Nee, als ik een kolonie ga kopen zit er 1 koningin bij die eitjes kan leggen. Ik koop dat een nieuwe farm waar zand inzit.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:12 schreef zyntex het volgende:
[..]
Dat is best wel een goed idee. Maar hoe kom je aan een koningin?
En denk je als dat wijf erin gooit ze meteen goed setteld?
Ook ziet dat gel er niet vloeibaar uit dus je zal dan een tijdje extra gel erin moeten duwen
maar keep die pics coming:P
Ik ben ze aan het uploaden. Staan er zoquote:
quote:
Dan moet het wel een vrouwtje zijn + ze moeten al geneukt hebben ( doen ze in de lucht )quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:25 schreef GekkePoes het volgende:
Als je een vliegende mier vangt, dan kan die ook eitjes leggen in de gel
Gaan ze ook slapen?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Fopje het volgende:
Breaking news.
Ze hebben het gehaald![]()
[ afbeelding ]
Geen idee, volgens mij lossen ze elkaar af ofzoquote:
Dat is wel de bedoelingquote:Op zondag 29 juli 2012 00:55 schreef einzeinz het volgende:
Ik vraag me af of je die resterende gel zou kunnen laten smelten en wanneer het vloeibaar is terug zou kunnen uitgieten zodat je een nieuwe farm kan beginnen.
Want het lijkt me dat je over 14 dagen overal tunnels zult hebben.
Ja dat vraag ik me ook af. Maar aangezien ze alleen van die blauwe gel eten. Zal hun kakkie drollie ook wel blauw zijn en valt het niet echt op.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:56 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Ik vraag me ook af of je mieren poepen en waar ze het laten?
En het nut van die tunnel is ?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:42 schreef Fopje het volgende:
Breaking news.
Ze hebben het gehaald![]()
[ afbeelding ]
Ze verzenden op maandag en donderdagen. Ik had woensdag besteld. en vrijdag in huisquote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
En het nut van die tunnel is ?![]()
Hoelang duurt het tot je thuis krijgt, ga er ook 1 bestellen
En het nut van die tunnels weet ik niet. Normaal voor een nest natuurlijk. Maar aangezien er geen koningin bijzit maken ze het eigenlijk alleen voor mijquote:Op zondag 29 juli 2012 01:11 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
En het nut van die tunnel is ?![]()
Hoelang duurt het tot je thuis krijgt, ga er ook 1 bestellen
ok okquote:Op zondag 29 juli 2012 01:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze verzenden op maandag en donderdagen. Ik had woensdag besteld. en vrijdag in huis
Je moet wel van Ant Works kopen want Ant World schijnt niet goed te zijn.
Haha vet, welke heb je besteld?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
ok ok![]()
Zal ik hem dinsdag wel binnenhebben
Zelfde als dezequote:Op zondag 29 juli 2012 01:18 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
http://www.mierenboerderi(...)-Mierenfamilie!.html
Zag je deze?quote:Op zondag 29 juli 2012 01:14 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
ok ok![]()
Zal ik hem dinsdag wel binnenhebben
Kijk eens onderaan de side.quote:Dit product is niet uit voorraad leverbaar
Verwachte levertijd : 14 dag(en)
Ow,staat dat er echt? ik ben nu aanbeland bij het tancode invullenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:20 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Zag je deze?
[..]
Kijk eens onderaan de side.![]()
Geen idee, volgens mij niet.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:22 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Ow,staat dat er echt? ik ben nu aanbeland bij het tancode invullen
Stond dat ook bij jou Fopje?
http://www.mierenboerderi(...)riabele-Kleuren.htmlquote:Op zondag 29 juli 2012 01:25 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Maar even wachten met betalen, wil niet 14 dagen wachten
Ik had vroeger zo een bak voor m'n schildpad.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
http://www.mierenboerderi(...)riabele-Kleuren.html
Ze hebben er gruwelijke dingen
Baby schilpadjes zijn echt kapot liefquote:Op zondag 29 juli 2012 01:31 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik had vroeger zo een bak voor m'n schildpad.
Die ga ik over een aantal weken kopen als ik terug ben van mijn vakantie, gaan veel langer mee denk ikquote:Op zondag 29 juli 2012 01:34 schreef Anno2012 het volgende:
http://www.mierenboerderi(...)-Mierenkolonie!.html
Lijkt me ook wel lachenMaar hoe passen daar duizenden mieren in ,na een aantal jaar?
Zou het misschien met van die gelatinepudding kunnen? Is vast een stuk goedkoper, en als de mieren er niks mee doen kun je het opetenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of zand, wat minder leuk maar het kost geen klein fortuin.
Ik wil ook een grote farm, dacht aan een aquarium met zand te vullen. je kan alleen de gangen bij het glas zien maar het lijkt me beter voor de mierenquote:Op zondag 29 juli 2012 01:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit er over te denken een aquarium te zoeken, een paar potjes gel refill aan te schaffen en er een grotere kolonie in te zetten.
Als je een brede bak neemt kan je beter gel erin gooien. Kun je ze nog een klein beetje zien. En dan hoef je ze niet te voeren, ook wel handigquote:Op zondag 29 juli 2012 01:44 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Ik wil ook een grote farm, dacht aan een aquarium met zand te vullen. je kan alleen de gangen bij het glas zien maar het lijkt me beter voor de mieren
[ afbeelding ]
Ben nog niet beneden geweest. Ik ga nu naar beneden, hopen dat ze wat hebben gemaaktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DAG 3
Aan de linkerkant zijn ze begonnen :
nom nom nom
Ongeloof voert boventoon,
het nieuws dat wordt verspreid.
Tranen staan in de ogen,
leven plots een eeuwigheid.
Onmogelijk te bevatten,
wat mij wordt verteld.
Zachte snikken klinken,
terwijl verdriet opwelt.
Altijd vol met passie,
dans heeft je bezeten.
Niemand is zoals jij,
niemand zal je ooit vergeten.
Rust zacht , "Mier 5" We zullen je missen.![]()
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
Ze kunnen 180 dagen worden. En ze moeten echt veel graven willen ze alle gel opmaken, dat zal niet zo maar gebeuren, maar we zullen zienquote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef einzeinz het volgende:
Ik denk niet dat je de volle 3 maanden zult halen
Niet qua mieren maar ook niet qua gel.
Het is echt raar, als ik langsloop dan moet ik gewoon ff kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |