SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:53 schreef vandermar het volgende:
WTF, ik kan niet meer op EA inloggen....
Nee want ik kan wel op de webapp, ik kan niet op het forumquote:
Ja, dus nog nog 2.373 te gaan?quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:39 schreef Dudeweiser het volgende:
We moeten 2,375 topics per dag volspammen om de 1000 te halen
LWquote:
Wat een homoquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:58 schreef vandermar het volgende:
Wie is deze clown op EA forum?
[ afbeelding ]
twitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 25-07-2012 om 15:59:40Our 2nd squad: Introducing the #MLSAllStar Team starring Donovan, Beckham, Henry and the best of the @MLS! http://t.co/rnFZvrIk reageer retweet
Jij bent het he op het EA forumquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:59 schreef wieisboos het volgende:
Wie is deze clown op FOK! forum?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:57 schreef DutchSL het volgende:
Niemand koopt mijn waardeloze MLS spelers van 500 BIN
Jajaquote:
78 pacequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef DutchSL het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#gOuFBvMvbdV8h
Corluka als CB
thx, heb je ook een link van dat toty team?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Corluka als CB
Daar speelde hij ook bij Leverkussen het laatste half jaar!quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem als RB gehad in mijn voormalig Joegoslavië team, maar veel beter als CB.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kKrvhexwbdV8gquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
thx, heb je ook een link van dat toty team?
Dit is gewoon een andere Quigley, de NIF is ook GK (56 rated)quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar speelde hij ook bij Leverkussen het laatste half jaar!
Quigley ook als GK IF
dank uquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kKrvhexwbdV8g
Vorig jaar speelden ze tegen Man Utd en toen haalde Olave Rooney in met meer dan 5 meter achterstandquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:15 schreef DutchSL het volgende:
Dat MLS All Star team gaat overigens vanavond tegen Chelsea spelen IRL.
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_MLS_All-Star_Gamequote:Op woensdag 25 juli 2012 16:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Vorig jaar speelden ze tegen Man Utd en toen haalde Olave Rooney in met meer dan 5 meter achterstand
Maar die spelers die in dat team zitten zullen toch wel niet allemaal erin zitten?
Het zijn dus wel precies dezelfde namen. Maar wel apart dat Montero er niet bij zitquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/2012_MLS_All-Star_Game
Here I am.quote:Op woensdag 25 juli 2012 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
Waar zijn de spam soldaten GJE&Marcie?
Zal wel geblesseerd zijn of geen zin hebben in die wedstrijd ofzo.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het zijn dus wel precies dezelfde namen. Maar wel apart dat Montero er niet bij zit
Als je die negert koopt, mag ik hem dan een keer lenen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet ik deze week weer 4 if's krijgen :p
Ja, die trage LB en RB uit het MLS TOTY, die Ierse GK en nog 1 die bijna niks waard is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet ik deze week weer 4 if's krijgen :p
Is niet verzonnen, dat team gaat in het echt een wedstrijd spelen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:25 schreef DutchSL het volgende:
Wel weer typisch dat Serie A en Bundesliga geen eigen TOTY waard zijn, maar er wel even een heel MLS team verzonnen kan worden
Ja 2 wekenquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:25 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Als je die negert koopt, mag ik hem dan een keer lenen?
Ja, dat heb ik hier zelf gepost ja, tegen Chelsea dat weet ik ook wel.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is niet verzonnen, dat team gaat in het echt een wedstrijd spelen.
Echt he..zijn passing is zooooveel beter nu en zijn schot was al fucking sickquote:
de fuck?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef TJV het volgende:
Ook maar eens met FUT begonnen. Een gold pack gekocht voor de liquiditeit en nu wat veilingen afstruinen.
Gouden spelers verkopen, geld innen en zilvere spelers kopen die beter in mijn systeem passen. Rustig opbouwen.quote:
Haha, je praatte alleen alsof het een onderneming was. Vond ik grappigquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Gouden spelers verkopen, geld innen en zilvere spelers kopen die beter in mijn systeem passen. Rustig opbouwen.
Haha, ik wilde het kort en bondig omschrijven.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:48 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, je praatte alleen alsof het een onderneming was. Vond ik grappigWelkom trouwens
Welkomquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:41 schreef TJV het volgende:
Ook maar eens met FUT begonnen. Een gold pack gekocht voor de liquiditeit en nu wat veilingen afstruinen.
Jackassquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Chris Pontiusdie ga ik proberen als ie niet belachelijk duur wordt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Goede zilveren spelers zijn duurder dan normale gouden spelersquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:46 schreef TJV het volgende:
[..]
Gouden spelers verkopen, geld innen en zilvere spelers kopen die beter in mijn systeem passen. Rustig opbouwen.
Ik dacht je maakt een naamgrapje, maar dat is dus z'n echte naam.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:49 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik zie het.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:51 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Goede zilveren spelers zijn duurder dan normale gouden spelersen al helemaal als de slechte gouden spelers die je meestal in gouden pakjes krijgt.
Geen goede investering meestal die gouden pakjes, tenzij je geluk hebt.
Prijzen verschillen wel in formatie, maar 4-2-3-1 is wel betaalbaar hoor. Je CF is in 4-2-3-1 echter wel een soort extra spits en niet een nummer 10.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zie het.Beginnersfoutje. Nog tips over formaties en/of nationaliteiten? Is 4-2-3-1 een beetje betaalbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
________________!
Ga nou maar weer die motor op met je pa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben al terug jaquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga nou maar weer die motor op met je pa.
4-1-2-1-2 is het duurst, verder is alles wel redelijk betaalbaar als je spelers gelijk in hun normale opstelling koopt (4-4-2 en 4-3-3 ook wel prijzig).quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:58 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zie het.Beginnersfoutje. Nog tips over formaties en/of nationaliteiten? Is 4-2-3-1 een beetje betaalbaar?
ik heb geen auto lambal.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom mij dan ophalen, heb zin in mac donalds.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Niet in eindje gramma. Daar is het altijd feest.
Eentje is all stars MLS, andere niet gezien.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef marcie216 het volgende:
Heeft iemand trouwens de linkjes van die 2 totw's?
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:05 schreef DutchSL het volgende:
Corluka als CB
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:09 schreef DutchSL het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#kKrvhexwbdV8g
Haha, met zusi las ik hierquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Eentje is all stars MLS, andere niet gezien.
Thanks broquote:
Ja was toch de bedoelingquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Met jou erbij gaat de post count weer lekker omhoog!
RTquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil wel meehelpen om de topics vol te krijgen door ook offtopic dingen te posten (zoals dit)
Jaaaaaquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik wil wel meehelpen om de topics vol te krijgen door ook offtopic dingen te posten (zoals dit)
+1quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Darksonic die off topic gaat, dat is heiligschennis.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat is neit van een koude kermis thuiskomen in ieder gevalquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:14 schreef DutchSL het volgende:
Gamberini voor 350 coins gekocht en 550 verkocht, dat profit
Spannend wat de laatste is!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef DutchSL het volgende:
Dit is mijn 1 na laatste post voor ik naar huis ga.
Houdoequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:15 schreef DutchSL het volgende:
Als ik terug ben moeten er minstens 2.000 topics doorheen gejaagd zijn.
Doei
Waar ga je heen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:16 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga zaterdag op vakantie , 2 weken. Dan ben ik (de spamkoning) er niet meer
Eindelijk rust, prima.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:16 schreef marcie216 het volgende:
Ik ga zaterdag op vakantie , 2 weken. Dan ben ik (de spamkoning) er niet meer
turkiye, lekker bakkenquote:
Rimando voor 1.5k gekocht en voor 4.5k verkocht. Ik heb nog een Richards (93 pace) voor 3k gekocht als RW, die kan ik wel voor 6k ofzo verkopen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jaaaaa
Of post elk koopje die je vindt? Die zilvere shit loopt niet zo heel lekker, dnek ik 30 min gedaan en ongeveer 2k winst
Jep, maar 5 sterren is normaal in turkije. Nog nooit anders gehadquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Was jij die van dat 5 sterren all in resort in turkije ?
Held. Alleen Rimando bestaat niet volgens UDBquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rimando voor 1.5k gekocht en voor 4.5k verkocht. Ik heb nog een Richards (93 pace) voor 3k gekocht als RW, die kan ik wel voor 6k ofzo verkopen.
Het is een keeper dus dan moet je in de goalkeeper database kijkenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Held. Alleen Rimando bestaat niet volgens UDB
Keepertje.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:19 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Held. Alleen Rimando bestaat niet volgens UDB
lees TTquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Prijzen verschillen wel in formatie, maar 4-2-3-1 is wel betaalbaar hoor. Je CF is in 4-2-3-1 echter wel een soort extra spits en niet een nummer 10.
Thanks, ik ga even rondneuzen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
4-1-2-1-2 is het duurst, verder is alles wel redelijk betaalbaar als je spelers gelijk in hun normale opstelling koopt (4-4-2 en 4-3-3 ook wel prijzig).
Om te beginnen vind ik Fransen en Brazilianen het fijnst om snel een goed & goedkoop team te maken.
Redden we ook zonder spam, met gemakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:23 schreef TJV het volgende:
Jaja mijn eerste veiling gewonnen.Voor welke club ben je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De piemel club van nederland zo te zien volgens zijn post geschiedenisquote:
hjbquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
De piemel club van nederland zo te zien volgens zijn post geschiedenis
Volgens mij bedoelt Rijst voor welke voetbalclub hij is.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
De piemel club van nederland zo te zien volgens zijn post geschiedenis
Of je doet normaalquote:
Vandaar dat ik piemel club zegquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt Rijst voor welke voetbalclub hij is.
quote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:26 schreef vandermar het volgende:
[..]
Vandaar dat ik piemel club zeg [ afbeelding ]
[..]
Hij had jou moeten quoten inderdaadquote:
Dat is mooi.quote:
Oh gaan we weer beginnen, dikkie.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:27 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hij had jou moeten quoten inderdaad [ afbeelding ]
Ja man, vetbekquote:
Nee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef TJV het volgende:
Kun je in die webapp niet gewoon op spelernaam zoeken?
Dat kan op de console ook niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef TJV het volgende:
Kun je in die webapp niet gewoon op spelernaam zoeken?
Let niet op de kinders, het is hier altijd een beetje druk nadat iedereen de hele dag in de zon heeft gelegen en bier heeft gedronken. Straks na het eten en een beetje ontnuchtering is het weer gezellig.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:28 schreef TJV het volgende:
Kun je in die webapp niet gewoon op spelernaam zoeken? Steeds land ed selecteren zuigt.
uit verveling gaat ie maar eten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vet is jouw levensstijl, je gebruikersnaam begint al met een v.
Maak je geen zorgen, ik ben ergere SC's gewend.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Let niet op de kinders, het is hier altijd een beetje druk nadat iedereen de hele dag in de zon heeft gelegen en bier heeft gedronken. Straks na het eten en een beetje ontnuchtering is het weer gezellig.
Dan ben jij reusachtig dik.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die van jou met een R, omdat je overal rollend naartoe gaatquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:30 schreef Rijst het volgende:
Alles wat dik en lelijk is begint met een v.
Varken, vandermar, vetzak.......
Vrouwenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:30 schreef Rijst het volgende:
Alles wat dik en lelijk is begint met een v.
Varken, vandermar, vetzak.......
Winne > Kleine viezerikquote:
Hi ha ho zijn eerste miskoopjequote:Op woensdag 25 juli 2012 17:32 schreef TJV het volgende:
Denk je te cashen met Jesus Navas, biedt niemand erop. Ik ga hem niet eens in de verkoop zetten.
KUTSPEL
Zat in een goldpack zelfs.quote:
Zo min mogelijk gouden pakjes kopen.quote:
PS3.quote:
Ja weet ik veel dat dat kan.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef Rijst het volgende:
Je had beter coins kunnen kopen ipv van packs
Overloperquote:
Waar?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nou ja voor 10 euro (misschien wel minder) kan je 100.000 kopen. Goede deal imo.
En wel weer smeken om mee te mogen clubben op de xboxquote:
Zou je niet wachten tot fifa 13? Is nu zonde vind ik met over 2 maanden de volgende fifaquote:
Marktplaats en soms verkoopt er hier ook wel eens iemand coins.quote:
Ach, even ervaring opdoen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zou je niet wachten tot fifa 13? Is nu zonde vind ik met over 2 maanden de volgende fifa
Ik? Xbox is van mij.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En wel weer smeken om mee te mogen clubben op de xbox
Boehoe, ik heb socialere dingen te doen dan met frituurhanden te clubbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hou je vetvingers onder bedwang. Ik club vaker op de xbox dan jij.
Ga je nu serieus de coins verkopen die je van andere mensen hier hebt gekregen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik kan in principe 200k verkopen, maar ik weet niet hoe ik geld kan ontvangen naast bank/paypal
Via de brievenbusquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik kan in principe 200k verkopen, maar ik weet niet hoe ik geld kan ontvangen naast bank/paypal
Nog nooit gegetenquote:
Ja, LWquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Is er nou een IF Kandji gekomen nog?
Was het eerlijk gezegd bijna vergetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ga je nu serieus de coins verkopen die je van andere mensen hier hebt gekregen?
Ouders hèquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Via de brievenbus
Waarom niet via de bank dan?
Oja, helemaal vergetenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En als het goed is heeft GJE die 20 ekkies echt niet nodig want zijn pa is een rijke tatta.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik bied 4 tieten.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:39 schreef marcie216 het volgende:
Ik kan ook wel 100k verkopen!
(gewoon via Ideal)
Hoe doe je dat via Ideal sturenquote:
Hee ouwe fapbeer, ik ben geen homoquote:
Bi dan? Lekker van twee walletjes snoepen of niet, ouwe trekvogel!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hee ouwe fapbeer, ik ben geen homo!
Dat is niet wat je gisterenavond tegen mij zeiquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hee ouwe fapbeer, ik ben geen homo!
Niet, in een envelop uiteraard.quote:
Nee, alleen het vrouwelijke ras!quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bi dan? Lekker van twee walletjes snoepen of niet, ouwe trekvogel!
quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:41 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat is niet wat je gisterenavond tegen mij zei
Je weet we waren in de pallaz.
Ja maar dan zijn die afgehakt, dat wil ik nietquote:
Hmm, wil je dan een waardebon?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:42 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn die afgehakt, dat wil ik niet
Nee, Money or nothingquote:
Een boekenbon aangezien hij heel veel boeken in het echt leest en niet op de ipadquote:
Dan niets dusquote:
Ik geef je 4.50. Echt 1% fantastisch.quote:
Nee, mijn familie kon gewoon normaal vlees betalenquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
At jij vroeg geen Smac voor bij de macaroni?
Deze man. Entrecote door je macaroni.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, mijn familie kon gewoon normaal vlees betalen
Krijg je 45k voorquote:
Hipsterquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, mijn familie kon gewoon normaal vlees betalen
Nee man, gewoon gehaktquote:
Van gehakt maak je gehaktballen ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:
quote:
Winst of omzet?quote:
Winst. Heb ongeveer 45k omzet. Maar bijna alles was uit packs dusjaquote:
Dus jij hebt 5000/400 = 20 packs gekocht en daar 40k winst mee gemaakt?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Winst. Heb ongeveer 45k omzet. Maar bijna alles was uit packs dusja
Al die spelers die in mijn club aan het chillen waren. Verder waren er een paar MLS spelers die ik uit mijn team heb verkocht zoals Kandji, White. Die had ik ook ingekochtquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dus jij hebt 5000/400 = 20 packs gekocht en daar 40k winst mee gemaakt?
Dan moet je die kosten voor het inkopen wel meerekenen in je zogenaamde winst hebt.quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Al die spelers die in mijn club aan het chillen waren. Verder waren er een paar MLS spelers die ik uit mijn team heb verkocht zoals Kandji, White. Die had ik ook ingekocht
Baal je niet dat je die buy now price niet hoger hebt gezet?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
samen met 2x squad fitness in 1 pakje!
Ja doe ik toch?quote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan moet je die kosten voor het inkopen wel meerekenen in je zogenaamde winst hebt.
Ah oke, goed gedaan danquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja doe ik toch?
Mijn omzet is 45k, mijn winst 40k. Die spelers had ik in totaal voor 5k gekocht?
Opgeslagenquote:
Dankje, Ik ben gewoon goedquote:
Kan je achteraf makkelijk zeggen maar net voordat hij af liep werd hij voor 5K gekochtquote:Op woensdag 25 juli 2012 17:59 schreef TJV het volgende:
[..]
Baal je niet dat je die buy now price niet hoger hebt gezet?
Ik vind het nogal ongeloofwaardig dat je 900% winst hebt gemaakt op al die spelers inclusief packs kopen maar vooruit.quote:
Ik reken de packs kosten niet mee.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vind het nogal ongeloofwaardig dat je 900% winst hebt gemaakt op al die spelers inclusief packs kopen maar vooruit.
Aha dan heb je dus niet 40k winst.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik reken de packs kosten niet mee.
Ik heb 3 spelers verkocht uit mijn team, had ik voor 300/600 en nog wat gekocht. en voor1,5k verkocht.
De spelers uit mijn club tel ik niet mee, want die heb ik niet gekocht.
Ik snap het niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik reken de packs kosten niet mee.
Ik heb 3 spelers verkocht uit mijn team, had ik voor 300/600 en nog wat gekocht. en voor1,5k verkocht.
De spelers uit mijn club tel ik niet mee, want die heb ik niet gekocht.
Precies.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer
Da's hetzelfde als een speler kopen voor 20k, verkopen voor 45k en de kosten van de speler niet meerekenen zodat je 45k winst heb
Jawel want die spelers in mijn club verkochten normaal niet voor 150. Dus waren ze niks waard?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Aha dan heb je dus niet 40k winst.
Maar die heb je toch gekocht en die packs heb je toch ook gekocht? dat zijn kosten en moet je dus van je winst aftrekken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:06 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jawel want die spelers in mijn club verkochten normaal niet voor 150. Dus waren ze niks waard?
Rot op man, dat ben ik. Zie die dikke kop dan!quote:
maar dat zijn kutteamsquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:13 schreef vandermar het volgende:
2 teams onder de 50K Marcie!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide 4* bij beide heb ik goud en zilver op de bank.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:14 schreef marcie216 het volgende:
[..]
maar dat zijn kutteamsOp de 1e na, hoeveel sterren is die?
Manoel en Thiago Heleno vind ik. Douglao en Zelao komen daar vlak achter!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Wat zijn de 2 beste Braziliaanse CB's?
Ah oke, als je brons doet haal je 3,5 wel tochquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beide 4* bij beide heb ik goud en zilver op de bank.
KANUquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Manoel en Thiago Heleno vind ik. Douglao en Zelao komen daar vlak achter!
Denk het welquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:16 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ah oke, als je brons doet haal je 3,5 wel toch?
Ronaldinho en Kaka CDMquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1582556
Moet dit nog even opvullen namelijk
Doe Carlos CDM met UP Gustavoquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
je kan ook echt geen teams maken hequote:Op woensdag 25 juli 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja. Mijn Prim Div Mex team is nog geen 50k en dat vind ik misschien wel mijn beste teamquote:
Linkje van je Mex aubquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja. Mijn Prim Div Mex team is nog geen 50k en dat vind ik misschien wel mijn beste team
Voor de rest is mijn Poolse bronze team heel goedkoop, in totaal misschien 3k ofzo.
Ik noem 5* skillers op hé!quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Damn
Kaka kan er wel uit voor Carlos opzich, voor de rest laat ik de voorhoede zo denk ik.
Wil een beetje wat skillZ in de voorhoede hebben, leuk om mee te kutten
Ik heb 3 spelers.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:11 schreef Rijst het volgende:
Hey TJV zullen we vanavond een potje spelen? Ik hou ervan om noobs in te maken.
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#zBNMmw2vbdWomquote:
Dagelijks terugkerende woorden. Zonde van je "energie" dit soort posts.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Jezus GJE, die CDM's!
Hoe lang post je nou al hier man..je hebt toch wel iets meegekregen van FUT zelf?
hihih ga je leren skillen?quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:17 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Maakt niet uit. Verdedigen kan die toch al niet.quote:Op woensdag 25 juli 2012 18:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kan ook echt geen teams maken hedenk aan balans man.
Ah mooi team hoor. Misschien na-apen. En die Salcido, ouwe PSV boyquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#zBNMmw2vbdWom
Geen 1 IF, er is tot nu toe ook geen 1 uitgekomen die ik beter vind dan een NIF. Ik moest laatst tegen TOTY Sanchez maar die deed het niet zo goed, 2 goals gingen via hem en de paal erin
Lekker man, in de zon liggen met laptop aan een verlengsnoer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |