Dat deed ik vroeger met een loepquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:45 schreef ChocolateJesus. het volgende:
En dan lekker in de zon zetten en kijken hoe ze levend verbranden.
Ik met een rubber hamer.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger met een loep
Rood in de M&M's ja.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:55 schreef smitjew het volgende:
Ik zat er ook aan te denken en ze dan speciale kleurstoffen geven en dergelijk
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:03 schreef smitjew het volgende:
Ik zou dan voor dat ik ze blaadjes geef ze een toon laten horen om ze te trainen , ik begin een mieren circus
Ik ging vroeger op straat altijd mijn vergrootglas op ze richten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dat deed ik vroeger met een loep
kinderen zijn sadistenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:29 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ik ging vroeger op straat altijd mijn vergrootglas op ze richten.
Klopt. Mijn neefje van vijf snapt ook al hoe het moet.quote:
Ik wacht.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 20:00 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je wordt zo gebeld door mijn advocaat
Ik denk niet dat gel uit een kaars een goede voeding is voor mieren?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:44 schreef einzeinz het volgende:
Je hebt toch ook van die speciale kaarsen met dit soort gel, prop dat in een potje en je kan het anders eens testen. Is stukken goedkoper.
Leg er vers fapsel in, heeft ong. dezelfde textuur
Je dacht ook dat dit een goede aankoop zou zijn.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 23:47 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat gel uit een kaars een goede voeding is voor mieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |