ik vergeets de naam, jwz.quote:
Dus als ik echt langs zou lopen wordt het een mega-hartstilstand?quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef r8v2 het volgende:
. Ik kreeg net een mini-hartstilstand
.
Er kwam een look-alike Inu voorbijlopen.
Wij werken allemaal meer dan in het contract staat, vandaar de vele vakantiedagen... Op zich wel relaxquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:13 schreef r8v2 het volgende:
Ik werk hier overigens 1.18 FTE. Omdat fulltime bij VGZ 36 uur is. Waarom moet ik er dan 40 werken.
ojeequote:Op donderdag 26 juli 2012 10:18 schreef r8v2 het volgende:
. Ik kreeg net een mini-hartstilstand
.
Er kwam een look-alike Inu voorbijlopen.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:31 schreef r8v2 het volgende:
@ Inu, als je echt langs zou lopen ga ik je de hele dag achtervolgen.
quote:
Ok, dan zal ik de politie vast onder een snelkeuze zettenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:31 schreef r8v2 het volgende:
@ Inu, als je echt langs zou lopen ga ik je de hele dag achtervolgen.
Wist je dat Dadas een eetcafé geworden is?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Ok, dan zal ik de politie vast onder een snelkeuze zetten
Ja, ik zag het een tijd terugquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wist je dat Dadas een eetcafé geworden is?
geen idee...ik lees net eetcafé en dat het geen hardrock kroeg meer is...een stukje van onze jeugd is verloren gegaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik zag het een tijd terugMaar het is toch gewoon een kebabzaak?
en dan hopen op een stockholm syndrome?quote:
goede plan ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en dan hopen op een stockholm syndrome?
We'll always have Dadasquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
geen idee...ik lees net eetcafé en dat het geen hardrock kroeg meer is...een stukje van onze jeugd is verloren gegaan
Gelukkig hebben we nog op tijd een mini reünie gehouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |