Had je het ook opgezegd in juni & juli?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Omdat ik een goede klant ben en eerder EL heb gehad natuurlijk
kan je vrouw het er niet voor je uithalen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:41 schreef Happel het volgende:
Altijd fijn de HAP. Ga zelf maar een tang halen is het advies
jaquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Had je het ook opgezegd in juni & juli?
Mijn vrouw?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kan je vrouw het er niet voor je uithalen?
Ik moest het er zelf uithalen met een pincet, maar ik durfde nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:41 schreef Happel het volgende:
Altijd fijn de HAP. Ga zelf maar een tang halen is het advies
quote:Mario Balotelli heeft een record gebroken, maar met voetbal heeft het niet veel te maken. De spits heeft in de exclusieve nachtclub van de broer van voetballegende Gary Lineker de duurste rekening in de historie van het etablissement verzameld. Het precieze bedrag is niet bekend gemaakt, maar zeker is wel dat het gaat om duizenden euro’s. De club bevindt zich op Ibiza en is zeer populair bij Engelse voetballers.
Je bent niet geboren in de havens je bent niet 47 en dan heb je nog geen vrouw ook..quote:
Nee ben jij gek.. dadelijk krijgt zij lymequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kan je vrouw het er niet voor je uithalen?
Kom maar langs, doe ik het wel voor je.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:45 schreef Happel het volgende:
[..]
Die zitten in Italië an de wijn, dus daar kan ik niet langs.
Ik ga dood.
Maak alsjeblieft een videoquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:47 schreef Happel het volgende:
Ik heb wel een pincet van mijn zakmes trouwens.
Ga het gewoon doen ook.
Is het al blauw geworden? of zit hij er nog maar half in?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:47 schreef Happel het volgende:
Ga het gewoon doen ook.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:47 schreef Happel het volgende:
Ga het gewoon doen ook.
Ik weet het allemaal niet. Zit gewoon een klein bruin puntje op mijn been.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is het al blauw geworden? of zit hij er nog maar half in?
Gewoon een splinter manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik weet het allemaal niet. Zit gewoon een klein bruin puntje op mijn been.
Maak een foto, onderzoeken wij hier wel of het een teek is.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
En je flipt hem gelijk... wtf man tering miet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat het gevaarlijk was buiten!!! Niet luisteren hequote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:48 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik flip hem niet. Ben zo rustig als wat.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En je flipt hem gelijk... wtf man tering miet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |