Haha ben niet blond, brunette.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:56 schreef Paralectic het volgende:
Kan best zeker als je blond bent. kijk wel uit dat je niet anaal genomen wordt
Hm nou ik kijk eerst naar de andere toeristen die er rondlopen, en haha voorlopig geen avondjes vrijquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:03 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Lange mouwen!
oh en wanneer was je een avondje vrij![]()
Veel plezier. Als die lui begint met 'je bent mooi ik wil een date' dan kan je dat kleedje wel afdingen van 150 voor 12quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:12 schreef Hello0000 het volgende:
[..]
Hm nou ik kijk eerst naar de andere toeristen die er rondlopen, en haha voorlopig geen avondjes vrij
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:56 schreef Paralectic het volgende:
Kan best zeker als je blond bent. kijk wel uit dat je niet anaal genomen wordt
Haha die onthoud ikquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:13 schreef Paralectic het volgende:
[..]
Veel plezier. Als die lui begint met 'je bent mooi ik wil een date' dan kan je dat kleedje wel afdingen van 150 voor 12
Als je iets koopt, ding dan af! Ze vragen aan toeristen een veel te hoge prijs, laat je niet met een kluitje het riet in sturen, ook al is het in jouw ogen al een niet te hoge prijs!quote:
Oke, onthoud ik! Bedankt! Was het naast die paar vervelende dingen wel een leuke ervaring?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:17 schreef agentstarling het volgende:
kan op zich wel hoor gewoon een hempje aan. Ben wel een keer in mijn reet gegrepen op dat plein. Trouwens ga in godesnaam NIET naar die leerlooijerijen. Daar is echt niets aan en je raakt helemaal verdwaalt.
Ik was een paar jaar geleden met studiegenoten in Egypte. Al die vrijgevochten vrouwen gingen spontaan aan de hoofddoek toen we de woestijn in doken. Ze zagen het nut van dat kopvod opeens toch wel in.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:50 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Zodra de temperatuur boven zo'n 30 tot 35 graden gaat, kun je beter meerdere lagen en lange kleren aandoen. Normaal koelt de buitenlucht je lichaam af, maar als de buitenlucht warmer is dan je huid gebeurt juist het omgekeerde. Door meerdere lagen te dragen, isoleer je je huid met een laagje lucht en blijf je koeler.
Vandaar dat al die woestijnnomaden en zo allemaal dikke kleden met tulbanden dragen, en niet in hun zwempak rondhuppelen.
Ik had linnenbroek aan en een t-shirt, niemand die er raar van opkeek, let verder goed op bedelaars die kunnen agressief reageren als je de een wel wat geeft en de ander niet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:54 schreef Hello0000 het volgende:
Ik ga morgen naar Marrakesch, dat ligt in Marokko. Nu zei mijn moeder opeens dat ik daar niet met shirtjes zonder mouwen kan gaan lopen want ik moet me wel een beetje 'aanpassen' aan hun cultuur. Maar shirtjes met mouwen in 46 graden vind ik wel ver gaan. Heeft er iemand ervaring met Marokko? Klopt het wat mijn moeder zegt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |