Ik zal in dit topic foto's bijhouden van mijn gelfarmquote:
Das wel awesome jaquote:Op donderdag 26 juli 2012 17:10 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik zal in dit topic foto's bijhouden van mijn gelfarmAls dit topic niet morgen gesloten wordt
Fideelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef Fopje het volgende:
Hij is binnen gekomen![]()
Met zweethanden pakte ik het pakketje uit: Het mierenboerderijtje ( bakje met gel), een vergroot glas en een reaguurbuisje met fucking boze mieren omdat ze daar al een tijdje in zaten natuurlijk.
Er leven er nog een stuk of 12-13 denk ik, moest met een stokje 4 kleine gaatjes prikken als begin voor een "nest".
Nou, ga maar graven homo's![]()
DAG 1
[ afbeelding ]
Dat zand is trouwens van uit het reageer buisje wat samen met de mieren naar beneden viel toen ik ze eruit tikte.
Die graven niet zo goed ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef einzeinz het volgende:
Zijn ze al tunneltjes aan het graven?
Ik vraag me af waarom mensen uberhaupt mieren kopen terwijl je er buiten 1000-den hebt.
Dit zijn 20 werksters. Buiten lopen misschien ook luie flikkers rond ofzoquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef einzeinz het volgende:
Ik vraag me af waarom mensen uberhaupt mieren kopen terwijl je er buiten 1000-den hebt.
Dat gaan ze niet. Ze leven ongeveer 100 tot 160 dagen en dan gaan ze dood. Het zijn vrouwtjes, ze kunnen elkaar beffen en scharen. Maar daar houd het ook mee op.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:16 schreef einzeinz het volgende:
20 mieren waarvan er nu nog 12 leven. Ik hoop voor jou dat ze zich snel vermenigvuldigen dan.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dat gaan ze niet. Ze leven ongeveer 100 tot 160 dagen en dan gaan ze dood. Het zijn vrouwtjes, ze kunnen elkaar beffen en scharen. Maar daar houd het ook mee op.
En daarom wil ik straks ook zon Kolonie kopen met een ant farm met zand. Die gaan wel eitjes leggen
Ga eens mieren vangen in de tuin, gooi die er bij dan gaan ze vechtenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Fopje het volgende:
Even een update.
Na circa 4 uur in dat kleine kutbakje zien ze er een beetje verneukt uit.
Ze graven niet meer. Zitten een beetje op een hoopje. Het lijkt wel of ze elkaar gaan opeten maar dat weet ik niet zeker. Ik ben benieuwd of er morgenochtend nog beweging in die rotbeesten zit
Ik wacht nog even. Als ze zondag nog niks uitvoeren. Gaat het rassengevecht beginnenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:43 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ga eens mieren vangen in de tuin, gooi die er bij dan gaan ze vechten
Het duurt een poosje ja, ik gaf de zooi uiteindelijk een kickstart door er met een pen kleine gaatjes in te prikken zodat ze zelf aan de slag gingen. Duurde een halve week, maar toen begon het ook meteen mooi.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:39 schreef Fopje het volgende:
Even een update.
Na circa 4 uur in dat kleine kutbakje zien ze er een beetje verneukt uit.
Ze graven niet meer. Zitten een beetje op een hoopje. Het lijkt wel of ze elkaar gaan opeten maar dat weet ik niet zeker. Ik ben benieuwd of er morgenochtend nog beweging in die rotbeesten zit
Je moet die kleine gore tyfusbeesten vangen. Ik heb het een kans gegeven en met mijn lompe vingers een ware genocide op die beesten losgelaten. Kleine kutbeesten.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:09 schreef einzeinz het volgende:
foto'squote:
Laat ze op een papiertje lopen...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Je moet die kleine gore tyfusbeesten vangen. Ik heb het een kans gegeven en met mijn lompe vingers een ware genocide op die beesten losgelaten. Kleine kutbeesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |