten en dat heb ik hem ook erg kwalijk genomen. Hij heeft zijn excuses aangeboden en heeft zo'n beetje de hele weg naar het ziekenhuis lopen huilen omdat hij het zo dom vond van zichzelf wat hij had gedaan want de kans is groot dat hij door al dat gepaniek en gestress alles erger heeft gemaakt. Zijn behandelend arts was ook op z'n zachtst gezegd erg boos en geïrriteerd omdat hij zo raar heet gedaan :s
Dat lijkt me stug, zo'n dokter zal, kan en mag helemaal niet boos worden in zo'n situatie.
pi_114651436
Stop er dan gelijk mee denk ik dan. Verspil je tijd er niet aan....
pi_114651449
Hij is NIET onder narcose geweest voor die behandeling gisteren, waar wordt dat steeds door sommige users vandaan gehaald? Bij die behandeling mag je niet eens onder narcose en mag je ook geen morfine e.d. en mag je al helemaal niet rijden daarom heb ik hem zelf teruggebracht.
pi_114651454
quote:
14s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat lijkt me stug, zo'n dokter zal, kan en mag helemaal niet boos worden in zo'n situatie.
Ik moet eerlijk zeggen dat doktoren wel soms boos worden. Werk zelf in het ziekenhuis, dus ik zie en hoor genoeg.
pi_114651466
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

doh. ik heb zelf vaak genoeg narcose gehad, en als je wakker wordt val je nog tig keer in slaap, en je voelt je ook niet kiplekker ofzo, dus om dan in de auto te stappen voor 2 uur en dan zelf te gaan rijden...yeah right :')

En dat mocht ie, want verklaring eigen risico, maar toen TS op hoge poten terug kwam met patient toen was de dokter ineens boos dit dat alles en moest ie 3 dagen daar blijven ter observatie 8)7 kom op zeg. TS heeft gewoon wat tijd genomen om te verzinnen hoe ze het verder moest uitleggen omdat het verhaal niet klopte, maar het klopt nog steeds van geen kanten :')
Wat deze brother dus zegt. TS probeert zich eruit te lullen maar er staan nog zoveel vaagheden en vragen open dat het heel erg ongeloofwaardig is.m
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')