Dat ligt eerder aan je nichtje denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
mijn nichtje had vroeger zo iets op haar kamer, waren ook al die mieren ontsnapt![]()
kan wel ze was niet al te snuggerquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:43 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat ligt eerder aan je nichtje denk ik.
Ze verscheuren je waar je bijstaat inderdaad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kan wel ze was niet al te snugger![]()
maar alsnog zou ik niet het risico willen lopen dat al die beesten opeens door je kamer lopen
De enige manier waarop ze kunnen ontsnappen is als je hem kapot gooit of als je er geen deksel op doen. Beide gevallen ben je gewoon een mongool.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
kan wel ze was niet al te snugger![]()
maar alsnog zou ik niet het risico willen lopen dat al die beesten opeens door je kamer lopen
stel je voor dat je midden in de nacht wakker wordt en er lopen mieren over je heenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ze verscheuren je waar je bijstaat inderdaad.
Liever mieren dan olifanten.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
stel je voor dat je midden in de nacht wakker wordt en er lopen mieren over je heen![]()
Ze hebben wel grote piemols.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
olifanten lijken mij dan ook niet echt heel geschikte huisdieren
quote:
zou je hem doen?quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:52 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
even lang als zijn been bijna
Och, ik heb erger gehad.quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
stel je voor dat je midden in de nacht wakker wordt en er lopen mieren over je heen![]()
Aan likken dan?quote:
Hoe groot kan je max. hebben?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:56 schreef Bami-Powner het volgende:
zijn we nu bezig over genomen worden door olifanten?kan niet beter
geen idee maar ik denk dat niemand een lul van een olifant zou overlevenquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hoe groot kan je max. hebben?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
geen idee maar ik denk dat niemand een lul van een olifant zou overleven
de mijne ook nietquote:Op dinsdag 24 juli 2012 18:58 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
geen idee maar ik denk dat niemand een lul van een olifant zou overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |