Daar lijkt het wel op. Maar als hij daadwerkelijk met haar dood te maken heeft (wat me niets zou verbazen) dan vraag ik me af in hoeverre dat met -A en/of de dood van Ali te maken heeft, of dat het gewoon een enorm stom toeval is.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:
En die 'neef' van Maya is gewoon haar stalker volgens mij.
crime passionnel!quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, misschien heeft Paige Maya wel vermoord![]()
Dat dacht ik dus ook al.quote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:47 schreef loezzzje het volgende:
En ik denk (weet het eigenlijk wel zeker) dat die email die Spencer kreeg van die universiteit, dat die nep is. Dus nou denkt ze dat haar application verstuurd is terwijl dat wss niet zo is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Nate verloor zijn cool ook wel tegen Jenna. Misschien een truc om daarna lekker te kunnen uithuilen bij Emily..Because simple is bad!
quote:Op woensdag 15 augustus 2012 11:50 schreef babette21 het volgende:
en elk verhaaltje rond Aria is boring as hell het kijken meer dan waard.
Het lijkt me ook lastiger voor A om te blijven doet wat hij/zij doet als de liars naar de Uni gaan. Lijkt mij niet dat ze allemaal bij dezelfde universiteit terecht komen..quote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Goofoyou het volgende:
Ugh die Nate. ik vertrouw hem voor geen meter. Ik hoop dat de serie niet te lang gaat duren, de lol gaat er een beetje vanaf. Een vierde seizoen kan er opzich wel bij, maar als het langer gaat duren...weet niet of ik het dan nog wel zo leuk vind om te kijken.
Ja nu je het zegt. Het gaat inderdaad niet echt werken als ze examen hebben gedaan en naar een verschillende uni's gaan. Maar ik vraag mij eigenlijk af hoe de tijd verloopt in Rosewood. Ik heb er zelf eigenlijk nooit opgelet. Bij sommige series is een seizoen een jaar/schooljaar en ik weet dat ze in Rosewood wel over de tijd praten (zoveel tijd verstreken sinds Alysons dood etc), maar ik heb geen idee hoe snel de tijd verlooptquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Het lijkt me ook lastiger voor A om te blijven doet wat hij/zij doet als de liars naar de Uni gaan. Lijkt mij niet dat ze allemaal bij dezelfde universiteit terecht komen..
Ik hoorde Aria idd tegen Ezra zeggen dat ze nu een jaar met elkaar gingenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:33 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij is er nou net 1 jaar voorbij daar. En wij zijn al 3 seizoenen verder.
Ja idd. En volgens mij is het daar nou herfst dus kunnen ze er idd nog makkelijk 2 seizoenen uit halen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 12:35 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ik hoorde Aria idd tegen Ezra zeggen dat ze nu een jaar met elkaar gingen
Het kan toeval zijn, maar het zal me niets verbazen als het wat zou kunnen betekenen. De bedenker kiest denk ik niet zomaar namen...quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef JDx het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 22 van seizoen 2, klopt het dat er ook iets zit in de namen van personen? Aantal A's, plek van de A? Of is dat gewoon para
jAson
iAn
gArret
kAte
pAige
Lieverdjes Spencer en Emily hebben geen A in hun naam (behalve achternaam)
Aria en Hanna beide wat meer geheimpjes e.d. 2x A in hun naam.
Zal wel bullshit zijn
A. heeft wel een andere aanpak dan voorheen. Ze smst minder maar is wel veel 'harder' geworden.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik las iets met 'Betrayal', dus zou het dan echt een van de liars zijn?
Ik ben nog niet aan het einde van seizoen 2, maar daarom denk ik ook dat Maya nog wel voor problemen kan zorgen en Holden bijvoorbeeld niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Het kan toeval zijn, maar het zal me niets verbazen als het wat zou kunnen betekenen. De bedenker kiest denk ik niet zomaar namen...
Lijkt me niet dat er iets met die namen is, die kies je tenslotte niet zelf uit. Ik zie al voor me dat Spencer denkt: "Oke ik ben het zat, ik loop over naar de andere kant... oh nee, dat kan niet, geen A in m'n naam... gedoemd om een eerlijk mens te zijn! Crap!"quote:Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Het kan toeval zijn, maar het zal me niets verbazen als het wat zou kunnen betekenen. De bedenker kiest denk ik niet zomaar namen...
Nou ik had het meer bedoeld als dat de schrijver (de serie is toch gebaseerd op een boek?) misschien wel bewust die namen had gekozen om lezers na te laten denken over wie A is. Gewoon dat ze hints in het verhaal heeft gestopt om lezers te helpen of juist op het verkeerde been te zetten. Ik weet echter niet in hoeverre de serie het boek volgt, dusja. En het hoeft inderdaad niets te betekenen. Het is in ieder geval wel leuk voor (complot)theorieënquote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat er iets met die namen is, die kies je tenslotte niet zelf uit. Ik zie al voor me dat Spencer denkt: "Oke ik ben het zat, ik loop over naar de andere kant... oh nee, dat kan niet, geen A in m'n naam... gedoemd om een eerlijk mens te zijn! Crap!"
Ja in seizoen 1 is inderdaad vooral Spencer de lul. Maar dit seizoen wordt ze alleen gebruikt om Gareth onschuldig te verklaren (eerst de armband nu de video). Hanna daarintegen wordt wel heel verdacht gemaakt. Aria heeft nog geen moeite met A. gehad maar Emily wel..quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef babette21 het volgende:
Ik heb net seizoen 1 teruggekeken (met wat doorspoelen deze keer), maar van hun vier is Spencer toch echt het vaakst de lul. Zij wordt echt verdacht gemaakt, wordt zelfs person of interest door toedoen van A. Uit de flashbacks blijkt ook steeds weer dat Spencer en Alison elkaar eigenlijk helemaal niet lagen, mede omdat Spencer de enige was die tegen Ali inging.
Hanna en Emily zijn vaker op emotioneel en fysiek gebied de pineut. Aria wordt eigenlijk behoorlijk ontzien (maar goed, die graaft d'r eigen graf wel door het met een leraar aan te leggen, daar heeft ze A niet voor niet nodig![]()
).
Over de tijdlijn: aan het begin van S3 waren we precies een jaar verder sinds de terugkomst van Aria (een jaar dáárvoor verdween Alison... en de Halloween aflevering speelde zich weer dáár voor af).
Maar: tussen de finale van S2 en de start van S3 hebben ook nog 5 maanden gezeten. Dus de eerste twee seizoenen betreffen 7 maanden. Incl. forse tijdsprongen (denk aan dat gebroken been van Hanna: van de ene op de andere aflevering genezen!), dus uh... vrij onmogelijk. Gelukkig vraagt deze serie sowieso een hoop fantasie, dus dit kan er ook nog wel bij!
Ik denk niet dat A één van de meiden is, dat kan ook niet. Ze staan geregeld te keuvelen met zijn 4en als ze een smsje krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 18:50 schreef babette21 het volgende:
Nu wordt Hanna inderdaad een beetje in de positie gezet waar Spencer in S1 mee moest dealen, met dat bloedonderzoek en alles. Het feit dat Aria redelijk ontzien wordt maakt haar voor mij niet verdacht ofzo, ik denk echt met zekerheid te kunnen zeggen dat geen van hen vier een verrader is. Het is te ongeloofwaardig en komt het verhaal ook niet ten goede.
Volgens mij wordt met die finale-hints bedoeld dat iemand in wie zij vieren vertrouwen hebben een verrader blijkt te zijn. Dus dat we niet horen dat (bijv) Jenna -iemand die ze toch al niet vertrouwen- voor A werkt, maar iemand die dichtbij staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind A's acties soms wel grappig. Net als toen Hanna al die cupcakes moest opeten en daar stonden varkentjes op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die Holden hoor je ook nooit meer iets van he. hmmm verdacht![]()
Nou je het zegt jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef DanielleM het volgende:
Van dat broertje van Aria hoor je ook nooit meer wat.. Dat is ook verdacht.
Ohja, Aria heeft nog een broertje!quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef DanielleM het volgende:
Van dat broertje van Aria hoor je ook nooit meer wat.. Dat is ook verdacht.
Die is druk met vrouwen hosselen, heeft ie de leeftijd voor...quote:Op vrijdag 17 augustus 2012 01:29 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Ohja, Aria heeft nog een broertje!
Nice, die gast gun ik het welquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik zelf ben een meisjeMaar ik vind Spencer ook de mooiste van de 4 denk ik. Zij heeft iets aparts ja.
Voor de 'Suits' kijkers. Ik kwam er laatst achter dat Troian (Spencer) een relatie heeft met Patrick (Mike), vond ik wel grappig
Ging even kijken of ik hem ergens van kende, en hij heeft ook in PLL gespeeldquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik zelf ben een meisjeMaar ik vind Spencer ook de mooiste van de 4 denk ik. Zij heeft iets aparts ja.
Voor de 'Suits' kijkers. Ik kwam er laatst achter dat Troian (Spencer) een relatie heeft met Patrick (Mike), vond ik wel grappig
Oh echt waar? *gaat opzoeken wie Hardy is* Het zou goed kunnen dat ik hem niet opgemerkt heb want ik kende Patrick voor Suits niet.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:07 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Ging even kijken of ik hem ergens van kende, en hij heeft ook in PLL gespeeldEne Hardy?
quote:Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef babette21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij is dat in seizoen 1, en speelt Mike dan de vriend van Ezra die zegt dat het een gevaarlijk spel is tussen hem en Aria (ik kan me een scene in een bar herinneren met een vriend van Ezra..)quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 13:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Oh echt waar? *gaat opzoeken wie Hardy is* Het zou goed kunnen dat ik hem niet opgemerkt heb want ik kende Patrick voor Suits niet.
Edit: aha een oude roommate van Ezra op de universiteit. Gaat zo ff geen belletje rinkelen
Las het idd net op wikipedia ja.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 15:02 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Volgens mij is dat in seizoen 1, en speelt Mike dan de vriend van Ezra die zegt dat het een gevaarlijk spel is tussen hem en Aria (ik kan me een scene in een bar herinneren met een vriend van Ezra..)
quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 14:35 schreef Burdie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Exclusive: ABC Family to Launch Pretty Little Liars Web Series, Pretty Dirty Secrets
ABC Family is launching a new weekly spin-off web series Pretty Dirty Secrets, TVGuide.com has learned exclusively. The eight episodes will begin immediately following the Aug. 28th finale and continue to take place in Rosewood until the show's Halloween episode in October.
Starring cast members Brant Daugherty (Noel), Yani Gellman (Garrett), Vanessa Ray (CeCe), Brendan Robinson (Lucas) and Drew Van Acker (Jason), the series will take place in the local Halloween store where the town is preparing for the big festivities. A new character, played by Aerial Miranda, will also be introduced.
As fans may remember, the town costume store was a very important location in last year's Halloween prequel. It was there that Alison met Jenna for the first time and it was also where we saw the creepy masked person (the same mask as above) that appeared throughout.
Will new suspects arise and will familiar faces become more mysterious?
Pretty Dirty Secrets will air every Tuesday, beginning on Aug. 28, at 5 PT/8 ET on ABCFamily.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |