quote:Op maandag 30 juli 2012 00:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Echt wel. Vooral omdat 35 man ineens in de chat zat van WTF.
blizzard store.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:40 schreef keepoww het volgende:
wat zijn eigenlijk de meest makkelijke manieren om een vette mount te krijgen (behalve engineering tailoring)
Thanksquote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef Isabeau het volgende:
Gratz Wyri. Ik heb het even allemaal opgegeven met proberen
ICC en Ulduar raid achievements, Netherwing en spermmountrepgasten rep, het Tournament in ICC etc etc. Dit is mijn lijstje: http://eu.battle.net/wow/en/character/outland/Wyrihaximus/mountquote:Op maandag 30 juli 2012 15:40 schreef keepoww het volgende:
wat zijn eigenlijk de meest makkelijke manieren om een vette mount te krijgen (behalve engineering tailoring)
http://www.mmo-champion.c(...)-here!?highlight=rafquote:Op maandag 30 juli 2012 17:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Wil eigenlijk ook nog de nieuwe RaF mount hebben
Mwah ik werk ook nog en heb niet echt veel tijd op het momentquote:Op maandag 30 juli 2012 17:31 schreef Nystiq het volgende:
[..]
http://www.mmo-champion.c(...)-here!?highlight=raf
Kies maar uit
Pokemons, die dungeon challenges, paar nieuwe reps die wel boeiend lijken, lfr voor alle nieuwe raids(niet nieuw, wel fijn voor mij) en voor mij de vrijheid om mijn andere chars te spelen. Al mijn mounts overal beschikbaar, hoef ik niet meer bang te zijn dat die ene mount dropt op mijn alt die eigenlijk nooit speel maar nu ff omdat het wel leuk wasquote:Op donderdag 26 juli 2012 12:24 schreef keepoww het volgende:
[..]
Wat voor een dingen komen er meer bij volgens jou? (buiten een nieuwe / race class levelen).
Gecamped? Alsnog gratsquote:
LFR is best handig, vandaag voor het eerst me vriendin meegenomen er naar toe. Die vond het best makkelijk gaanquote:Op maandag 30 juli 2012 21:35 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Pokemons, die dungeon challenges, paar nieuwe reps die wel boeiend lijken, lfr voor alle nieuwe raids(niet nieuw, wel fijn voor mij) en voor mij de vrijheid om mijn andere chars te spelen. Al mijn mounts overal beschikbaar, hoef ik niet meer bang te zijn dat die ene mount dropt op mijn alt die eigenlijk nooit speel maar nu ff omdat het wel leuk was.
Echt raiden valt het niet te noemen, wel erg vermakelijk imo. En leuk om ff tussen door te doen. Prima toevoeging wat mij betreft, helemaal omdat ik op die manier met weinig spelen toch ff alle raids een beetje kan doen. De sfeer proeven en scenery checken.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
LFR is best handig, vandaag voor het eerst me vriendin meegenomen er naar toe. Die vond het best makkelijk gaan.
Precies daarom doen we/ik het ook, echt raiden heb ik gedaan maar geen tijd/zin meer in.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:34 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Echt raiden valt het niet te noemen, wel erg vermakelijk imo. En leuk om ff tussen door te doen. Prima toevoeging wat mij betreft, helemaal omdat ik op die manier met weinig spelen toch ff alle raids een beetje kan doen. De sfeer proeven en scenery checken.
quote:We are aware that many of you are concerned about not having enough time to level up and such, which is a concern we fully acknowledge, as we know that many of you would like to enjoy and experience the new areas and content at your own pace, and not feel like you have to rush through things and level up as fast as possible just to have a go at the Brewfest dungeon boss.
Therefore, In order to make sure you guys have some more time to prepare for this year's Brewfest, we have pushed the whole event forward by just over a week, stopping short of overlapping with the Hallow’s End event.
Idem, heb toen helaas met m'n stomme kop ook een groot gedeelte verkochtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 12:08 schreef MarkyB het volgende:
Ik vraag me af of ik met mijn ds hc gear tot level 89 kan doorgaan.
Van 80-84 heb ik in ieder geval met heroic icc gear kunnen doen. Deed erg veel pijn om die gear uit te moeten doen
Eigenlijk is het gearen nu gewoon zonde van de tijdquote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:57 schreef Junglebeast het volgende:
Zo ben de Beta maar eens aan het installeren. Heb op Live niet zoveel meer te doen. Een Priest levelen van 83 naar 85, en beetje gearen eventueel. Ook de DK mag nog betere gear voor straks.
En misschien nog een paar raid achievements op mijn Druid. Dat is het wel zo'n beetje.
Hopelijk kan ik tijdens de Beta een goede keuze maken wat te gaan spelen in MoP. Ben er nog niet helemaal uit. Resto Druids doen het heel erg goed namelijk. Maar heb toch niet veel zin om weer te gaan healen. Een Mage staat ook hoog in mijn top 3. Of toch een melee character.. hmm.
Ik maak wel een mix van HoT gear en PvP epics voor het levelen straks.. Maar zal er geen blue gems of echants opgooien.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 13:58 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gearen nu gewoon zonde van de tijd
Jij kan niet logisch nadenken? Dacht je nou echt dat iemand voor 1 silver zo'n gem te koop aanbied in een neutraal AH als die niet voor iemand bestemd zou zijn? Het antwoord op je vraag is dus ja...natuurlijk laat ik zo'n gem staan, is gewoon een kwestie van fatsoen en van even je gezond verstand gebruiken. Bovendien als je na een whisper of je zo vriendelijk wil zijn te terug te plaatsen gewoon doet alsof je neus bloedt, ben je gewoon een ordinaire dief.quote:
Ik stond daar notabene met de persoon voor wie de gems bedoeld waren, en hij stond nog in open chat met die horde te praten (uiteraard kan ik daar als Alli niks van verstaan), maar hij vertelde me later op real ID dat ie hem zei dat ie op die 2 gems van mij stond te wachten. Die horde heeft vervolgens snel gereageerd en een van die 2 gems gekocht. Hij wist dus dat ze voor mijn maat bestemd waren, maar hij had er gewoon maling aan, in mijn optiek ben je dan gewoon een onderkruipsel. Wel mooi dat ie van zijn GM even later gewoon op zijn lazer kreeg en die gem terug moest geven.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:00 schreef MarkyB het volgende:
Ik kan erg goed logisch nadenken. Maar wat is dan de ondergrens om iets goedkoop te kopen of iets laten staan omdat het voor een ander bedoeld is? Ik vind het een risico voor diegene die het erop zet en ik zal ook geen seconde twijfelen om het te kopen als ik het zie.
Als je het met een addon doet ben je wel erg triest inderdaad.
Ik snap wel wat je bedoeld, en misschien was het ook wel beter te wachten, ik heb dat zelfs nog voorgesteld aan mijn horde maatje, maar hij wilde niet wachten, en vroeg me ze erin te zetten. Hij reageerde gewoon niet snel genoeg, maar het is en blijft gewoon een sneue actie van die gasten.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 15:08 schreef Cornelis83 het volgende:
ik zeg ook niet dat het geen onderkruipsel is, het is flauw. Maar je had het met je ogen dicht aan kunnen zien komen dat het ging gebeuren. en dan zou ik toch wel ff iets voorzichtiger zijn. Des noods een uurtje later of dagdeel later nog eens proberen. Hij zal daar toch echt niet voor eeuwig gaan blijven staan of zo...
Uhhh...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij kan niet logisch nadenken? Dacht je nou echt dat iemand voor 1 silver zo'n gem te koop aanbied in een neutraal AH als die niet voor iemand bestemd zou zijn? Het antwoord op je vraag is dus ja...natuurlijk laat ik zo'n gem staan, is gewoon een kwestie van fatsoen en van even je gezond verstand gebruiken. Bovendien als je na een whisper of je zo vriendelijk wil zijn te terug te plaatsen gewoon doet alsof je neus bloedt, ben je gewoon een ordinaire dief.
Bij mijn guild zat iemand die veel te goedkoop de vial of the sands mount kocht op AH, 50 gold kon niet goed zijn. Maar het was wel inpakken en wegwezen. Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 14:55 schreef Hathor het volgende:
[..]
Jij kan niet logisch nadenken? Dacht je nou echt dat iemand voor 1 silver zo'n gem te koop aanbied in een neutraal AH als die niet voor iemand bestemd zou zijn? Het antwoord op je vraag is dus ja...natuurlijk laat ik zo'n gem staan, is gewoon een kwestie van fatsoen en van even je gezond verstand gebruiken. Bovendien als je na een whisper of je zo vriendelijk wil zijn te terug te plaatsen gewoon doet alsof je neus bloedt, ben je gewoon een ordinaire dief.
waarschijnlijkquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:19 schreef Cornelis83 het volgende:
Ik denk dat we hier een klassieke verwarring hebben om de afkorting GM. Ik denk dat Hathor het over een Guild Master heeft, niet een Game Master. Guild Master heeft waarschijnlijk lopen dreigen met Guild kick en die DK zat daar niet op te wachten. Als hij dan toch Game Master bedoelde, snap ik niet waarom hij erbij zei dat de paladin niet in een guild zat.
shit like this houden me toch terug weer wegquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef Bootje84 het volgende:
De tering zeg.. Ik ga sinds lange tijd weer een keertje naar LFR. Gewoon een fucking wipefest op die ooze-trash. Continu worden er extra packs of de fucking boss gepulled... al 4 wipes.... De tering :/
Echt te triest voor woorden. Mensen die blijkbaar slim genoeg zijn om te ademen, maar te dom om te poepen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef Syphixx het volgende:
[..]
shit like this houden me toch terug weer weg
Hoezo? op woensdag/donderdag doe ik op 1 avond 2 full raid runs met zowel de pala als de mage, achter elkaar. Alleen op dinsdag blijven de retards nog over.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:53 schreef Syphixx het volgende:
[..]
shit like this houden me toch terug weer weg
Ja hoor, mail me je mailadres maarquote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:51 schreef Syphixx het volgende:
tiemand zin om te RAF'en ? ik zou et anders vnv nu écht wel kopen
Nou, dan ben jij dus gewoon een onfatsoenlijke hork, zat je in mijn guild kickte ik je eruit zonder verder vragen te stellen, door zulk soort types gooi je je goeie naam te grabbel.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:03 schreef Knut het volgende:
Mijn GM zou op haar hoofd kunnen gaan staan. Als ik een epic gem voor 1 s zie. Dan koop ik die epic gem voor 1s.
Ik zou je ook vierkant uitlachen als je bij me kwam klagen " Oi, die was niet voor jou".
Dat snap ik ook wel op het moment dat ik hem aanschaf.
GM als in Guildmaster. Het was nog een vrij gerespecteerd raidguild ook, dus ik denk dat ie liever daar niet uit gekicked wilde worden, dus koos ie maar eieren voor zijn geld.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:14 schreef TwyLight het volgende:
Die GM heeft inderdaad lopen bluffen, als hij het niet terug wou geven had hij het niet terug hoeven geven en had die GM niks kunnen doen.
Ook iets leuks:
Een tijd geleden hadden we 2 - 0 in Warsong Gulch en ik had de laatste vlag bij me, die ik niet van plan was in te leveren want we waren HK's aan het farmen. Toen kreeg ik blijkbaar een paar reports aan m'n broek en vroeg een GM aan me of ik misschien de vlag in wou leveren. Toen zei ik nee, ik ben met een groep en dit is hoe wij het spel spelen, en dat ik liever Horde's omleg dan dat ik aan het wachten ben in een queue en toen reageerde hij niet meer.
Vaak bluffen GM's gewoon met dat soort dingen, maar er wat aan doen kunnen ze niet want het is gewoon toegestaan.
Welnee. Dat jij nou zo'n huilie bent.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij dus gewoon een onfatsoenlijke hork, zat je in mijn guild kickte ik je eruit zonder verder vragen te stellen, door zulk soort types gooi je je goeie naam te grabbel.
Iemand kicken omdat hij iets van een Neutral AH haalt. En jij hebt het over een goede naam ?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:05 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nou, dan ben jij dus gewoon een onfatsoenlijke hork, zat je in mijn guild kickte ik je eruit zonder verder vragen te stellen, door zulk soort types gooi je je goeie naam te grabbel.
Hij wist dat het voor mijn maat was die notabene naast me stond, als je dan toch die gem eruit vist, dan ben je inderdaad een rat ja.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:14 schreef Knut het volgende:
[..]
Iemand kicken omdat hij iets van een Neutral AH haalt. En jij hebt het over een goede naam ?
Nee, daar is nou zo'n neutraal AH voor, dat er vervolgens mensen zoals jij zijn die daar dan misbruik van denken te kunnen maken is jammer.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Welnee. Dat jij nou zo'n huilie bent.
Laten we eerlijk wezen, wat je deed was gewoon ontzettend dom.
Daar word ie wel voornamelijk voor gebruikt, dat weet je zelf net zo goed als ik.quote:
Nee jij misbruikt de neutral AH om een game restriction te bypassen. Want het is niet de bedoeling dat je van alliance naar horde dingen verkoopt naar je vriendjes.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:16 schreef Hathor het volgende:
[..]
Nee, daar is nou zo'n neutraal AH voor, dat er vervolgens mensen zoals jij zijn die daar dan misbruik van denken te kunnen maken is jammer.
En waarom is er dan een neutral AH? de enigen die er misbruik van maken zijn die snipers die daar de hele dag lopen te campen, loerend op een goedkoop item.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee jij misbruikt de neutral AH om een game restriction te bypassen. Want het is niet de bedoeling dat je van alliance naar horde dingen verkoopt naar je vriendjes.
Dat zit je nu gewoon hier ter plekke te verzinnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:23 schreef MarkyB het volgende:
Dat is om alli eigen en horde eigen items voor veel geld te kunnen slijten zoals pets
Logisch nadenken is ook niet je sterkste kant he? Ik, net als duizenden anderen, spelen zowel horde als alliance, dus ik heb vrienden aan beide kanten. had je dat nou echt zelf niet kunnen verzinnen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:25 schreef MarkyB het volgende:
Ik zou niet weten waarom anders, vrienden van de andere faction zijn geen vrienden, dan zaten ze bij je eigen faction.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |