Nee, als ik een kolonie ga kopen zit er 1 koningin bij die eitjes kan leggen. Ik koop dat een nieuwe farm waar zand inzit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:12 schreef zyntex het volgende:
[..]
Dat is best wel een goed idee. Maar hoe kom je aan een koningin?
En denk je als dat wijf erin gooit ze meteen goed setteld?
Ook ziet dat gel er niet vloeibaar uit dus je zal dan een tijdje extra gel erin moeten duwen
maar keep die pics coming:P
Ik ben ze aan het uploaden. Staan er zoquote:
quote:
Dan moet het wel een vrouwtje zijn + ze moeten al geneukt hebben ( doen ze in de lucht )quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef GekkePoes het volgende:
Als je een vliegende mier vangt, dan kan die ook eitjes leggen in de gel
Gaan ze ook slapen?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Fopje het volgende:
Breaking news.
Ze hebben het gehaald![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, volgens mij lossen ze elkaar af ofzoquote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef einzeinz het volgende:
Ik vraag me af of je die resterende gel zou kunnen laten smelten en wanneer het vloeibaar is terug zou kunnen uitgieten zodat je een nieuwe farm kan beginnen.
Want het lijkt me dat je over 14 dagen overal tunnels zult hebben.
Ja dat vraag ik me ook af. Maar aangezien ze alleen van die blauwe gel eten. Zal hun kakkie drollie ook wel blauw zijn en valt het niet echt op.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik vraag me ook af of je mieren poepen en waar ze het laten?
En het nut van die tunnel is ?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Fopje het volgende:
Breaking news.
Ze hebben het gehaald![]()
[ afbeelding ]
Ze verzenden op maandag en donderdagen. Ik had woensdag besteld. en vrijdag in huisquote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
En het nut van die tunnel is ?![]()
Hoelang duurt het tot je thuis krijgt, ga er ook 1 bestellen
En het nut van die tunnels weet ik niet. Normaal voor een nest natuurlijk. Maar aangezien er geen koningin bijzit maken ze het eigenlijk alleen voor mijquote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
En het nut van die tunnel is ?![]()
Hoelang duurt het tot je thuis krijgt, ga er ook 1 bestellen
ok okquote:Op zondag 29 juli 2012 01:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze verzenden op maandag en donderdagen. Ik had woensdag besteld. en vrijdag in huis
Je moet wel van Ant Works kopen want Ant World schijnt niet goed te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |