abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114620362
Vanavond na het zwemmen thuis even gedoucht en omgekleed om buiten de deur wat te eten.

In totaal ben ik ongeveer twee uur thuis geweest en de auto stond bij ons op de oprijlaan. Toen ik in de auto stapte zag ik twee immense deuken op mijn motorkap. Twee deuken die er zeker met kracht in zijn gezet, alsof er iemand op de auto heeft gelopen/gestampt.

De buren heb ik nog niets gevraagd, maar mijn vriend en twee vriendinnen kunnen beamen dat die deuken niet in de auto zaten toen ik hem parkeerde. Ook is de auto relatief nieuw, dus die deuken zaten er niet in toen ik hem kocht.

Kan ik dit claimen bij het waarborgfonds? En zo ja, hoe werkt dat? Of moet ik dit bij mijn eigen verzekering indienen en nog meer gaan dokken per maand? :(
pi_114620482
Waarborgfonds werkt alleen als de schade door een onbekend gebleven motorvoertuig is veroorzaakt..
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  dinsdag 24 juli 2012 @ 22:24:27 #3
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_114620507
Het waarborgfonds kan uitkeren in situaties waar schade is veroorzaakt door een onbekend of onverzekerd motorvoertuig, de vraag is maar of dat het geval is als de schade bovenop je motorkap zit. Eerder een gevalletje vandalisme.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_114620554
Dus ik heb gewoon dikke vette pech?
pi_114620617
Ja, helaas.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_114620752
Oke, duidelijk. Thanks!
pi_114634854
Denk dat het waarborgfonds sowieso niet uitkeert bij vandalisme. Helaas.

Mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijven :(
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_114637682
Bij het waarborgfonds moet je de eerste 300 Euro (oid) alsnog zelf betalen geloof ik.
Heb het een keer gehad dat iemand een grote deuk in de zijkant van mn auto had gereden en er vandoor ging. Uitdeuken was precies evenveel als dat 'eigen risico', dus ik kon alles alsnog zelf betalen.

Vuile klootzakken. :r
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_114638003
En zou je niet kunnen beredeneren dat er een Jeep met een reservewiel bij het achteruit rijden op jouw auto is ingereden? Twee keer? O-)
pi_114771174
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juli 2012 22:21 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Kan ik dit claimen bij het waarborgfonds? En zo ja, hoe werkt dat? Of moet ik dit bij mijn eigen verzekering indienen en nog meer gaan dokken per maand? :(
Meer gaan dokken ligt aan de maatschappij waar je verzekerd bent. Er zijn maatschappijen die in dit soort situaties een zgn. no-blaimbeleid voeren. Je betaalt je eigen risico en valt niet terug in SV jaren. Voorwaarde is wel dat je aangifte doet bij de politie.
"Ik rotzooi maar wat aan" (Karel Appel)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')