Exact wat ik wilde typen, dus ik quote het even!!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan zijn dat hij het zelf verkeerd herinnerd.
Buiten bewustzijn raken, dan was hij nogal zwak lichamelijk op dat moment.
In een ruimte met waarschijnlijk een arts en verpleeg(st)er.
Hersenen zijn prima in staat dingen licht te verdraaien op zulke momenten om het gat in te vullen tussen niet en wel bij bewustzijn.
Of hij heeft gewoon gelogen, maar dan is het wel vreemd dat al het andere niet gelogen is.
Overigens vreemd dat de arts uberhaupt medische zaken van een behandeling bespreekt met jou.
Of je er nou op stond of niet.
Dat is gewoon grove schending van het medische geheimplicht.
En kan ie waarschijnlijk naar z'n baan fluiten.
Ik heb die doktor gewoon wat vragen gesteld zodat ik kon controleren of het gros wat die vriend mij vertelde klopte. Die vriend zat erbij en had die dokter toestemming gegeven om erover te praten. Kwam er puur toevallig achter dat die reanimatie gewoon niet is gebeurd :s en tja medisch geheimplicht.. Doktoren vertellen wel vaker dingen die ze eigenlijk niet zouden moeten maar het zijn ook mensen he. Bovendien was ik niet van plan om rond te gaan bezuinen van oh doktor X heeft me zojuist bevestigt dat XYZ klopt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:56 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Kan zijn dat hij het zelf verkeerd herinnerd.
Buiten bewustzijn raken, dan was hij nogal zwak lichamelijk op dat moment.
In een ruimte met waarschijnlijk een arts en verpleeg(st)er.
Hersenen zijn prima in staat dingen licht te verdraaien op zulke momenten om het gat in te vullen tussen niet en wel bij bewustzijn.
Of hij heeft gewoon gelogen, maar dan is het wel vreemd dat al het andere niet gelogen is.
Overigens vreemd dat de arts uberhaupt medische zaken van een behandeling bespreekt met jou.
Of je er nou op stond of niet.
Dat is gewoon grove schending van het medische geheimplicht.
En kan ie waarschijnlijk naar z'n baan fluiten.
Ja dat weet en begrijp ik en dat vond ik zelf ook moeilijk om te bevatten en dat heb ik hem ook erg kwalijk genomen. Hij heeft zijn excuses aangeboden en heeft zo'n beetje de hele weg naar het ziekenhuis lopen huilen omdat hij het zo dom vond van zichzelf wat hij had gedaan want de kans is groot dat hij door al dat gepaniek en gestress alles erger heeft gemaakt. Zijn behandelend arts was ook op z'n zachtst gezegd erg boos en geïrriteerd omdat hij zo raar heet gedaan :squote:Op woensdag 25 juli 2012 18:24 schreef padlarf het volgende:
Als het allemaal waar is wens ik je natuurlijk alle sterkte toe, maar je snapt toch wel dat het ongeloofwaardig is dat iemand na een 5 uur durende operatie even het ziekenhuis uitloopt en voor een langere periode een auto bestuurt?
Dat kan en mag niet... Na een narcose ben je zo ontzettend suf dat dat gewoon niet goed KAN gaan..quote:
Maar hij is wel/niet onder narcose geweest en ook wel/niet buiten bewustzijn geweest.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Dat kan en mag niet... Na een narcose ben je zo ontzettend suf dat dat gewoon niet goed KAN gaan..
doh. ik heb zelf vaak genoeg narcose gehad, en als je wakker wordt val je nog tig keer in slaap, en je voelt je ook niet kiplekker ofzo, dus om dan in de auto te stappen voor 2 uur en dan zelf te gaan rijden...yeah rightquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:30 schreef Linda94 het volgende:
[..]
Dat kan en mag niet... Na een narcose ben je zo ontzettend suf dat dat gewoon niet goed KAN gaan..
Dat lijkt me stug, zo'n dokter zal, kan en mag helemaal niet boos worden in zo'n situatie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:28 schreef beejceej het volgende:
[..]
Ja dat weet en begrijp ik en dat vond ik zelf ook moeilijk om te bevatten en dat heb ik hem ook erg kwalijk genomen. Hij heeft zijn excuses aangeboden en heeft zo'n beetje de hele weg naar het ziekenhuis lopen huilen omdat hij het zo dom vond van zichzelf wat hij had gedaan want de kans is groot dat hij door al dat gepaniek en gestress alles erger heeft gemaakt. Zijn behandelend arts was ook op z'n zachtst gezegd erg boos en geïrriteerd omdat hij zo raar heet gedaan :s
Ik moet eerlijk zeggen dat doktoren wel soms boos worden. Werk zelf in het ziekenhuis, dus ik zie en hoor genoeg.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:34 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, zo'n dokter zal, kan en mag helemaal niet boos worden in zo'n situatie.
Wat deze brother dus zegt. TS probeert zich eruit te lullen maar er staan nog zoveel vaagheden en vragen open dat het heel erg ongeloofwaardig is.mquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:33 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
doh. ik heb zelf vaak genoeg narcose gehad, en als je wakker wordt val je nog tig keer in slaap, en je voelt je ook niet kiplekker ofzo, dus om dan in de auto te stappen voor 2 uur en dan zelf te gaan rijden...yeah right![]()
En dat mocht ie, want verklaring eigen risico, maar toen TS op hoge poten terug kwam met patient toen was de dokter ineens boos dit dat alles en moest ie 3 dagen daar blijven ter observatiekom op zeg. TS heeft gewoon wat tijd genomen om te verzinnen hoe ze het verder moest uitleggen omdat het verhaal niet klopte, maar het klopt nog steeds van geen kanten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |