Fake, mieren hebben 2 voelsprieten op hun kopquote:
ja, so?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:37 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Fake, mieren hebben 2 voelsprieten op hun kop
Laat me toch met rust manquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:49 schreef meth1745 het volgende:
[..]
ja, so?
Camponotus gigas http://www.ants-kalytta.com/Ants-Asia.html
koningin wordt bezwangerd door boys en die legt dan eierenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef Thebest546 het volgende:
wat ik niet snap is dat mieren met een koningING werken volgens mij. dus hoe kunnen ze eieren leggen?
Voor die koningin moeten de soldaten vechten om haar te mogen zwanger maken. Maar dat wil je nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:09 schreef Thebest546 het volgende:
wat ik niet snap is dat mieren met een koningin werken volgens mij. dus hoe kunnen ze eieren leggen?
Over een paar weken als ik terug ben van mijn vakantie ga ik een kolonie bestellen, zit ook een koningin bij die zorgt voor nageslacht. Is wat leuker denk ik dan deze werksters die beetje graven en de pijp uit gaanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:15 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Voor die koningin moeten de soldaten vechten om haar te mogen zwanger maken. Maar dat wil je nietdie maakt heul veul mieren baby's. Te veul
Ik hoop dat ze een beetje willen graven vannacht, zal morgen wat meer foto's maken.quote:
Mijn dank is groot. deze ga ik zeker volgen.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze een beetje willen graven vannacht, zal morgen wat meer foto's maken.
Voor jou doe ik allesquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. deze ga ik zeker volgen.
quote:
quote:
Hierbij wat foto's van dag 2. Ik ben nu pas wakker maar mijn mama (quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:32 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. deze ga ik zeker volgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Fopje op 28-07-2012 12:50:47 ]"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:36 schreef Fopje het volgende:
mijn mama () zei dat ze vanmorgen als een dildo gingen graven.
Ze hebben een bocht gemaakt, ze graven nu weer naar bovenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 12:56 schreef einzeinz het volgende:
Haha, die beesten hebben als een gek zitten graven. Straks verneuken ze alle gel en kunnen ze niet meer verder.
Dat is best wel een goed idee. Maar hoe kom je aan een koningin?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Over een paar weken als ik terug ben van mijn vakantie ga ik een kolonie bestellen, zit ook een koningin bij die zorgt voor nageslacht. Is wat leuker denk ik dan deze werksters die beetje graven en de pijp uit gaan
Wat dat is echt geniaalquote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:10 schreef zyntex het volgende:
[..]
als je paar post terug leest weetje dat dat blauwe gel ook als eten en drinken dient
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |