gruwelijk veel gebruik gemaakt met photoshop bij die playboyshoot van derquote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2(...)zandvoort_aan_1.html
tetten
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:05 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gruwelijk veel gebruik gemaakt met photoshop bij die playboyshoot van der
hehequote:
Volgens mij ook niet fie laatste was ik echt slecht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:18 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Was toch ook geen penal? buiten de 16 raakte ik je.
ben je brandweerman?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Vannacht een officiele waarschuwing op mijn werk gehadWe waren bijna klaar met werken toen er een kerel langs kwam fietsen waar iedereen echt een teringhekel aan heeft. Loopt als een nazi iedereen te commanderen en te corrigeren terwijl hij totaal geen leidinggevende functie heeft. Hij fiets langs en ik pak een grote brandslang, zet hem aan en spuit hem keihard onderuit. Iedereen lag dubbel natuurlijk. Komt er net een leidinggevende binnengelopen
. Ze wouden me eerst gewoon ontslaan
maar bleef slechts bij een waarschuwing. Maar wat hebben we gelachen
Ging redelijk gelijk op.. hij twee keer gewonnen ik een keer en een keertje gelijk spel.quote:
Beetje Chelsea vs Barca?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ging redelijk gelijk op.. hij twee keer gewonnen ik een keer en een keertje gelijk spel.
Balbezit gaan we het maar niet over hebben!
Mwah het is gewoon zo als ik niet de overhand heb en goed moet opletten ga ik veel te gehaast spelen.quote:
Terechte waarschuwing.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:24 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee maar er wordt wel met brandgevaarlijke shit gewerkt dus er zijn blusmiddelen aanwezig
Tss, ben jij nou een vent?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slecht geslapen hebben en aan de duvel gaan is geen uitstekende combinatie.
Daar komen de excuses.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Slecht geslapen hebben en aan de duvel gaan is geen uitstekende combinatie.
Ja man maar tot 4 uur wakker blijven en de volgende dag moeten werken is gewoon kut.quote:
Ik zou het niet weten eigenlijk, lette niet opquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet fie laatste was ik echt slecht.
Maar die buitenspel was me vaag!
Hij kan goed counterenquote:
Die goal van THEEEEEEEOOOOO JANSSEN danquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die laatste was echt slecht van mijn kant ja.
Eerste twee zaten we rond 50% balbezit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:33 schreef onlogisch het volgende:
En opeens ligt ie op je mat, stiekem te glimlachen naar jeaiaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja godverdomme..quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:32 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die goal van THEEEEEEEOOOOO JANSSEN dan
Savonds een vent, sochtends absent.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waar zijn de echte mannen toch gebleven?
Klopt jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja godverdomme..![]()
ook hatelijk als je de bal goed verdedigt en de bal springt van je voeten terug naar de aanvaller.
W1 presentquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:35 schreef Monopoly het volgende:
Gaan er nog 010'ers naar Feyenoord - Mallorca morgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |