Koop er ook 1 danquote:Op woensdag 25 juli 2012 00:46 schreef Tmaatje het volgende:
Hmmm misschien een idee om er een ONZ project van te maken? Een aantal users koopt zo'n ding en alle testresultaten plaatsen we in een apart topic..waar ook testjes bedacht kunnen worden enzo...
Godverdommequote:Op woensdag 25 juli 2012 09:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb een poos geleden zo'n ding gekocht in een opwelling.
Het is best interessant om te zien hoe die tunnels groeien, maar je moet niet wilde bessies vangen. Wil je binnen afzienbare tijd resultaten, koop dan gewoon deze.
Nog wat foto's van mijn bak:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thx als ik mijn bestelling nog kan annuleren ga ik die van je link bestellen vanavondquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vijfentwintig euro inclusief die beessies
Besteldquote:Op woensdag 25 juli 2012 12:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vijfentwintig euro inclusief die beessies
Zeg niet dat je in Leiden woont! Waar ik morgen post moet lopenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:03 schreef Fopje het volgende:
Pakketje is onderweg. Misschien ben ik morgen al de baas over 20 geile werkster mieren
Ik woon in Leiden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:21 schreef CytiseChromatique het volgende:
[..]
Zeg niet dat je in Leiden woont! Waar ik morgen post moet lopen
quote:Het kweken van een mierenkolonie vergt wel wat geduld, de kolonie groeit langzaam en breid dan haar territorium uit. In een paar jaar kan een kolonie honderden tot duizenden mieren bevatten!
Wat eten die dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:25 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik woon in Leiden.
Als de mieren cool zijn ga ik daarna een mierenkolonie bestellen met een andere farm.
[..]
[ afbeelding ]
Geen idee, maar je kan hun eten in dat balletje links doen. Eigenlijk wil ik hem nu al bestellen maar eerst maar eens die andere afwachten.quote:
Ik zou ook wel een heule grote farm willen hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:47 schreef SiIk het volgende:
Toch jammer dat ze allemaal zo klein zijn. Ik wil gewoon een kleine vissenkom vol mieren.
Maar wel er doorheen kunnen kijken dan natuurlijk. Als ie breed is heb je er niks aan als je de boel met zand vultquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:48 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik zou ook wel een heule grote farm willen.
Je moet ook aan het welzijn van de beestjes denken hé.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Maar wel er doorheen kunnen kijken dan natuurlijk. Als ie breed is heb je er niks aan als je de boel met zand vult
Nouja die dingen die hier in het topic voorbij komen zijn ook maar 4cm (de halfdoorzichtige gelvariant) en 1cm (zand) breed.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:50 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je moet ook aan het welzijn van de beestjes denken hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |