Genoeg vrouwen die een paardenlul overleven. Daar zijn filmpjes van op het internet.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
geen idee maar ik denk dat niemand een lul van een olifant zou overleven
Gatver vooze gast xDquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die een paardenlul overleven. Daar zijn filmpjes van op het internet.
ja maar een paardenlul is geen olifantenlulquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die een paardenlul overleven. Daar zijn filmpjes van op het internet.
Komt in de buurt als ik die foto zo eens goed bekijk.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja maar een paardenlul is geen olifantenlul
denk het niet, maar ik ga geen "paardenlul" googlenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komt in de buurt als ik die foto zo eens goed bekijk.
Bij nader inzien heb je toch gelijk. Een paardenpenis is toch iets kleiner en een stuk smaller dan de penis van een olifant.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:03 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
denk het niet, maar ik ga geen "paardenlul" googlen
Fopje begon over olifanten lullenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:04 schreef Bami-Powner het volgende:
Normaalgezien zouden we over mieren praten,nu over dierlijke penissen,wat ben ik toch verwonderd door deze maatschappij
En jij ging er maar wat gretig op in.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Fopje begon over olifanten lullen
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En jij ging er maar wat gretig op in.
shit je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:06 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En jij ging er maar wat gretig op in.
Ik doe mijn best om over ant farms te praten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:06 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Fopje begon over olifanten lullen
blijkbaar zijn olifantenlullen nog interessanterquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:07 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik doe mijn best om over ant farms te praten.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef Tchock het volgende:
Dat ding in de OP is zó waardeloos. Ik heb er een gekregen voor mijn verjaardag ooit, binnen no-time waren die mieren dood. Dus ik nieuwe mieren er in, ook dood. Precies de instructies gevolgd, niets raars gedaan. Dus ik meer mieren er in. Allemaal dood. En geen fucking gang gegraven
Toen zowel de mieren als de blauwe gel gingen rotten heb ik het hele ding weggeflikkerd.
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef Tchock het volgende:
Dat ding in de OP is zó waardeloos. Ik heb er een gekregen voor mijn verjaardag ooit, binnen no-time waren die mieren dood. Dus ik nieuwe mieren er in, ook dood. Precies de instructies gevolgd, niets raars gedaan. Dus ik meer mieren er in. Allemaal dood. En geen fucking gang gegraven
Toen zowel de mieren als de blauwe gel gingen rotten heb ik het hele ding weggeflikkerd.
Godverdomme manquote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:08 schreef Tchock het volgende:
Even quoten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 19:14 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
__
/ \
| |
_ | |
/' | | _ |
| | | |
| _ | | |
| | | |
| | __ | _ |
| _ | __ / \ | |
| | / \ | || |