SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #200 | 01-01-2012 t/m 23-6-2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Omdat het niet direct duidelijk was en je licht het ook niet nader toe?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Als je het antwoord al weet waarom vraag je er dan naarEn ik snap de link met 'typisch' bovendien niet.
![]()
Het is een typisch baardje.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:17 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Omdat het niet direct duidelijk was en je licht het ook niet nader toe?En ik snap de link met 'typisch' bovendien niet.
That's cuz u mad.quote:
Deathlift or Die.![]()
Als ik mad was had ik wel de 'op m'n teentjes getrapt'-PI gebruikt, zoals je die hier wel vaker spot ().
![]()
Ok.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als ik mad was had ik wel de 'op m'n teentjes getrapt'-PI gebruikt, zoals je die hier wel vaker spot ( [ afbeelding ] ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Kus m'n sik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dacht je had het over m'n Marokkaanse gezichtsbeharing waar CB jaloers op zou zijn.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Die grote loods ergens in een bos vol met lekkere chicks in weinig kledij die open gaat bij mooi weerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef Sinji het volgende:
Op deze soort dagen hoort heel Nederland vrij te krijgen om massaal een watergevecht te houden. Sommige chicks doen het er ook gewoon om, how can you NOT turn a nigga on with nipples pokin' through your t-shirt!
![]()
Daarom ook ijswater gebruikenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:33 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die grote loods ergens in een bos vol met lekkere chicks in weinig kledij die open gaat bij mooi weer. Sommige chicks doen het er ook gewoon om, how can you NOT turn a nigga on with nipples pokin' through your t-shirt!
![]()
alsjeblieft?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hell nahw, wherever there are pubes, there are genitals.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Whehe.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef Sinji het volgende:
til doet sowieso mee met watergevecht in haar huidige outfit.
Dem white t-shirts
Hij is overigens mint groen.All good things are wild and free.![]()
Die krullenbol mag ook wel joinen met d'r witte shirtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef Sinji het volgende:
til doet sowieso mee met watergevecht in haar huidige outfit.
Dem white t-shirts.
Overigens is dit wat ik bedoelde laatst tli, als ik je vriend zou zijn zou ik het dus niet relaxt vinden als m'n chick zulke foto's postte, waar ene NIGGER EN EEN KAOLO LOEMPIAVOUWER dus op gaan lopen geilen![]()
![]()
![]()
En daar ging mijn drinkenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die krullenbol mag ook wel joinen
met d'r witte shirt.
Overigens is dit wat ik bedoelde laatst tli, als ik je vriend zou zijn zou ik het dus niet relaxt vinden als m'n chick zulke foto's postte, waar ene NIGGER EN EEN KAOLO LOEMPIAVOUWER dus op gaan lopen geilen![]()
Mag jou vriendin eigenlijk wel uit haar kerker ooit of?All good things are wild and free.![]()
Mits RFID-chip in d'r huid, evt. hoofddoek en zo'n bal om d'r enkel van een klassieke dief in de bajes vind ik het prima!quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En daar ging mijn drinken
Mag jou vriendin eigenlijk wel uit haar kerker ooit of?![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die krullenbol mag ook wel joinen met d'r witte shirt.
![]()
Goeie loempia's, zo horen die![]()
Ik word altijd geil van de aanblik van mijn eigen tepels die door een strak shirtje prikken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Heeft er iemand ijswater tegen die bronstige beer?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Pfoe zo herkenbaar dit. Vooral strakke witte v-halsjes die zo om je pecs heen zitten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik word altijd geil van de aanblik van mijn eigen tepels die door een strak shirtje prikken.
Deathlift or Die.![]()
Ik krijg een nare flashback naar het Wat draag je vandaag topicquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik word altijd geil van de aanblik van mijn eigen tepels die door een strak shirtje prikken.![]()
Zal je zo nog wat extra tepelpics DMen voor je halfjaarlijke CBfap sessie. xoxoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ik krijg een nare flashback naar het Wat draag je vandaag topicThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hahaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:09 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Zal je zo nog wat extra tepelpics DMen voor je halfjaarlijke CBfap sessie. xoxo
Bedoelde die gozer hier:
[PICS ONLY] Wat draag jij vandaag #77
Schijnbaar doet de pic het niet meer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: