abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 juli 2012 @ 17:03:31 #26
380628 Hommeljunk
Kampioen hommels plukken
pi_114809539
Ach wat een gezelligheid weer :)

Ik heb mezelf niet uitgeroepen tot mindervalide en beschouw mezelf ook niet als zodanig. Ik heb alleen van de organisatie van Lowlands het aanbod gekregen om gebruik te maken van de mindervalidencamping. Een erg aardig aanbod en ik vind het op zijn minst curieus te noemen dat het blijkbaar zulke heftige reacties oproept. Bij mij weten heeft niemand er last van als ik op die camping sta en bijvoorbeeld niet op camping 2. Ik ga al tien jaar naar Lowlands en aangezien zwangerschap geen ziekte is zien ik (en mijn verloskundige) geen reden om thuis te blijven. Ik ben echter niet blind voor het feit dat ik dit jaar sommige dingen iets anders zal moeten regelen dan voorgaande jaren. Als mij dat een aansteller maakt, het zij zo.

Hommeljunk
Of is dat zielig?
pi_114815327
Niet zulke lange tenen zeg, het is Fok, alles wat maar in de verte ruikt naar zwangerschap of kinderen roept heftige reacties op :') _O-
  zondag 29 juli 2012 @ 21:37:59 #28
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_114821101
Daarnaast is het enige voordeel van die camping dat er aangepaste toiletten zijn en omdat er niet veel mensen op die camping staan het er dus altijd heel rustig is. Voor de rest worden de mensen er net zo smoor als op andere campings, alleen moet je soms een dronken vent van de grond rapen en in z'n rolstoel zetten.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_114823964
Dus de LL organisatie is er, op een of andere manier, achter gekomen dat je zwanger bent en heeft toen geheel spontaan contact met je opgenomen en je een plek op de mindervalidencamping aangeboden? Top! Ik zal mijn vriendin vertellen dat ze ook een telefoontje kan verwachten!
  Moderator zondag 29 juli 2012 @ 22:39:41 #30
332671 crew  indiaantje89
pi_114824500
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 22:29 schreef Grunsfan het volgende:
Dus de LL organisatie is er, op een of andere manier, achter gekomen dat je zwanger bent en heeft toen geheel spontaan contact met je opgenomen en je een plek op de mindervalidencamping aangeboden? Top! Ik zal mijn vriendin vertellen dat ze ook een telefoontje kan verwachten!
Rapid Razor Bob is a Dirty Ho !
pi_114827915
Waar zit de mindervalidecamping dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')