abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 juli 2012 @ 00:03:01 #201
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_114829012
Ik was de discussie over realistische series aan het lezen en aan het bedenken wat ik wilde reageren toen iemand anders het al precies zei:

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 14:04 schreef Levolution het volgende:

The Wire ben ik nu bij seizoen 2, dat is pas een realistische serie. Zelfs bij Br Ba krijg ik af en toe het gevoel dat het nep is, bij The Wire lukt dat niet.
The Wire is de meest realistische serie die imo ooit gemaakt is (heb West Wing dan wel niet gezien aangezien die ook wel eens wordt genoemd als beste/meest realistische serie).

Maar The Wire laat perfect zien dat 'slechte' mensen ook goede dingen doen...de drugsdealers die op de hoek van de straat staan zorgen toch voor hun familie of een stel weeskinderen.
Aan de andere kant de 'heldhaftige' politieagenten die ook gewoon vreemdgaan, drank misbruiken en autorijden e.d. De grens tussen goed en slecht is dus niet zo zwart-wit als in zoveel andere series/films wel het geval is. Dat is realisme imo.
Daarbij wordt in een later stadium van de serie ook de hogere ranken van de politie organisatie, het stadsbestuur en de politiek belicht..enorm realistisch en vet gedaan imo. Daarbij worden bijvoorbeeld thema's als homoseksualiteit niet geschuwd in de serie en dat is ook realistisch en gewaagd voor een Amerikaanse serie.

Een dikke aanrader voor mensen die deze serie nog niet gechecked hebben. Het zijn in totaal 5 seizoenen (serie is al weer een aantal jaren gestopt). Ik heb de serie toen der tijd tot diep in de nacht gekeken...steeds als de aflevering voorbij was: 'fuck nu wil ik weten wat er gaat gebeuren...vooruit nog één aflevering dan.'

Mja genoeg over The Wire....Breaking bad _O_ Vind hem wel wat onrealistischer...dat inbreken bij dat opslaglager en een vol vat chemicaliën stelen ging bijvoorbeeld naar mijn mening iets te makkelijk en inbreken bij het depot waar al het bewijsmateriaal opgeslagen staat vond ik ook iets te simpel gedaan. Maar dat neemt niet weg dat het desalniettemin een hele vette serie is. Morgenavond eindelijk weer een nieuwe ep.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_114830581
If not now, then when.
pi_114836885
Erg sterke aflevering weer.
Die kop van Walt als hij Brock ontmoet :D, Skyler die gek aan het worden is en die Scarface scene :7

_O_
pi_114836977
Sneak Peak van volgende week S05E04 Fifty-One

Promo voor S05E04 Fifty-One
pi_114838479
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:43 schreef FredVleespet het volgende:
Erg sterke aflevering weer.
Die kop van Walt als hij Brock ontmoet :D, Skyler die gek aan het worden is en die Scarface scene :7

_O_
IJzer sterke aflevering inderdaad. Walt wilt meer, veel meer..
pi_114838559
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 09:48 schreef FredVleespet het volgende:
Sneak Peak van volgende week S05E04 Fifty-One

Promo voor S05E04 Fifty-One
Ik ben veel te gierig om het gelijk te kijken, nu mag ik weer een volle week wachten..
pi_114839596
Meteen naar beneden gescrolld... Heeft iemand engelse subtitles gezien voor de nieuwste aflevering van BB? Normaal haal ik ze van subscene.com, nu zie ik ze er nog niet op staan. :'(

Edit: all hail to Bierdopje.com _O_ _O_

[ Bericht 31% gewijzigd door Oidipous op 30-07-2012 11:45:43 ]
pi_114840159
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:54 schreef Grimmson het volgende:

[..]

IJzer sterke aflevering inderdaad. Walt wilt meer, veel meer..
Denk ook dat die 10 gasten die hun mond moeten houden ook wel de sjaak zijn. Walt was het er duidelijk niet mee eens B-). Het zou een bloedbad worden volgens Aaron Paul meen ik ergens gelezen te hebben in een interview O-)
pi_114840402
wie heeft torrent met NL ondertiteling van de laatste aflevering, anders word het ongeveer 3 daagjes nog wachten :p
pi_114840584
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 11:57 schreef Abelow het volgende:
wie heeft torrent met NL ondertiteling van de laatste aflevering, anders word het ongeveer 3 daagjes nog wachten :p
NL-se ondertiteling duurt wel even
pi_114840795
ja denk het ook, jammer dat mijn Engels niet zo goed is
pi_114841026
Zeker jammer, helemaal omdat het een verhaal gedreven serie is, best belangrijk dat je alles kan volgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Grimmson op 30-07-2012 12:19:35 ]
pi_114842091
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:14 schreef Grimmson het volgende:
Zeker jammer, helemaal omdat het een verhaal gedreven serie is, best belangrijk dat je alles kan volgen.
Haha ja drm, achja paar dagen wachten kan geen kwaad. Ik hou me wel bezig met 'The Shield', ook een leuke serie. Helaas weinig seeders, waardoor downloaden jaren duurt xd.
pi_114842511
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:08 schreef Abelow het volgende:
ja denk het ook, jammer dat mijn Engels niet zo goed is
Mijn engels reikt ook niet verder dan de absolute basis maar kan het grotendeels wel goed volgen. Zeker met engelse ondertiteling kan ik meteen het woord opzoeken en zo mis ik niets. Vandaag bijvoorbeeld condo, corrugator en paralegal.
pi_114842658
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:53 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Mijn engels reikt ook niet verder dan de absolute basis maar kan het grotendeels wel goed volgen. Zeker met engelse ondertiteling kan ik meteen het woord opzoeken en zo mis ik niets. Vandaag bijvoorbeeld condo, corrugator en paralegal.
ja, ik wou ook engels ondertiteling downloaden maar op dat website van jou moet je lid worden :(
pi_114842725
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef Abelow het volgende:

[..]

ja, ik wou ook engels ondertiteling downloaden maar op dat website van jou moet je lid worden :(
Registreren is gratis. Hield me ook eerst tegen maar bierdopje.com is echt een goede site. De moeite waard. :)
pi_114842821
haha oke ik ga het ook maar doen, is kleine moeite zie ik
pi_114842901
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:54 schreef Grimmson het volgende:

[..]

IJzer sterke aflevering inderdaad. Walt wilt meer, veel meer..
Plus dat hij Marie tegen Skyler afzet ^O^ indien Skyler nu ooit nog eens gaat zeuren komt Marie direct met dat ze vreemd is gegaan en kan later in evt rechtszaak of dergelijke nog wel eens van pas komen.

Mike was ook weer erg goed.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 30 juli 2012 @ 13:13:11 #219
202546 Baszh
The Dude abides
pi_114843051
Dat einde voorspelt weinig goeds voor hen die Walt trotseren.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_114843169
quote:
99s.gif Op maandag 30 juli 2012 12:58 schreef Abelow het volgende:

[..]

ja, ik wou ook engels ondertiteling downloaden maar op dat website van jou moet je lid worden :(
Google gewoon op subtitle Breaking Bad S05E03 en je krijgt echt 500 verschillende sites met gratis, makkelijk te downloaden subtitles....heb je geen bierdopje voor nodig.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114843497
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:16 schreef Norrage het volgende:

[..]

Google gewoon op subtitle Breaking Bad S05E03 en je krijgt echt 500 verschillende sites met gratis, makkelijk te downloaden subtitles....heb je geen bierdopje voor nodig.
Dat heb ik geprobeerd maar ik kwam dus enkel bij pagina's waarbij je alleen de aflevering kon downloaden. Verder enkele subtitle sites maar die bieden ook geen relaas. Bierdopje is over het algemeen wel goed bijgehouden. :)
pi_114843585
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 13:23 schreef Oidipous het volgende:

[..]

Dat heb ik geprobeerd maar ik kwam dus enkel bij pagina's waarbij je alleen de aflevering kon downloaden. Verder enkele subtitle sites maar die bieden ook geen relaas. Bierdopje is over het algemeen wel goed bijgehouden. :)
Ik doe dat elke maandagochtend, en dat heeft me echt nog nooit een enkel probleem opgeleverd. Je moet wel altijd even goed kijken welk knopje de download van de subtitle is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_114845116
Ik gebruik altijd deze voor subtitles meteen op de ochtend dat er een nieuwe episode uit is.
pi_114848609
Awesome aflevering _O_
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_114851020
Ook mooi dat Skinny Pete en Badger weer terug zijn *;
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')