Ach, ieder z'n ding. Ik vind het wel tofquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit wat aan gevonden weet je dat, vissen
Inderdaad zeg beetje de hele dag een beetje duf naar het water zitten kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nooit wat aan gevonden weet je dat, vissen
Een van ONZ mods zal wel een voorliefde hebben met Karpers. Maar ik ga nu verder geen uitspraken doen over FA's en een andere bepaalde diersoort want dan ben ik weer een week wegquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef Geo4kant het volgende:
Wat een ban, voor het posten voor een karper-vis-pic?
Na 5 uur? Dan doe je iets niet goedquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Inderdaad zeg beetje de hele dag een beetje duf naar het water zitten kijken.
en dan heb je na 5 uur wachten eindelijk beet gooi je die vis terug het water in.
Nee mij niet gezien met dat vissen.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:21 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Een van ONZ mods zal wel een voorliefde hebben met Karpers. Maar ik ga nu verder geen uitspraken doen over FA's en een andere bepaalde diersoort want dan ben ik weer een week weg
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding. Ik vind het wel tof
Dat dusquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
en dan heb je na 5 uur wachten eindelijk beet gooi je die vis terug het water in.
Hoewel ik vrij ongeduldig ben vind ik vissen wel leukquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Indd, standaard uitrusting: bier.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hoewel ik vrij ongeduldig ben vind ik vissen wel leukmaar ook alleen als ik wat (regelmatig) vang anders kanker ik de boel bij elkaar..
Maar mensen vinden het wel leuk om de hele dag op het strand te liggen..
Dat doe ik ook, stoelletje, handdoek, drinken, vrienden.. chillen in de zon en af en toe een vis vangen (hopelijk).
Al ga ik niet vaak ofso
ik heb toen ik 10 was wel eens een beer gevangen met een simpel valletje, mee naar huis genomen en de hele week ervan gegeten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:24 schreef SjaakBauer het volgende:
Toen ik een jaar of 10 was heb ik met een heel simpel hengeltje een keer een paling gevangen, mee naar huis genomen en de dag er na opgegeten
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb toen ik 10 was wel eens een beer gevangen met een simpel valletje, mee naar huis genomen en de hele week ervan gegeten.
Maar toen jij 10 was Nap ging jij ook al stiekum snatsen met Steven, dus het verbaasd me niksquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik heb toen ik 10 was wel eens een beer gevangen met een simpel valletje, mee naar huis genomen en de hele week ervan gegeten.
Mijn broertje en ik gingen altijd als we naar het strand gingen emmers vol garnalen vangen en aan Duitsers verkopenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:27 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ging als kleine Geonaldo altijd krabben vangen in Zeelandhele emmer vol over de camping sjouwen zodat Oma krabben soep kon maken.. hoeft ze ze niet..
kon ik ze weer terug brengen.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik gingen altijd als we naar het strand gingen emmers vol garnalen vangen en aan Duitsers verkopen
Neerlansche Handelsgeistquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mijn broertje en ik gingen altijd als we naar het strand gingen emmers vol garnalen vangen en aan Duitsers verkopen
snatsen? waar is dat zwols voor?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Maar toen jij 10 was Nap ging jij ook al stiekum snatsen met Steven, dus het verbaasd me niks
Hebben we serieus best veel geld mee verdiend (in m'n herinneringen dan).quote:
Dat is coke snuiven.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:29 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
snatsen? waar is dat zwols voor?
Twente?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gewoon snuiven, ook wel snoe'm genoemd in deze contreien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |