SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
[ Bericht 1% gewijzigd door Rijst op 24-07-2012 20:39:23 ]
Haal weg danquote:
ja haal ze eens weg manquote:
Heb paar jaar seizoenskaart gehad, vak TT. Niks mis mee. Maar kom er nu niet meer zo vaak, kijk vaak in de kroeg of op ere noord (lees: thuis op de bank liggend).quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:32 schreef marcie216 het volgende:
Kamikazie, heb jij een psv clubcard/seisoenskaart/xl lid ofzo? Kan je een keer meegaan naar een psv wedstrijd
quote:
Bedoel je mijn achternaam of die van iemand anders?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:33 schreef Thorb het volgende:
Volgens mij weet ik nu wel ook je achternaam, maar ik zal er niets mee doen hoor
Ja die van jouquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bedoel je mijn achternaam of die van iemand anders?
TT, dat is toch in de hoek bovenin, naast de familiecorner? Ach dan laat maarquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb paar jaar seizoenskaart gehad, vak TT. Niks mis mee. Maar kom er nu niet meer zo vaak, kijk vaak in de kroeg of op ere noord (lees: thuis op de bank liggend).
Is net naast Oost, staat iedereen ook altijd. Is niet bovenin, onderste ring dus wel.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
[..]
TT, dat is toch in de hoek bovenin, naast de familiecorner? Ach dan laat maar
Relatie tussen Marsie en je verhaal snap ik nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
Jullie noemen mij Marsie, en daar zit een leuk verhaal achter :
Ik had op het psv.netwerk ook een account met de naam marcie en toen spaarde ik nog sjaals. Iemand verkocht er een paar en ik reageerde daarop enzo, en hij stuurt mij zo'n privebericht, ben je trouwens een jongen? Ik zo : Ja hoezo? Hij zo : Oh ik dacht eigenlijk dat je een meisje was, en dan kon je langs komen.
Hihaho
Lach allemaal even alsjeblieft
op psv.netwerk zitten toch alleen maar mongolen? Lees het weleens voor mijn vermaakquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
Ik had op het psv.netwerk ook een account met de naam marcie en toen spaarde ik nog sjaals. Iemand verkocht er een paar en ik reageerde daarop enzo, en hij stuurt mij zo'n privebericht, ben je trouwens een jongen? Ik zo : Ja hoezo? Hij zo : Oh ik dacht eigenlijk dat je een meisje was, en dan kon je langs komen.
Hihaho
dan is het geen TT maar T.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is net naast Oost, staat iedereen ook altijd. Is niet bovenin, onderste ring dus wel.
idd, wtfquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Relatie tussen Marsie en je verhaal snap ik niet
hij dacht ook dat het marsie was, en dus een vrouwennaam oid.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Relatie tussen Marsie en je verhaal snap ik niet
O echt? Dan zal het wel vak T zijn geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
dan is het geen TT maar T.
vak t/u zijn nu ook redelijke sfeervakken aan het worden ja, tt is dood en zit iedereen gewoon
zeker alsnog langs geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:36 schreef marcie216 het volgende:
Hihaho
Er is ook een feyenoord netwerk, ajax netwerk en nog wat rotzooi.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:37 schreef Fuszy het volgende:
[..]
op psv.netwerk zitten toch alleen maar mongolen? Lees het weleens voor mijn vermaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |