abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 10:27:44 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115588467
foutje
pi_115588494
Ja nog 1 tot de finale dus. Ben benieuwd!
  woensdag 15 augustus 2012 @ 11:50:59 #83
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115591054
Hadden ze niet gezegd dat Maya vermoord was op de plek waar ze gevonden was (bij Emily in de achtertuin)? In dat geval zou ze dus -levend en wel- door iemand zijn meegesleurd van die cabin naar die tuin?! Maar dat heeft uiteraard niemand gezien...

Naast de clues omtrent Maya, Noel, Jenna en Garrett vooral veel bevestiging: Nate is raar, Paige heeft niet zoveel zelfbeheersing, Wren is cute en elk verhaaltje rond Aria is boring as hell. Maar al met al toch best een leuke ep. :)
pi_115592201
Wren is meer dan cute :9~ dat accent O+
pi_115595165
Hm. Het einde, waar -A- de tv zapt op 't moment dat Miranda Hastings zou gaan praten.. je zou bijna denken dat het een hint is dat er iemand weer vermoord zal worden: -A- legt haar nu ook het zwijgen op, zeg maar.

En die 'neef' van Maya is gewoon haar stalker volgens mij.
Ja doei.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 13:57:13 #86
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115595905
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 13:40 schreef motorbloempje het volgende:

En die 'neef' van Maya is gewoon haar stalker volgens mij.
Daar lijkt het wel op. Maar als hij daadwerkelijk met haar dood te maken heeft (wat me niets zou verbazen) dan vraag ik me af in hoeverre dat met -A en/of de dood van Ali te maken heeft, of dat het gewoon een enorm stom toeval is.
pi_115598282
Ben 2 weken geleden met deze serie en vond het eerste seizoen erg leuk en wat een mooie meiden om naar te kijken (behalve dat het totaal open eindigde), meteen door gegaan met seizoen 2, maar ben nu bij aflevering 15 en heb nu wel zoiets van sjonge jonge, ze blijven maar elke keer alleen in het donker ergens heen gaan, ze zitten te zeiken op elkaar en elke keer net niet.

Denk je ok nu zijn ze dichterbij, is het weer een subverhaaltje, er mag best een keer iets van afsluiting komen van iets en een nieuwe uitdaging komen. En elke keer die vrienden Caleb en Toby niks vertellen, god man, dat kan je toch wel een keer uitleggen ipv negeren of ontwijken! :P

Maar goed, vanavond kijken we weer gewoon verder waarschijnlijk! :')
pi_115600096
Ze durven niks te zeggen omdat A dan dreigt om hun vriendjes iets aan te doen. Net als toen met Toby op die steiger (ik weet niet of je daar al bent :@)

Die neef is zeker verdacht ja. Maar Paige is ook een grote verdachte bij mij. Die spoort echt niet volgens mij en ondertussen het lieverdje uithangen.

Ik vraag me af of die man waar die moeder van Hanna mee omgaat of daar nog iets achter zit of dat het gewoon een sub verhaal is. En die vriend van Aria's moeder. Ik vind het anders maar boring :P
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:27:44 #89
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115602376
Ik weet 't ook niet met Paige. Het lijkt of ze de indruk willen wekken dat zij uit jaloezie nogal ver kan gaan (we hebben haar vaker boos en impulsief gezien) waardoor ze mogelijk in staat was Maya iets aan te doen. Maar 't komt allemaal wat geforceerd over, net als toen met Ian, dus ik twijfel of ik in die theorie mee moet gaan.
pi_115602430
Ja, misschien heeft Paige Maya wel vermoord :') :o
Ja doei.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:33:45 #91
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115602604
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, misschien heeft Paige Maya wel vermoord :') :o
crime passionnel! :9
  woensdag 15 augustus 2012 @ 16:41:28 #92
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115602874
Teveel sub verhaaltjes is idd saai, maar teveel karakters rond de A/dooie Ali/dooie Maya verhaallijn maakt het wel erg ingewikkeld. Van mij mogen ze wel even stoppen met met nieuwe personages en zich vol richten op de hoofdpersonen en -verdachten.
pi_115603122
En ik denk (weet het eigenlijk wel zeker) dat die email die Spencer kreeg van die universiteit, dat die nep is. Dus nou denkt ze dat haar application verstuurd is terwijl dat wss niet zo is.

Dit was wel van vorige aflevering dus hebben jullie misschien al wel besproken :P Ik ben net terug van vakantie :P
pi_115603191
Ja, ik vind 't ook vrij stom van Spencer om dat te geloven :')
Ja doei.
pi_115603196
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:47 schreef loezzzje het volgende:
En ik denk (weet het eigenlijk wel zeker) dat die email die Spencer kreeg van die universiteit, dat die nep is. Dus nou denkt ze dat haar application verstuurd is terwijl dat wss niet zo is.
Dat dacht ik dus ook al.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:05:33 #96
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115603787
Dat ze sowieso, na alles wat er gebeurd is, nog anderen (behalve elkaar) dit soort klusjes toevertrouwen is best raar. En dom.
pi_115604049
En dan ook nog iemand die ze net kennen en nog nooit eerder hebben gezien, maar wel claimt "besties" te zijn geweest met hun vermoorde vriendin :X
pi_115611379
Zack en Ella O+
Wren :r

Ik kwam trouwens twee filmpjes tegen die ik wel grappig vond. Weet niet of ik ze hier heb gepost, maar ik vind PLL best wel goed nagedaan :+ :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115613709
:') _O-
Ja doei.
pi_115617229
Can I touch it? Yeah Aria, it's a raincoat not a mummy :') (s02e19 btw)
pi_115621346
Volgende week wordt bekend dat:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Nate verloor zijn cool ook wel tegen Jenna. Misschien een truc om daarna lekker te kunnen uithuilen bij Emily..
Because simple is bad!
pi_115622023
Ugh die Nate. ik vertrouw hem voor geen meter. Ik hoop dat de serie niet te lang gaat duren, de lol gaat er een beetje vanaf. Een vierde seizoen kan er opzich wel bij, maar als het langer gaat duren...weet niet of ik het dan nog wel zo leuk vind om te kijken.
  woensdag 15 augustus 2012 @ 23:01:01 #103
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_115622542
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 11:50 schreef babette21 het volgende:
en elk verhaaltje rond Aria is boring as hell het kijken meer dan waard.
O+

Het begint overigens wel op te vallen dat iedere aflevering begint in de ochtend en opbouwt naar spanning in de nacht.
Voor vrienden is het kortweg Wauw
pi_115631413
quote:
15s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 22:53 schreef Goofoyou het volgende:
Ugh die Nate. ik vertrouw hem voor geen meter. Ik hoop dat de serie niet te lang gaat duren, de lol gaat er een beetje vanaf. Een vierde seizoen kan er opzich wel bij, maar als het langer gaat duren...weet niet of ik het dan nog wel zo leuk vind om te kijken.
Het lijkt me ook lastiger voor A om te blijven doet wat hij/zij doet als de liars naar de Uni gaan. Lijkt mij niet dat ze allemaal bij dezelfde universiteit terecht komen..
Fuck the EBU
pi_115637466
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 08:13 schreef Yesse het volgende:

[..]

Het lijkt me ook lastiger voor A om te blijven doet wat hij/zij doet als de liars naar de Uni gaan. Lijkt mij niet dat ze allemaal bij dezelfde universiteit terecht komen..
Ja nu je het zegt. Het gaat inderdaad niet echt werken als ze examen hebben gedaan en naar een verschillende uni's gaan. Maar ik vraag mij eigenlijk af hoe de tijd verloopt in Rosewood. Ik heb er zelf eigenlijk nooit opgelet. Bij sommige series is een seizoen een jaar/schooljaar en ik weet dat ze in Rosewood wel over de tijd praten (zoveel tijd verstreken sinds Alysons dood etc), maar ik heb geen idee hoe snel de tijd verloopt :P Is dat ook een jaar = een seizoen?
pi_115637535
Nee, de tijd gaat echt veel langzamer :o
Ja doei.
pi_115637720
Volgens mij is er nou net 1 jaar voorbij daar. En wij zijn al 3 seizoenen verder.
pi_115637771
Oh écht? _O- Wow.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 12:35:32 #109
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_115637778
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:33 schreef loezzzje het volgende:
Volgens mij is er nou net 1 jaar voorbij daar. En wij zijn al 3 seizoenen verder.
Ik hoorde Aria idd tegen Ezra zeggen dat ze nu een jaar met elkaar gingen :)
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_115637852
Dus dan hebben ze nu de rest van het schooljaar nog met de examens en de zomervakantie, als de schrijvers het willen stoppen bij de middelbare school. Als de tijd zo langzaam gaat kunnen er nog wel twee seizoenen komen ofzo :')
pi_115638432
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 12:35 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ik hoorde Aria idd tegen Ezra zeggen dat ze nu een jaar met elkaar gingen :)
Ja idd. En volgens mij is het daar nou herfst dus kunnen ze er idd nog makkelijk 2 seizoenen uit halen.
pi_115638842
Ik ben nu bij aflevering 22 van seizoen 2, klopt het dat er ook iets zit in de namen van personen? Aantal A's, plek van de A? Of is dat gewoon para :P

jAson
iAn
gArret
kAte
pAige

Lieverdjes Spencer en Emily hebben geen A in hun naam (behalve achternaam)
Aria en Hanna beide wat meer geheimpjes e.d. 2x A in hun naam.

Zal wel bullshit zijn :')
pi_115639011
Ik las iets met 'Betrayal', dus zou het dan echt een van de liars zijn? :o
Ja doei.
pi_115639050
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:06 schreef JDx het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 22 van seizoen 2, klopt het dat er ook iets zit in de namen van personen? Aantal A's, plek van de A? Of is dat gewoon para :P

jAson
iAn
gArret
kAte
pAige

Lieverdjes Spencer en Emily hebben geen A in hun naam (behalve achternaam)
Aria en Hanna beide wat meer geheimpjes e.d. 2x A in hun naam.

Zal wel bullshit zijn :')
Het kan toeval zijn, maar het zal me niets verbazen als het wat zou kunnen betekenen. De bedenker kiest denk ik niet zomaar namen...
pi_115639345
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:11 schreef motorbloempje het volgende:
Ik las iets met 'Betrayal', dus zou het dan echt een van de liars zijn? :o
A. heeft wel een andere aanpak dan voorheen. Ze smst minder maar is wel veel 'harder' geworden.
Ik bedenk me ook dat vooral Hanna en Emily voornamelijk target zijn van A.
Aria heeft vooral problemen met Ezra en haar moeder maar is zij eigenlijk aan de beurt geweest bij A. dit seizoen? (Kan er namelijk zelf niet echt op komen. Hooguit op die oorbellen die 'uit het graf' schenen te komen)
pi_115641761
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Het kan toeval zijn, maar het zal me niets verbazen als het wat zou kunnen betekenen. De bedenker kiest denk ik niet zomaar namen...
Ik ben nog niet aan het einde van seizoen 2, maar daarom denk ik ook dat Maya nog wel voor problemen kan zorgen en Holden bijvoorbeeld niet.

Vanavond denk ik seizoen 2 afkijken :P
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:53:26 #117
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115647360
Ik heb net seizoen 1 teruggekeken (met wat doorspoelen deze keer), maar van hun vier is Spencer toch echt het vaakst de lul. Zij wordt echt verdacht gemaakt, wordt zelfs person of interest door toedoen van A. Uit de flashbacks blijkt ook steeds weer dat Spencer en Alison elkaar eigenlijk helemaal niet lagen, mede omdat Spencer de enige was die tegen Ali inging.
Hanna en Emily zijn vaker op emotioneel en fysiek gebied de pineut. Aria wordt eigenlijk behoorlijk ontzien (maar goed, die graaft d'r eigen graf wel door het met een leraar aan te leggen, daar heeft ze A niet voor niet nodig :X :') ).

Over de tijdlijn: aan het begin van S3 waren we precies een jaar verder sinds de terugkomst van Aria (een jaar dáárvoor verdween Alison... en de Halloween aflevering speelde zich weer dáár voor af).
Maar: tussen de finale van S2 en de start van S3 hebben ook nog 5 maanden gezeten. Dus de eerste twee seizoenen betreffen 7 maanden. Incl. forse tijdsprongen (denk aan dat gebroken been van Hanna: van de ene op de andere aflevering genezen!), dus uh... vrij onmogelijk. Gelukkig vraagt deze serie sowieso een hoop fantasie, dus dit kan er ook nog wel bij! :D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 16:57:31 #118
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115647485
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:12 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat er iets met die namen is, die kies je tenslotte niet zelf uit. Ik zie al voor me dat Spencer denkt: "Oke ik ben het zat, ik loop over naar de andere kant... oh nee, dat kan niet, geen A in m'n naam... gedoemd om een eerlijk mens te zijn! Crap!" :')
pi_115647605
quote:
10s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:57 schreef babette21 het volgende:

[..]

Lijkt me niet dat er iets met die namen is, die kies je tenslotte niet zelf uit. Ik zie al voor me dat Spencer denkt: "Oke ik ben het zat, ik loop over naar de andere kant... oh nee, dat kan niet, geen A in m'n naam... gedoemd om een eerlijk mens te zijn! Crap!" :')
Nou ik had het meer bedoeld als dat de schrijver (de serie is toch gebaseerd op een boek?) misschien wel bewust die namen had gekozen om lezers na te laten denken over wie A is. Gewoon dat ze hints in het verhaal heeft gestopt om lezers te helpen of juist op het verkeerde been te zetten. Ik weet echter niet in hoeverre de serie het boek volgt, dusja. En het hoeft inderdaad niets te betekenen. Het is in ieder geval wel leuk voor (complot)theorieën :D
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:01:46 #120
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_115649646
EzrA.

Ik zal het nog maar es roepen *)
pi_115649866
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 16:53 schreef babette21 het volgende:
Ik heb net seizoen 1 teruggekeken (met wat doorspoelen deze keer), maar van hun vier is Spencer toch echt het vaakst de lul. Zij wordt echt verdacht gemaakt, wordt zelfs person of interest door toedoen van A. Uit de flashbacks blijkt ook steeds weer dat Spencer en Alison elkaar eigenlijk helemaal niet lagen, mede omdat Spencer de enige was die tegen Ali inging.
Hanna en Emily zijn vaker op emotioneel en fysiek gebied de pineut. Aria wordt eigenlijk behoorlijk ontzien (maar goed, die graaft d'r eigen graf wel door het met een leraar aan te leggen, daar heeft ze A niet voor niet nodig :X :') ).

Over de tijdlijn: aan het begin van S3 waren we precies een jaar verder sinds de terugkomst van Aria (een jaar dáárvoor verdween Alison... en de Halloween aflevering speelde zich weer dáár voor af).
Maar: tussen de finale van S2 en de start van S3 hebben ook nog 5 maanden gezeten. Dus de eerste twee seizoenen betreffen 7 maanden. Incl. forse tijdsprongen (denk aan dat gebroken been van Hanna: van de ene op de andere aflevering genezen!), dus uh... vrij onmogelijk. Gelukkig vraagt deze serie sowieso een hoop fantasie, dus dit kan er ook nog wel bij! :D
Ja in seizoen 1 is inderdaad vooral Spencer de lul. Maar dit seizoen wordt ze alleen gebruikt om Gareth onschuldig te verklaren (eerst de armband nu de video). Hanna daarintegen wordt wel heel verdacht gemaakt. Aria heeft nog geen moeite met A. gehad maar Emily wel..

Dus als het een van de meiden is denk ik dat het Aria is. Maar die betrayal zal wel iets zijn dat een van de liars een andere liar moet 'verraden' van A.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 18:50:24 #122
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115651310
Nu wordt Hanna inderdaad een beetje in de positie gezet waar Spencer in S1 mee moest dealen, met dat bloedonderzoek en alles. Het feit dat Aria redelijk ontzien wordt maakt haar voor mij niet verdacht ofzo, ik denk echt met zekerheid te kunnen zeggen dat geen van hen vier een verrader is. Het is te ongeloofwaardig en komt het verhaal ook niet ten goede.

Volgens mij wordt met die finale-hints bedoeld dat iemand in wie zij vieren vertrouwen hebben een verrader blijkt te zijn. Dus dat we niet horen dat (bijv) Jenna -iemand die ze toch al niet vertrouwen- voor A werkt, maar iemand die dichtbij staat.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 19:58:15 #123
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_115653729
quote:
7s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 18:50 schreef babette21 het volgende:
Nu wordt Hanna inderdaad een beetje in de positie gezet waar Spencer in S1 mee moest dealen, met dat bloedonderzoek en alles. Het feit dat Aria redelijk ontzien wordt maakt haar voor mij niet verdacht ofzo, ik denk echt met zekerheid te kunnen zeggen dat geen van hen vier een verrader is. Het is te ongeloofwaardig en komt het verhaal ook niet ten goede.

Volgens mij wordt met die finale-hints bedoeld dat iemand in wie zij vieren vertrouwen hebben een verrader blijkt te zijn. Dus dat we niet horen dat (bijv) Jenna -iemand die ze toch al niet vertrouwen- voor A werkt, maar iemand die dichtbij staat.
Ik denk niet dat A één van de meiden is, dat kan ook niet. Ze staan geregeld te keuvelen met zijn 4en als ze een smsje krijgen.

Ik gok eigenlijk op Ezra en anders op vriend Caleb, die aan het begin van het seizoen nog aangaf dat hij Hannah eigenlijk niet zo boeiend vond tegen Lucas. Misschien zijn Caleb en EzrA wel een A-team. Zijn ze eigenlijk ooit samen geweest?

[ Bericht 3% gewijzigd door DenWauwelaar op 16-08-2012 20:07:59 (aanvulling) ]
pi_115653958
Ezra dacht ik eerst ja maar denk ik toch weer niet. Caleb is idd wel een beetje verdacht ja. En ook wel onverwachts als hij het is. Toby is het niet denk ik. Wren ook niet. Lucas is wel een beetje verdacht maar komt best wel weinig in beeld. Maar misschien juist daarom.
  donderdag 16 augustus 2012 @ 20:09:04 #125
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115654167
Ik vind Lucas juist super verdacht, al vanaf het begin. Hij heeft een motief (had een bloedhekel aan Alison) en is met regelmaat betrokken bij gekke dingen. Tegelijk maakte hij begin dit seizoen een beetje een zenuwachtige indruk, alsof hij zelf bang voor A is. Dus ik zie het wel voor me dat hij A heeft geholpen, maar daar nu mee wil stoppen (en zichzelf dus bekend maakt). In dat geval denk ik overigens niet dat hij weet wie A is.
pi_115654377
Van de vorige aflevering snapte ik dat einde trouwens niet. Waar A de sweater van Caleb aan had ofzoiets? Ik kon het niet helemaal volgen. Moesten we toen denken dat Caleb A was ofzo? :?
pi_115655897
Lucas valt af want hem vertrouwen ze al niet meer. ik gok dat het wren is.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_115659098
God damnit, net klaar met seizoen 2, wordt gestoord van die serie :P

Wel grappig dat ik paranoide dacht dat het allemaal te maken had met een A op de 2e plek van hun naam en Mona aan het begin van de aflevering zei mona vAnderbelt (oid), dacht oh oh... en het was nog zo ook.

Voor het slapen gaan, gaan ep 1 & 2 van dit seizoen er ook nog wel doorheen denk ik.

Ergens wel jammer dat ik bijna bij ben, leef al 2 weken in dat wereldje :P
pi_115659478
foto's van de finale;

http://www.spoilertv.co.u(...)The%20Lady%20Killer/

deze vind ik vooral wel interessant;

SPOILER
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:16:28 #130
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115659982
Goeie foto's! Passen prima bij m'n theorie dat

SPOILER
Can't wait! :9
pi_115660180
Ik heb wat theorieen gelezen op internet en

SPOILER
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:27:55 #132
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115660528
Yep dat denk ik dus ook.

SPOILER
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:31:38 #133
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115660664
Als we toch bezig zijn: de promo

SPOILER
pi_115661276
SPOILER
Ik vind A's acties soms wel grappig. Net als toen Hanna al die cupcakes moest opeten en daar stonden varkentjes op _O-
  donderdag 16 augustus 2012 @ 22:49:09 #135
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115661460
Die waren tof ja! :D

Ik vond dat met die tanden ook heel tof gedaan ("pretty girls can't smile".. ofzo?)

Edit: "dead girls can't smile" dus

SPOILER
pi_115661924
Die cupcakes _O- oehh ja die ketting was ook sick!

SPOILER
  donderdag 16 augustus 2012 @ 23:03:51 #137
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115662144
SPOILER
pi_115662670
SPOILER
die Holden hoor je ook nooit meer iets van he. hmmm verdacht :P
pi_115665562
Van dat broertje van Aria hoor je ook nooit meer wat.. Dat is ook verdacht. :P
Because simple is bad!
pi_115666885
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef DanielleM het volgende:
Nou je het zegt ja :P
pi_115668106
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 00:10 schreef DanielleM het volgende:
Ohja, Aria heeft nog een broertje!
  vrijdag 17 augustus 2012 @ 14:02:21 #142
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_115680649
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 01:29 schreef Goofoyou het volgende:

[..]

Ohja, Aria heeft nog een broertje!
Die is druk met vrouwen hosselen, heeft ie de leeftijd voor...
pi_115817245
Nou, na 2,5 week en bijna 45 uur aan PLL ben ik bij (en dat naast een vaste baan, weekendjes strand en hobby's) haha, pfff.

Ik vond het eerste seizoen toch echt veel leuker dan waar het nu naartoe gaat, heb een beetje het idee dat de schrijvers zelf ook nog niet weten wie A is, want er kan zomaar weer een seizoen achteraan komen.
pi_115818155
Daarnaast blijf ik het idee hebben dat mensen met een A als 2e letter in hun naam voor problemen blijven zorgen en die met een A als 2e letter in hun achternaam echt gevaarlijk zijn.

Waarom noemden ze anders de achternaam van Mona zo duidelijk op het einde van seizoen 2 en waarom noemen ze Toby en Caleb altijd gewoon zo en Noel altijd Noel Kahn? En Jenna Marshall. Melissa Hastings, maar goed Toby Cavenaugh is achteraf niet gevaarlijk.

Maar opvallend veel tuig heeft een A als 2e letter, naast eerder genoemden natuurlijk ook Jackie en nu Nate (zal wel die stalker zijn ipv haar neefje).

Zitten hier ook jongens trouwens (of dames die er wat over willen zeggen haha)? Wie is jullie favoriet? Aria vind ik echt niks bijzonders, Hanna is zo'n standaard blondje, het gaat bij mij echt tussen Emily (zo mooi) en Spencer (heeft iets aparts), denk dat mijn favo toch Spencer is! :9

pi_115819116
Ik zelf ben een meisje :P Maar ik vind Spencer ook de mooiste van de 4 denk ik. Zij heeft iets aparts ja.

Voor de 'Suits' kijkers. Ik kwam er laatst achter dat Troian (Spencer) een relatie heeft met Patrick (Mike), vond ik wel grappig :P
pi_115819159
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef loezzzje het volgende:
Ik zelf ben een meisje :P Maar ik vind Spencer ook de mooiste van de 4 denk ik. Zij heeft iets aparts ja.

Voor de 'Suits' kijkers. Ik kwam er laatst achter dat Troian (Spencer) een relatie heeft met Patrick (Mike), vond ik wel grappig :P
Nice, die gast gun ik het wel :P
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 13:07:53 #147
330855 ejiraM
for the greater good
pi_115819582
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 12:55 schreef loezzzje het volgende:

Ging even kijken of ik hem ergens van kende, en hij heeft ook in PLL gespeeld :D Ene Hardy?
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_115819784
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:07 schreef ejiraM het volgende:

[..]

Ging even kijken of ik hem ergens van kende, en hij heeft ook in PLL gespeeld :D Ene Hardy?
Oh echt waar? *gaat opzoeken wie Hardy is* Het zou goed kunnen dat ik hem niet opgemerkt heb want ik kende Patrick voor Suits niet.

Edit: aha een oude roommate van Ezra op de universiteit. Gaat zo ff geen belletje rinkelen :P

[ Bericht 11% gewijzigd door loezzzje op 21-08-2012 13:27:44 ]
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 14:35:19 #149
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_115823065
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 23:03 schreef babette21 het volgende:
SPOILER
SPOILER
KuikenGuppy
pi_115824061
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 13:12 schreef loezzzje het volgende:

[..]

Oh echt waar? *gaat opzoeken wie Hardy is* Het zou goed kunnen dat ik hem niet opgemerkt heb want ik kende Patrick voor Suits niet.

Edit: aha een oude roommate van Ezra op de universiteit. Gaat zo ff geen belletje rinkelen :P
Volgens mij is dat in seizoen 1, en speelt Mike dan de vriend van Ezra die zegt dat het een gevaarlijk spel is tussen hem en Aria (ik kan me een scene in een bar herinneren met een vriend van Ezra..)
pi_115824107
Ja klopt, heb ik vorige week gezien, dat is hem :P
pi_115826530
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 15:02 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Volgens mij is dat in seizoen 1, en speelt Mike dan de vriend van Ezra die zegt dat het een gevaarlijk spel is tussen hem en Aria (ik kan me een scene in een bar herinneren met een vriend van Ezra..)
Las het idd net op wikipedia ja.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:23:10 #153
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115829394
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 augustus 2012 14:35 schreef Burdie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:26:58 #154
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_115829555
SPOILER
KuikenGuppy
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 17:47:17 #155
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115830337
SPOILER
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:00:48 #156
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115830856
quote:
Exclusive: ABC Family to Launch Pretty Little Liars Web Series, Pretty Dirty Secrets

ABC Family is launching a new weekly spin-off web series Pretty Dirty Secrets, TVGuide.com has learned exclusively. The eight episodes will begin immediately following the Aug. 28th finale and continue to take place in Rosewood until the show's Halloween episode in October.

Starring cast members Brant Daugherty (Noel), Yani Gellman (Garrett), Vanessa Ray (CeCe), Brendan Robinson (Lucas) and Drew Van Acker (Jason), the series will take place in the local Halloween store where the town is preparing for the big festivities. A new character, played by Aerial Miranda, will also be introduced.

As fans may remember, the town costume store was a very important location in last year's Halloween prequel. It was there that Alison met Jenna for the first time and it was also where we saw the creepy masked person (the same mask as above) that appeared throughout.

Will new suspects arise and will familiar faces become more mysterious?

Pretty Dirty Secrets will air every Tuesday, beginning on Aug. 28, at 5 PT/8 ET on ABCFamily.com.
pi_115831142
Kunnen wij hier niet zien dus, tenzij je via een proxy in kan loggen. Maar goed, wellicht komen die web shows ook wel als torrent.
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 18:11:11 #158
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_115831208
Die van Grey's Anatomy stonden destijds in no-time op YT :)
pi_115832309
En anders zijn ze vast wel te downloaden.
pi_115832786
Yes, meer Brant Daugherty :@
Jammer dat Noel zo weinig is te zien in PLL afgelopen tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')