SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
Duuc-nl (Duuc-nl)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)![]()
Je hebt op dit moment veel geluk, maar iemand op het EA forum had 2x de getransferde Powell en 3 IFs in 1 week en hij had tot vorige week geen 1 bronze IF in een pack gehad. Maar hij kan ook oneindig veel packs openenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:47 schreef Thorb het volgende:
3 IF's en Transfer Powell sinds vorige week donderdag.
Waarvan 3 op 1 account
Kutlevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:50 schreef Tim86 het volgende:
Nu staat mijn NAT ineens weer op restrictive..snap er niets van
Ik ben pas jaloers als je ook een Maikon Leite in een pack krijgtquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:50 schreef Thorb het volgende:
Waar blijft die jaloerse reactie van DarkSonic
Oh oh oh gaan we zo doenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben pas jaloers als je ook een Maikon Leite in een pack krijgt
inb4 MLSquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:54 schreef UltimateTeam het volgende:
Al lang niet meer geweest hier wegens vakanties. Mar ik heb nou 45k over en zou graag een bronze team erbij hebben nog nooit gehad dus ook totaal geen kennis over. Op wat voor land of competitie zou ik me gaan richten voor een zo goed mogelijk brons team?
Ja, of een silver IF of een El Shaa ofzo. Maar ik krijg nu weer een Kaizer Chiefs home kit in een 400c pack en net 500cquote:
Ik kreeg Bialystok of iets in die richting.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, of een silver IF of een El Shaa ofzo. Maar ik krijg nu weer een Kaizer Chiefs home kit in een 400c pack en net 500c
Jij gaat vanavond meeclubben. Afgesproken?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, of een silver IF of een El Shaa ofzo. Maar ik krijg nu weer een Kaizer Chiefs home kit in een 400c pack en net 500c
Moeten eerst de bronspacks op zijnquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jij gaat vanavond meeclubben. Afgesproken?
Dat zij je moeder gister anders niet toen we auto's op google aan het bekijken waren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |